DAS-AUDIO-VANTEC-18A-
ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18A
اکتبر 28, 2020
لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A
ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 118A
اکتبر 29, 2020

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

 
 

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

DAS AUDIO VANTEC 20A

بلندگو لاین اری داس اکتیو ونتک 20A

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A مجهز شده به کانکتور ورودی و یک خروجی XLR ، ورودی برق پاورکن به همراه لینک برق است. توان خروجی 1500 وات و در حالت عادی 750 وات است.بلندگو لاین اری داس محصولی دو راهه (2WAY) ، دو عدد تیوتر با سایز 1.5 اینچ، یک عدد ووفر 12 اینچی، امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم و دارای پرتاب صدا 90 درجه در حالت عمودی برابر 15 درجه در حالت افقی است. لاین اری برای تولید صدا در محیط های بزرگ و فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد. لاین اری ونتک DAS AUDIO VANTEC 20A با صدایی فوق العاده بهترین تجربه را برای شما خواهد داشت. برای خرید بلندگو لاین اری داس با شماره 02188860021 (شرکت سیما صوت ایرانیان) نماینده رسمی فروش محصولات DAS AUDIO همراه یک سال گارانتی در تماس باشید.

بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 20A

  • لاین اری 2 راهه (2WAY)
  • دو عدد تیوتر 1.5 اینچی، یک ووفر 12 اینچی
  • توان تولیدی 1500 وات ماکزیمم
  • عرض 620 میلی متر، ارتفاع 330 میلی متر و عمق 435 میلی متر
  • قدرت برابر با 135 دسیبل
  • با پاسخ فرکانسی 63 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX
  • زاویه پرتاب عمودی 90 درجه و در حالت افقی 15 درجه
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

بلندگو لاین اری چیست؟

بلندگو لاین اری (LINE ARRAY) با پیشرفت علم و در چند دهه اخیر به وجود آمدند. با پیشرفت روز افزون علم و بروز شدن سیستم های صوتی طراحان این صنعت اقدام به ساخت بلندگو هایی نمودند که در عین زیبایی صدایی یکسان را برای سالن های بزرگ ایجاد نماید. کمپانی داس DAS AUDIO یکی از برترین برندهای سیستم های صوتی با تولید اسپیکر های لاین اری برای بر طرف کردن نیاز کاربران در ابعاد ، اندازه ، توان و متریال های مختلف توانسته بازار جهانی را در اختیار بگیرد.

بلندگو لاین اری (LINE ARRAY) به محصولاتی هم شکل (ذوزنقه ای) با قابلیت اتصال و لینک شدن بر روی هم به صورت خطی گفته می شود. میزان پخش صدا در این نوع از بلندگوها بسیار شفاف و مقدار صدا قابل کنترل است.بلندگو لاین اری در سالن های بزرگ در دو طرف استیج جانمایی می شوند و در حالت خطی آویز از سقف هستند.

از جمله ویژگی های اصلی بلندگو لاین اری (LINE ARRAY) صدای یکسان برای تمام شنوندگان ایجاد می نماید. بلندگو لاین اری (LINE ARRAY) به راحتی سیگنال رسانی می شوند و کنترل صدا درآن بسیار راحت است. با این خصوصیات مراسمات در سالن و ایونت صدایی شفاف و یکنواخت در تمام منطقه مورد نظر خواهند داشت.

آمپلی فایر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 20A

امپلی فایر دارای قدرت بالا دارای منو قوی و اکولایزر دستی و مدیریت بلندگو در آن است که به وسیله نمایشگر گرافیکی تعبیه شده قابل تنظیم است. این مقدار با وجود سر ولوم های چرخش و فشاری قابل تنظیم است. کلاس توپولوژی اسپیکر VANTEC 20A برابر D است. بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A اکتیو بوده و با وجود امپلی فایر تعبیه شده در پشت دستگاه دیگر احتیاجی به امپلی مجزا نخواهد داشت.امپلی VANTEC 20A قدرت بالا با عمکردی شگفت انگیز است که از آن جمله می توان به کانکتور ورودی و یک خروجی XLR همچنین ورودی برق پاورکن به همراه لینک برق نام برد. توسط این لینک برق می توان تعداد زیادی اسپیکر تنها با یک ورودی تغذیه نمود.

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A دارای توان خروجی در بالاترین حالت 1500 وات و در حالت عادی برابر 750 وات است. این بلندگو لاین اری محصولی دو راهه می باشد که دارای دو عدد تیوتر با سایز 1.5 اینچ و مدلM-60 می باشد که در قسمت HI FRQ وظیفه تولید صدای شفاف و رسا را به عهده دارد .

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A مجهز به یک عدد ووفر 12 اینچی به مدل 12-F4C بوه که وظیفه تولید صدای بم با بیس مناسب و پانچ مطلوب را به عهده دارد. این دو توسط کراس اوری قدرتمند سیگنال رسانی و تغذیه می شوند.

ظاهر زیبا بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

بدنه بلندگو اکتیو DAS AUDIO VANTEC 20 ازچوب به جنس تخته سه لایه ساخته شده که استحکام بالا در برابر ضربات هنگام جابجایی دارد و با عمق مناسب صدای بم خوبی ایجاد می کند. رنگ مشکی این بلندگو مجهز به تکنولوژیISO FLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی ، تابش نورخوشید ، UV و شرایط جوی آب و هوایی است. دو عدد دسته در طرفین بلندگو جهت جابجایی راحت تر طراحی شد است. ادوات نصبی به صورت فابریک برای اتصال اسپیکرها به یکدیگر استفاده می شود و قابلیت زاویه دهی به این اسپیکر را فراهم می کند. برای اتصال لاین اری به ساب ووفر می توانید از DAS AUDIO VANTEC 118A استفاده نمایید.

مقدار پاسخ فرکانسی در بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20 A برابر 63 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. این مقدار پاسخ فرکانسی امکان اکولایزر برای کاربران را ایجاد می کند. میزان شدت تحمل فشار صوتی برابر 135 دسیبل بوده که تضمینی بر کیفیت در اجراهای طولانی و مداوم است. میزان امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم و دارای پرتاب صدا 90 درجه در حالت عمودی برابر 15 درجه در حالت افقی می باشد.

ابعاد و وزن در اسپیکر اکتیو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20 برابر عرض 620 میلی متر ، ارتفاع 330 میلی متر، عمق 435 میلی متر بوده و وزن نسبتا سنگین 28.6 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری اسپیکر لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

  • شکل ذوزنقه ، همراه با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
  • رنگ مشکی مجهز شد به فن آوری ISO FLEX مقاوم در برابر ضربه و نورخورشید
  • دو عدد دسته برای جابجایی بهتر و راحت تر
  • دارای مانیتور برای نمایش منو همراه با سر ولوم فشاری و چرخشی
  • اکسسوری های اتصال به صورت قفل دار
  • قابلیت لینک شدن با تعداد زیادی بلندگو دیگر- نمایش به صورت لاین اری سقفی یا زمینی
  • ابعاد و وزن : برابر عرض 620 میلی متر ، ارتفاع 330 میلی متر، عمق 435 میلی متر و وزن 28.6 کیلوگرم
  • وزن در حالت بسته بندی و هنگام حمل 30.5 کیلو گرم

ویژگی های ظاهری لاین اری اسپیکر لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

  • اکتیو ، بلندگو لاین اری (LINE ARRAY)، دو راهه (2WAY)
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
  • دو عدد تیوتر 1.5 اینچی به مدل M-60
  • یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12F4C
  • توان خروجی 1500 وات در حالت ماکزیمم و 750 وات در حالت معمولی
  • پاسخ فرکانس از 63 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • کانکتور ورودی کمبو و یک عدد خروجی XLR
  • امپلی فایر با کلاس D
  • کابل برق و پاورکن به همراه لینک برق
  • میزان شدت پرتاب صوتی 135 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات بلندگو لاین اری (LINE ARRAY)

بلندگو لاین اری (LINE ARRAY) DAS AUDIO VANTEC 20A دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش است. نمایندگی رسمی شرکت داس DAS AUDIO، شرکت سیما صوت ایرانیان کلیه محصولات DAS AUDIO را در ایران در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با گارانتی ، هلو گرام ، کاتالوگ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند.

خرید بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A

برای خرید اینترنتی محصولات صوتی به سایت SIMASOT.COM و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلندگو لاین اری (LINE ARRAY) با شماره 02188860021 در تماس باشید. بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20 A در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای طراحی سیستم های صوتی ، تجهیز سالن کنفرانس ، سیستم نور پردازی و تجهیزات پخش و ضبط تصویر می توانید با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید.

برای تعمیرات لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A می توانید به دفتر مرکزی شرکت در تهران مراجعه نمایید. گروه تعمیرات سیستم های صوتی سیما صوت ایرانیان با کادری مجرب و کارگاه تخصصی با برترین تکنسین ها خدمات تعمیرات و گارانتی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • DAS-AUDIO-VANTEC-18A-

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.