میکروفن هدست SHURE BETA 53
اکتبر 31, 2020
اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218|ویژگی های ظاهری اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218|باند VANTEC-218 داس|اسپیکر داس D.A.S| باند داس DAS AUDIO|نمایندگی داس D.A.S|ساب ووفر لاین اری|باند لاین اری،پسیو، ساب ووفر D.A.S VANTEC-218|تعمیرات D.A.S|قیمت و خرید اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218 | باند داس|اسپیکر، پسیو، داس VANTEC-218|
اسپیکر لاین اری، ساب ووفر داسDAS AUDIO VANTEC-218
نوامبر 2, 2020

بلندگوی اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 215A

بلندگو اکتیو داسDAS-AUDIO-VANTEC-215A

بلندگو اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215 A

- توضیحات بلندگو اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215 A :
- بلندگو اکتیو DAS VANTEC 215A ، بلندگویی پرتابل ، 3 راهه، دارای یک عدد تیوتر 1 اینچی به همراه دو عدد ووفر 15 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 2250 وات ماکزیمم و دارای آمپلی فایر کلاس D می باشد .
- عرض این بلندگو 444 میلی متر، ارتفاع آن 1080 میلی متر و عمق آن 502 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 138 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر اکتیو و دبل داس مدل D.A.S AUDIO VANTEC 215-A
- با توان خروجی 2250 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 90 درجه و در حالت افقی 50 درجه.
- دارای وزن خالص 41 کیلوگرم با برخورداری از نمایشگر و اپلیکیشن کنترل از راه دور.
- دارای امپدانس ورودی 20 کیلو اهم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
بلندگو اکتیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-215Aبلندگو اکتیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-215A

بلندگو اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215 A

اسپیکر های حرفه ای با فناوری های مختلف و به روز شده مناسب برای هرفضایی هستند. کمپانی D.A.S AUDIO با بکارگیری برترین تکنسین ها و متریال های مرغوب توانسته از پر فروش ترین محصولات صوتی باشد.استفاده از فناوری روز دنیا در متریال و برنامه های سیستم های صوتی ساخت D.A.S این محصولات را در بالاترین جایگاه تجهیزات صوتی قرار داده است. بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215 A از جمله این محصولات می باشد که با بکارگیری برترین فناوری ها به روز دنیا توانسته تا بهترین صدا را در قالب بدنه ای با بهترین متریال ها جای دهد. باند D.A.S VENTEC 215A با پرتاب صدای عالی و راه اندازی آسان برای استفاده در محیط های مختلف مناسب می باشد. از دیگر محصولات کمپانی داس می توان به : امپلی فایر، پروسسور، انواع بلندگو ، ساب ووفر، لاین اری و بلندگو های دکوراتیو اشاره نمود.
اسپیکر دبل اکتیو D.A.S VANTEC 215 A محصولی سه راهه با امپدانس ورودی 20 کیلو اهم از سه قسمت به صورت مجزا تشکیل شده که در قسمت بالا یا HI FRQ دارای یک عدد تیوتر یک اینچی ، با صدای واضح و شفاف ، یک عدد ووفر در قسمت صدای میانی یا اصطلاحاً MID FRQ با ووفر 15 اینچ قرار گرفته است. این بلندگو توسط کراس اوری قدرتمند تفکیک صدایی و سیگنال رسانی می شود. تیوتر این محصول با نام M-28 و دو عدد ووفر ان با نام 15F4 می باشد. میزان پاسخ فرکانسی در هر بلندگو متفاوت و متغییر می باشد که در هنگام خرید بلندگو باید به آن توجه ویژه شود. با آگاهی از میزان پاسخ فرکانسی می توانید بهترین اکولایزر و صدایی دلخواه را اجرا نمایید.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو DAS AUDIO VANTEC 215A از 40 هرتز تا 20کیلو هرتز متغییر است. میزان زاویه پرتاب صدا از جمله مواردی است که در جانمایی یک بلندگو در پلان مورد توجه می باشد. چیدمان مناسب باعث پخش صدای عالی و یکسان در تمام نقاط را به همراه دارد. میزان زاویه پرتاب صوتی در حالت افقی برابر 50 درجه و در حالت عمودی برابر 90 درجه با دهنه هورن BC-95 است. میزان شدت تحمل فشار صوتی SPL در اسپیکر D.A.S VANTEC 215A برابر 138 دسیبل می باشد.
بلندگو VANTEC 215 A اکتیو بوده و به امپلی فایری از کلاس D مجهز شده است. با وجود امپلی فایر در داخل بلندگو با اتصال پاورکون به برق شهری دستگاه راه اندازی می شود. این امپلی فایر دارای دو ورودی با کانکتور کمبوXLR و یک خروجی سیگنال جهت لینک کردن و انتقال سیگنال که هر ورودی دارای یک سر ولوم مجزا برای کنترل میزان صدای خروجی می باشد و یک میکروفن به بلندگو متصل نمایید و از صدای آن لذت ببرید.
یک عدد ورودی هدفون با کانکتور MINI TRS 3.5 mm می باشد. که با توجه به کلید های تعبیه شده به راحتی می توانید دستگاه را در کانال و لاین مورد نظر قرار دهید. یک عدد نمایشگر گرافیکی جهت سهولت به دسترسی منو و دیگر برنامه ها همراه با سوئیچ چرخشی – فشاری جهت دسترسی سریع تر و آسان به منو و برنامه های از قبل تعیین شده در بلندگو D.A.S VANTEC 215 A می باشد. حالت های پریست در این اسپیکر حالت زنده، موزیک، DANCE، آواز و مانیتور بوده که به صورت پیش فرض در بلندگو تعبیه شده است. این سیستم صوتی حرفه ای دارای اپلیکیشن مخصوص DAS CONTROL و DAS LINK بوده که امکان کنترل دستگاه از راه دور را میسر می نماید. پروسسور یا مدیریت بلندگو در VANTEC 215A با پردازش 24 بیتی می باشد.
ابعاد و وزن بلندگو در اسپیکر دبل اکتیو مانیتورDAS 215 A برابر عرض 444 میلیمتر ، ارتفاع 1080 میلیمتر، عمق 502 میلیمتر و وزن خالص 41 کیلوگرم می باشد. ابعاد در جانمایی و چیدمان از مهم ترین عوامل می باشد که بای توجه به آن را در لیست کارهای خود قرار دهید.
بدنه بلندگوDAS AUDIO VANTEC 215-A از جنس چوب با تخته سه لایه می باشد. رنگ مشکی مجهز به تکنولوژیISOFLEX در این اسپیکر اکتیو مقاومت بدنه و رنگ را بالاتر برده و استحکام دستگاه در برابر نور خورشید و شرایط جوی نا مساعد بیشتر شده است. با استفاد از M10 RIGGING POINT طراحی شده در این سیستم می توان بلندگو را به راحتی از سقف آویز نمایید و این اتفاق با اکسسوری های فابریکD.A.S به راحتی امکان پذیر است. دو دسته تمام استیل برای جابجایی بهتر و توری مشبک فلزی برای زیبایی و پخش صدای بهتر در جلوی بلندگو طراحی شده است. با تمام این توضیحات می توان گفت بلندگو VANTEC 215A با ظاهری ذوزنقه ای و کشیده زیبایی منحصر به فردی دارد.
میزان توان خروجی در بلندگو اکتیو دبل داس D.A.S VANTEC 215-A در حالت ماکزیمم برابر 2250 وات و در حالت عمومی 1125 وات می باشد قدرت بالا در پخش صدا این بلندگو را مناسب برای استفاده در کنسرت، اجرای زنده، بندهای موسیقی، سالن اجتماعات و سینما، سالن برگذاری همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس با ظرفیت بالا، اماکن مذهبی ، حسینه و مساجد، سالن ورزشی، پخش موزیک در رستوران و تالار با موزیک های زنده می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو دبل داس سری ونتک D.A.S AUDIO VANTEC 215-A
- شکل ظاهری ذوزنقه با کابینت چوبی ، متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکیISO FLEX مستحکم در برابر ضربات ، نور خورشید، UV و شرایط جوی نا مساعد
- دو عدد دسته فلزی تمام استیل برای سهولت در حمل
- قابلیت اتصال به صورت فلای با M10 RIGGING POINT
- نمایشگر گرافیکی پیشرفته
- پردازنده 24 بیتی جهت مدیریت بلندگو
- پری ست پیش فرض : لایو، موزیک ، آواز، خوانندگی، DANCE
- ابعاد و وزن : عرض 444 میلی متر ، ارتفاع 1080 میلی متر، عمق 502 میلی متر و وزن 41 کیلوگرم
- وزن در بسته بندی و هنگام جابجایی : 47.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 215-A
- اکتیو، سه راهه، مانیتورینگ، دبل
- توان خروجی برابر با 2250 وات در بالاترین حالت PEAK و در حالت معمولی 1125 وات
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-28
- دو عدد ووفر 15 اینچی برای تنظیم صدای میانی و صدای زیر
- امپلی فایر کلاس D
- زاویه پرتاب صوتی 90 درجه در حالت عمودی و 60 درجه در حالت افقی
- میزان شدت تحمل فشار صوتی 138 دسیبل SPL
- دهنه هورن BC-95
- میزان پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- اپلیکیشن DAS NET , DAS LINK

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
تمامی محصولات کمپانی اسپانی داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. می توانید این خدمات را با خرید از نمایندگی رسمی D.A.S در ایران ، شرکت سیما صوت ایرانیان دریافت نمایید. بلندگو داس سری ونتک 215A در ایران در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با کاتالوگ، کابل پاورکون، هلو گرام اصل بودن کالا، شماره سریال و پارت نامبر مجزا هک شده بر روی خود دستگاه به فروش می رسد.
جهت آگاهی از قیمت و خرید DAS AUDIO VANTEC 215A با مشاوران حرفه ای ما در این زمینه در ارتباط باشید. سیما صوت ایرانیان با سابقه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم نور پردازی، سیستم صوت، سیستم اتوترکینگ، سیستم ضبط و پخش تصویر و سیستم کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر همچنین دکوراسیون و تجهیز سالن کنفرانس مشغول به کار می باشد. برای خرید محصولات مربوط به سالن کنفرانس مانند : میکروفن کنفرانس، منبع تغذیه، کنسول شرکت کننده و کنسول رئیس با همکاران ما در قسمت پروژه در تماس باشید.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان واقع در تهران توسط تیم حرفه ای پذیرفته می شود. جهت گرفتن مشاوره و یا خرید اینترنتی سیستم های صوتی و یا پاسخ به سوالات در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و دکوراسیون با همکاران ما در SIMASOT.COM در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.