بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-15
بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC15
اکتبر 24, 2020
خرید بلندگو اکتیو و مانیتور داس مدل DAS AUDIO VANTEC 15 A، سیما صوت ایرانیان|بلندگو مانیتورینگ، اسپیکر مانیتورینگ، بلندگو D.A.S AUDIO VANTEC 15
بلندگو اکتیو داس DAS Audio VANTEC 15A
اکتبر 26, 2020

بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 12A

DAS Audio VANTEC 12A SPEAKER ACTIVE

بلندگو اکتیو داس ونتک 12A

بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A توان خروجی مداوم برابر 750 وات و ماکزیمم 1500 وات و قدرت تحمل فشار صوتی 135 دسیبل است که نشانه ای از قدرت و عدم افت کیفیت در هنگام اجراهای طولانی و مداوم است. میزان پاسخ فرکانسی از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز همچنین امپدانس ورودی در اسپیکر اکتیو داس 20 کیلو اهم است. این بلندگو از طریق امپلی فایر قدرتمند به تقویت سیگنال های ارسالی می پردازد. اسپیکر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 12A مدلی دقیقا با همین مشخصات ظاهری و پسیو دارد. برای علاقه مندان به کار های حرفه ای پیشنهاد سیما صوت ایرانیان استفاده از بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 است.

سیما صوت ایرانیان|بلندگو اکتیو و مانیتور داس مدل DAS AUDIO VANTEC 12 A|باند داس ونتک 12A|اسپیکرمانیتورینگ، اکتیو DAS AUDIO VANTEC 12A|باند اکتیو مانیتورینگ| اسپیکر مانیتورینگ D.A.S|DAS AUDIO VANTEC12-A|DAS VANTEC 12 A|اسپیکر ونتک A-12|باند اکتیو DAS AUDIO VANTEC 12-A| سری اسپیکر های VANTEC|بلندگو اکتیو مانیتور VANTEC12-A|میکروفن کنفرانس|سیستم کنفرانس| سالن همایش|قیمت و خرید بلندگو DAS AUDIO VANTEC 12-A| خرید اسپیکر مانیتورینگ| قیمت باند مانیتورینگ

بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A

  • بلندگو 2 راهه (2WAY)، اسپیکر مانیتور
  • تیوتر 1 اینچی به همراه یک ووفر 12 اینچ
  • توان تولید 1500 وات ماکزیمم
  • سیستم چند منظوره فشرده با موقعیت مانیتور
  • تقویت کننده فوق سبک کلاس D با SMPS
  • پروسسور 24 بیتی قابل تعریف توسط کاربر با صفحه نمایش LCD
  • اکولایزر از پیش تنظیم شده
  • پخش بی سیم بلندگو بلوتوثی با کیفیت بالا از موسیقی به صورت استریو
  • سوکت پایه با زاویه 0º/10º
  • RIGGING POINT

شرکت سیما صوت ایرانیان، نماینده فروش بلندگو DAS AUDIO بوده و DAS AUDIO VANTEC 12A با گارانتی در اختیار شما قرار می گیرد. برای تماشای کاتالوگ بلندگو اکتیو داس DAS-Audio-VANTEC-12A کلیک کنید.

DAS Audio VANTEC 12A

بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A

تولیدات کمپانی داس از بروزترین و متداول ترین محصولات ارائه شده در صنعت صدا که توسط برترین فن آوری و بهترین مهندسین و تکنسین تولید و روانه بازار می گردند. بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 12A با زاویه پرتاب متغییر 90 و 50 درجه قابل استفاده بر روی سن دارد. بلندگو های داس ونتک DAS AUDIO VANTEC دارای انواع بلندگو در سبک های مختلف از دو دسته اسپیکر پسیو و اکتیو است.

بلندگو اکتیو داس با راه اندازی آسان

بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A، اکتیو (ACTIVE) بوده و برای راه اندازی تنها با اتصال کابل پاورکون به برق شهری می توانیدبلندگو را راه اندازی نمایید. این اسپیکر اکتیو دارای یک کلید خاموش و روشن، دو ورودی کمبو XLR و یک عدد خروجی سیگنال است که هر دو ورودی دارای یک سر ولوم مجزا هستند. این سر ولوم ها به صورت مجزا برای کنترل میزان سطح صدای خروجی مورد استفاده اند. برای سهولت در کار و دسترسی به منوی اصلی دستگاه یک نمایشگر رنگی گرافیکی در پشت دستگاه تعبیه شده است.کلید فشاری چرخشی روی این نمایشگر قابلیت کنترل EQ سه باند را داشته و توسط آن می توان به مدیریت بلندگو دسترسی پیدا کرد.

اتصال از طریق کانکتور هدفونی

امپلی فایر (تقویت کننده سیگنال داخلی اسپیکر) بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12Aکلاس D و سوئیچینگ به شمار می آید. کانکتور هدفونی یا TRS به کار رفته امکان اتصال گوشی هوشمند، رایانه، تبلت و انواع پلیمر را فراهم می سازد. توسط منو پیشرفته این اسپیکر اکتیو داس به راحتی می توانید حالت استفاده در بلندگو را به حالات : BASS BOOST, VOCAL, DANCE, LIVE و یا حالت مانیتور برای استفاده در سن تغییر دهید.

قدرت و توان پخش صدا در اسپیکر مانیتور داس DAS AUDIO

اسپیکر مانیتور DAS AUDIO VANTEC 12A با توان خروجی 750 وات و ماکزیمم 1500 وات، قدرت تحمل فشار صوتی 135 دسیبل، میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر بوده و با تغییر دامنه فرکانسی می توانید به راحتی صدای دلخواه خود را ایجاد نمایید. امپدانس ورودی اسپیکر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC-12A برابر 20 کیلو اهم است.

بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A دو راهه (2WAY) با یک عدد تیوتر یک اینچ با صدای شفاف و وضوح بالا مدل M-28 مجهز شده است. یک عدد ووفر 12 اینچی با پانچ و بیس مطلوب با مدل 12F4 برای تولید حجم صدا در فرکانس های پایین همراه با کراس اور برای تفکیک صدا و سیگنال مورد استفاده هستند. زاویه پرتاب و دهنه هورن بلندگو به شما در جانمایی صحیح در پلان مورد نظر کمک کرده و با چیدمان درست می توانید صدایی یکنواخت به صورت یکسان در سرتاسر پلان داشته باشید. زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر 50 وات با دهنه هورن مدل BC-95 در بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A است.

بدنه چوبی ضد ضربه

بدنه و کابینت باند داس DAS AUDIO VANTEC 12A از چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده که در برابر ضربات استحکام بیشتری داشته و رنگ مشکی مجهز به فن آوری ISOFLEX بوده که در برابر نور خورشید، شرایط جوی نا مساعد و UV مقاوم است. توری مشبک فلزی برای زیبایی و پخش صدا بیشتر طراحی شده است. یک دسته تمام استیل برای سهولت در جابجایی بلندگو اکتیو داس طراحی شده است. بدنه کابینت برای قرار گرفتن در حالت مانیتور و فلای (آویز از سقف) با تکنولوژی M10 RIGGING POINT و همچنین گلدانی زیر اسپیکر برای نصب لوله ساب و قرار گرفتن برروی انواع استند ( دیواری، ایستاده، لوله ساب) تولید و طراحی شده است.

ابعاد و اندازه در اسپیکرمانیتورینگ، اکتیو DAS AUDIO VANTEC 12A برابر عرض 380 میلی متر، ارتفاع 610 میلی متر، عمق 375 میلی متر، و وزن خالص برابر 21 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 12A

– بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه مستحکم و با ضخامت جهت تولید بهتر صدای بم

– شکل ظاهری ذوزنقه ، همراه با رنگ مشکیISO FLEX مقاوم در برابر نور خورشید، UV و شرایط جوی نا مناسب

– یک عدد دسته فلزی تمام استیل برای سهولت در حمل و جابجایی

– قابلیت اتصال بر روی گلدانی، زیر بلندگو (روی پایه ، ساب ستلایت)

– اتصال از سقف با تکنولوژی M10 RIGGING POINT توسط زنجیر و اکسسوری های فابریک

– نمایشگر گرافیکی برای دسترسی به مدیریت بلندگو ، EQ ، کنترل با اپلیکیشن

– ابعاد و وزن : عرض 380 میلی متر، ارتفاع 610 میلی متر، عمق 375 میلی متر، و وزن 21 کیلو گرم

– وزن کارتن در حالت بسته بندی برابر 24 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 12A

– دوراهه ، اکتیو، مانیتور

– امپدانس ورودی 20 کیلو اهم

– تووان خروجی 1500 وات در حالت ماکزیمم (PEAK) و در حالت مداوم 750 وات

– یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-28

– یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12F4

– پاسخ فرکانسی از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز

– شدت پرتاب صوتی و تحمل فشار صوتی 135 دسیبل

– زاویه پرتاب صوتی در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 50 درجه

– دو عدد ورودی کانکتور XLR و سر ولوم های مجزا برای کنترل صدا

– امپلی فایر کلاس D

– کانکتور هدفونی

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات

تمامی محصولات کمپانی داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. کمپانی به نام و مشهور DAS AUDIO با تولیدات گسترده در زمینه های مختلف طی 50 سال گذشته توانسته نیاز کاربران را به سیستم های صوتی در هر زمینه بر طرف نموده از جمله محصولاتD.A.S می توان به آمپلی فایر، پروسسور، انواع بلندگو دکوراتیو و پرتابل ، بلندگو لاین اری، ساب ووفر، در دو دسته اکتیو و پسیو تولید می شود.

خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A

جهت آگاهی از قیمت و خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده توسط کادر حرفه ای انجام می گیرد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانی داس در ایران بوده و بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC 12A را در کارتن خاکی رنگ همراه با کاتالوگ ، شماره سریال ، پارت نامبر مجزا و کابل پاورکون به فروش می رسد.

شرکت سیماصوت ایرانیان با انجام پروژه های متعدد در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر توانسته رزومه ای قوی در این زمینه ایجاد نماید. همچنین جهت خرید انواع سیستم کنفرانس، مشاوره جهت طراحی سالن کنفرانس یا خرید میکروفن کنفرانس می توانید با همکاران حرفه ای ما در زمینه درتماس باشید.

دیدگاه ها بسته شده است