میکروفن هدمیک SHURE BETA 54
اکتبر 28, 2020
بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A
اکتبر 29, 2020

ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18A

DAS-AUDIO-VANTEC-18A-

ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18A دارای توان خروجی بالایی است که این مقدار در بالاترین حالت برابر 2000 وات و در حالت معمولی برابر 1000 وات، امپدانس ورودی در این بلندگو اکتیو برابر 20 کیلو اهم، میزان شدت تحمل فشار صوتی در این اسپیکر ساب ووفر برابر 134 دسیبل است که خود تضمینی بر قدرت و کیفیت صدا در زمان اجراهای طولانی و مداوم است. توان خروجی بالا در بالاترین حالت 2000 وات و در حالت معمولی 1000 وات هست.

مشخصات ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC18A

  • یک ووفر 18 اینچی
  • آمپلی فایر با کلاس D
  • توان تولیدی این بلندگو 2000 وات ماکزیمم
  • دارای کلید حالت پانچ
  • عرض 540 میلی متر، ارتفاع آن 710 میلی متر و عمق آن 650 میلی متر
  • قدرت برابر با 134 دسیبل
  • پاسخ فرکانسی 30 هرتز تا 125 هرتز

برای نمایش اطلاعات فنی بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18A کلیک نمایید.

ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18A
ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18A

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

بلندگو ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A

ساب ووفر چیست؟

بلندگو ساب ووفر برای تولید صدای زیر و حجم صدا در قسمت LO FRQ تولید شده است. ساب ووفر در کنار بلنگو های معمولی برا ی داشتن کیفت صدای بهتر و اجرای زنده با احساس دل نشین مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت داس DAS AUDIO با طراحی سیستم های صوتی در زمینه های مختلف سعی بر برطرف کردن نیاز مشتریان خود نموده که از آن جمله می توان به ساب ووفر، بلندگو، سیستم لاین اری، امپلی فایر، و مدیریت بلندگو اشاره نمود. ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A از جمله محصولات این کمپانی است.

کمپانی داس DAS AUDIO توانسته در دهه اخیر به یکی از برترین شرکت های تولید کننده سیستم صوت حرفه ای PA تبدیل شود و این محبوبیت را به دلیل استفاده از متریال های مناسب و طراحی زیبای سیستم های صوتی آن می باشد. از جمله نکات دیگر برای محبوبیت D.A.S می توان به کم بودن سوخت و سوز در قسمت HI FRQ و LO FRQ اشاره نمود.

امپلی فایر داخلی بلندگو ساب ووفر اکتیو داس

ساب ووفر ونتک داس DAS AUDIO VANTEC 18A اکتیو بوده و برای راه اندازی کافیست تا به برق شهری متصل شود. ساب ووفر داس (SUBWOOFER DAS AUDIO) توسط پاورکون راه اندازی شده و توسط کانکتور لینک که در این اسپیکر اکتیو طراحی شده به راحتی با سایر دستگاه ها جفت شده و انتقال برق را انجام می دهد. امپلی فایر (تقویت کننده سیگنال) قرار داده شده در داخل ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A از نوع کلاس D بوده و با دو عدد کانکتور کومبو XLR قفل دار و دو عدد کانکتور خروجی سیگنال مجهز هست.

این کانکتور قابلیت کنترل سطح میزان صدا در لاین ورودی را به وسیله یک عدد سرولوم چرخشی مهیا می کند. توسط هاب ولوم طراحی شده امکان تغییر فرکانس برای این ساب ووفر تعبیه شده است. امپلی فایر ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A دارای دو عدد کلید تغییر میزان الگوی گیرایی و پری می باشد که توسط آن می توان پانچ به داخل و پانچ به بیرون را ایجاد نمود. سه عدد چراغ نمایشگر بر روی این ساب ووفر اکتیو داس یکی در هنگام اتصال به برق ، و دیگری در هنگام اتصال سیگنال روشن می شوند. چراغ سوم در زمان بالا رفتن میزان شدت صوتی روشن می شود که به چراغ لیمیت معروف است.

توان تولید صدای ساب ووفر داس DAS VANTEC-18A

ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A دارای توان خروجی بالایی است که این مقدار در بالاترین حالت برابر 2000 وات و در حالت معمولی برابر 1000 وات هست. امپدانس ورودی در این بلندگو اکتیو برابر 20 کیلو اهم، میزان شدت تحمل فشار صوتی در این اسپیکر ساب ووفر برابر 134 دسیبل است که خود تضمینی بر قدرت و کیفیت صدا در زمان اجراهای طولانی و مداوم است.

ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A دارای ظاهری مستطیل شکل و بدنه ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه است. این بلندگو با رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISO FLEX می تواند در برابر ضربات احتمالی هنگام نصب و راه اندازی مقاومت کند. میزان مقاومت این محصول در برابر نور خورشید و شرایط جوی نا مساعد با این تکنولوژی بیشتر شده است. برای جابجایی راحت تر ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A دو دسته تمام استیل در طرفین بلندگو قرار گرفته است.

فن آوری M10-RIGONG-POINT در ساب ووفر VANTEC-18A قابلیت فلای(اتصال از سقف) را در این اسپیکر فراهم کرده است. گلدانی بالای ساب ووفر داس برای اتصال به سایر بلندگو ها از طریق لوله ساب و استفاده در حالت ساب ست لایت طراحی شده است.

ساب ووفر داس اکتیو das audio vantec 18a

پاسخ فرکانسی ساب ووفر اکتیو پسیو

اسپیکر ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO VANTEC 18-A با داشتن میزان پاسخ فرکانسی 80 هرتز تا 125 هرتز دامنه گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد قابلیت ساخت اکولایزر های مختلف را دارد. با دادن فرکانس درست صدا و پانچ مناسب به راحتی می توانید صدایی شفاف را به گوش شنوندگان برسانید. با توجه به مواردی که گفته شد ساب ووفر اکتیو داس ونتک 18 آ ، متناسب برای استفاده در سالن های بزرگ برای پر کردن حجم صدا است که می توان در: انواع کنسرت، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن همایش، تالار پذیرایی، ورزشگاه ، سالن های ورزشی، مراسمات مذهبی، حسینیه ، مسجد و انواع اجرا در فضای باز و بسته استفاده گردد.

ابعاد و وزن سیستم های صوتی یکی از اصلی ترین نکته ها در هنگام خرید ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A است. این مقدار برای جانمایی بهتر ساب ووفر مورد اهمیت است. ابعاد و وزن در ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A  برابر : عرض 450 میلی متر، ارتفاع 710 میلی متر، عمق 650 میلی متر و وزن خالص 36 کیلوگرم هست.

ویژگی ظاهری بلندگو ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A

  • شکل ظاهری مستطیل شکل با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
  • رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه، نورخورشید و شرایط جوی نا مساعد
  • دو دسته تمام استیل جهت سهولت در جابجایی
  • قابلیت فلای (آویز از سقف) با فن آوری M10 RIGGING POINT
  • گلدانی روی ساب ووفر برای اتصال لوله ساب و استفاده به حالت ساب ست لایت
  • توری مشبک فلزی جلوی دستگاه برای زیبایی و پخش صدای بهتر
  • سه عدد چراغ نشانگر
  • ابعاد و وزن : عرض 450 میلیمتر، ارتفاع 720 میلیمتر، عمق 650 میلیمتر و وزن 36 کیلوگرم
  • وزن در هنگام جابجایی و در کارتن برابر 44 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A

  • اکتیو ، ساب ووفر
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
  • توان خروجی 2000 وات در حالت PEAK و در حالت معمولی 1000 وات
  • ووفر 18 اینچی با مدل 18LX با کوئل 4 اینچ
  • میزان بازدهی فرکانسی از 80 هرتز تا 125 هرتز
  • دو ورودی با کانکتور کمبو و دو خروجی با کانکتور XLR
  • سر ولوم کنترل صدای ورودی به همراه هاب ولوم تغییر فرکانس
  • پاور امپلی فایر قدرتمند با کلاس D
  • کابل پاورکن و قابلیت لینک و برق رسانی به سایر بلندگوها
  • بالاترین میزان تحمل فشارصوتی برابر 134 دسیبل SPL

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A

شرکت اسپانیایی داس DAS AUDIO با 50 سال سابقه در زمینه تولید سیستم صوتی توانسته با ارائه سری های مختلف از انواع بلندگو و ساب ووفر، امپلی فایر و مدیریت بلندگو به تولید سیستم هایی با کیفیت و قدرت بالا برسد. محصولات داس DAS AUDIO برای احترام به حقوق مصرف کننده دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش است. نمایندگی DAS AUDIO شرکت سیما صوت ایرانیان بوده که برای تضمین بر صحت این مطلب می توانید به سایت رسمی شرکت داس DASAUDIO.COM مراجعه نمایید.

خرید ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A با گارانتی 1 ساله

بلندگو ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A در ایران در بسته بندی اولیه کارخانه همراه هلوگرام و شماره سریال ، پارت نامبر مجزا، کاتالوگ و کابل برق پاور کن توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد. جهت خرید ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا جهت خرید ساب ووفر داس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

تعمیرات ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 18A در دفتر مرکزی شرکت توسط نیرو های حرفه ای و آموزش دیده انجام می گردد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

  • بلندگو حرفه ای اکتیو وباند پسیو (SPEAKER ACTIVE & PASSIVE) و ساب ووفر داس (SUBWOOFER DAS)

دیدگاه ها بسته شده است