برترین نکات خرید ویدئو پرژکتور + انواع ویدئو پروژکتور
اکتبر 10, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 87C
اکتبر 11, 2020

ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ARTEC S15A

 
بلندگوی ساب ووفر اکتیوD.A.S -ARTEC S15A

- توضیحات :
- ساب ووفر اکتیو DAS-ARTEC S15A ، دارای یک ووفر 15 اینچی با بیس مناسب می باشد.
- توان تولیدی این ساب ووفر 1000 وات مداوم و 2000 وات ماکزیمم و مقاومت ورودی آن 20 کیلو اهم می باشد .
-عرض آن 460 میلی متر، ارتفاع آن 510 میلی متر و عمق آن 580 میلی مترو نیز دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.
- ویژگی های این ساب ووفر اکتیو داس :
- با توان خروجی 2000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 138 هرتز.
- دارای وزن خالص 31 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر اکتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC S 15A

کمپانی داس با تولید ساب ووفر های قدرتمند و دارای تنوع و حجم پخش صدای متفاوت جزء شرکت های مطرح در طراحی سیستم صوتی ساب ووفر می باشد. ساب ووفر ها در ابعاد و اندازه های مختلف برای تولید حجم صدا در زمان پخش مورد استفاده قرار می گیرند. SUB WOOFER در دو نوع پسیو و اکتیو تولید می شوند که بسته به نوع و ابعاد کاربری و تولید حجم صدایی متغییر دارند.
شکل ظاهری مستطیل شکل SUB WOOFER ARTEC S15A با بدنه کاملا چوبی و عمق بالا جهت تولید صدای بیشتر طراحی شده است. این بدنه از جنس تخته سه لایه بوده و در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی مقاوم است. رنگ مشکی ساب ووفر با تکنولوژی ISOFLEX آمیخته شده تا این بلندگو را در برابر نورخورشید ، UV ، شرایط جوی و ضربات استوار نماید. در طرفین بدنه ساب ووفر ARTEC S15A از دو دسته استیل با پوشش مجزا و بسیار محکم استفاده شده تا بتوان این اسپیکر را به راحتی جابجا کرده و وزن دستگاه را به خوبی تحمل نماید. برروی ساب ووفر یک عدد گلدانی برای اتصال سایر بلندگو ها و یا لوله ساب به عنوان ساب و ستلایت قرار گرفته است. جلوی دستگاه با توری مشبک فلزی و زیبا طراحی شده تا در پخش صدای بهتر هم کمکی کرده باشد. طراحی بدنه و کابینت ARTEC S15A به صورتی انجام شده تا در تولید صدای ایده آل این دستگاه دخیل بوده و پانچ و بیس بالا ایجاد نماید.
ساب ووفر DAS AUDIO ARTEC-S15A اکتیو بوده و دارای امپلی فایری قدرتمند با کلاس توپولوژی D می باشد که به پاور سوئیچینگ معروف بوده و به دلیل اتصال راحت و راه اندازی آسان به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. دو ورودی با کانکتورXLR قفل دار اطمینان بیشتر در اتصال را به همراه دارد. دو عدد خروجی سیگنال برای لینک کردن و لوپ شدن بین ساب و ستلایت می باشد. هر خط خروجی سیگنال دارای سر ولوم چرخشی مجزا برای تنظیم مقدار صدای خروجی می باشد. از جمله قابلیت های اصلی این ساب ووفر استفاده از پاور کن می باشد که با لینک کردن سایر بلندگو ها می توان برق رسانی به چندین بلندگو را انجام داد و به راحتی به سایر دستگاه ها با لینک پاورکن یا لینک برق متصل نمود. امپلی فایر ساب ووفر S15A دارای سه چراغ نشانگر برای نشان دادن : خاموش و روشن دستگاه ، میزان سیگنال و مقدار لیمیت دستگاه است.
اسپیکر اکتیو ساب ووفر ARTEC-S15A دارای قدرت تولید صدای بالا بوده که در حالت مداوم برابر 1000 وات و در حالت ماکزیمم برابر 2000 وات می باشد. امپدانس ورودی دستگاه برابر 20 کیلو اهم می باشد. یک عدد ووفر 15 اینچی با پانچ و بیس فوق العاده با مدل 15XS/GM ASX و در این ساب ووفر قرار گرفته شده است. میزان پاسخ فرکانسی در DAS AUDIO ARTEC S15A از 45 هرتز تا 138 هرتز متغییر بوده که این مقدار برای کار با DSP و همچنین اکولایزر و برنامه ریزی فراهم آمده است. با آگاهی از مقدار پاسخ فرکانسی در بلندگو ساب ووفر می توان به راحتی در پلان صوتی جانمایی مفید انجام داد. تا صدا به صورت یکسان در تمام نقاط به گوش شنونده برسد.
از ساب ووفرARTEC S15A بیشتر در تالار، مراسمات، رستوران ، پخش زنده موزیک، دی جی ، بند موسیقی، ایونت ها ، هئیت، سینما ، سالن آمفی تئاتر، کنسرت ، مجالس و برگزاری مراسم می توان استفاده کرد. برای برنامه های طولانی و اجراهای زنده با اطمینان می توان از ساب ووفر داس آرتک S15A استفاده نمود زیرا میزان SPL یا همان تحمل فشار صوتی در آن برابر 134 دسیبل است.
ابعاد و وزن یک ساب ووفر بسیار پر اهمیت است زیرا این بلندگو با ابعاد نسبتا بزرگ جای زیادی را اشغال می کند پس باید سعی نمود تا در پلان در جایگاهی مناسب قرار بگیرد تا به خوبی صدا را پخش کند و هم جلوی زاویه دید بیننده را نگیرد. ابعاد در ساب ووفر داس ARTEC S15A برابر با عرض : 460 میلی متر، ارتفاع 510 میلی متر، عمق 580 میلی متر و وزن خالص 31 کیلو گرم است.
ویژگیهای ظاهری بلندگو ساب ووفر داس ARTEC S15A
- شکل ظاهری مستطیل شکل ، با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی با پوشش ISO FLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
- دو عدد دسته استیل با روکش مجزا و متریال قوی برای جا بجایی این ساب ووفر
- توری مشبک فلزی جلوی دستگاه برای زیبایی بیشتر ساب ووفر
- ابعاد و وزن برابر : عرض 460 میلی متر، ارتفاع 510 میلی متر، عمق 580 میلی متر و وزن خالص 31 کیلو گرم

ویژگی های فنی DAS AUDIO SUB WOOFER ARTEC S15A
- ساب ووفر، اکتیو
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی برابر 1000 وات به صورت مداوم و 2000 وات به صورت ماکزیمم (PEAK)
- یک عدد ووفر 15 اینچ با مدل 15SX/GM 15SX ساخت کمپانی داس
- مقدار تحمل فشار صوتی SPL برابر 138 دسیبل
- میزان پاسخ فرکانسی از 45 هرتز تا 134 هرتز
- کراس اوور قوی با قابلیت LP
- قابلیت لینک برق
- کانکتور ورودی برق : پاورکن
- سر ولوم مجزا برای کنترل صدای خروجی
- دو عدد ورودی و دو عدد خروجی با کانکتور XLR

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با تولید سیستم های صوتی با قدرت بالا و سوخت و ساز کم از برترین کمپانی های سیستم های صوتی اروپا می باشد. برای اطمینان بیشتر از خرید محصولاتD.A.S کلیه محصولات و قطعات شامل یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس فروش می باشد. بلندگو SUB WOOFER ARTEC S15A در بسته بندی خاکی رنگ با هلوگرام کارخانه DAS AUDIO و کاتالوگ، شماره سریال مجزا ، کابل برق پاورکن در ایران به فروش می رسد. تمامی اکسسوری و قطعات در بسته بندی اولیه کارخانه و پلمپ شده در داخل ایران به شما خریدارن محصولات داس تحویل داده می شود.
جهت خرید محصولات صوتی کمپانی داس در ایران می توانید به شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی آن شرکت مراجعه نمایید. جهت خرید اینترنتی DAS AUDIO به سایت SIMASOT.COM و یا جهت خرید حضوری D.A.S می توانید به دفتر مرکزی شرکت در تهران مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی توسط کادری مجرب و آموزش دیده در مکانی مجهز صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.