خرید SIMASOT.COM، سیما صوت ایرانیان نمایندگی D.A.S در ایران خرید بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A.بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526|سیما صوت ایرانیان|SIMASOT.COM|بلندگو دکوراتیو|بلندگو پسیو|اسپیکر پسیو|اسپیکر دکوراتیو
بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526
اکتبر 6, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 27
اکتبر 7, 2020

بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A

 
بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A

- توضیحات خرید بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A :
- بلندگو اکتیو D.A.S AUDIO ARTEC 526A ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه، دارای دو ووفر 6 اینچ و یک تیوتر1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 195 میلیمتر، ارتفاع آن 450 میلیمتر و عمق آن 255 میلیمترو دارای قدرتی برابر با 125 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر اکتیو و دکوراتیو داس، مدل D.A.S AUDIO ARTEC 526 A :
- با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 80*80 درجه.
- دارای وزن خالص 11 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها و سالن های کنفرانس .
شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A

اسپیکر دکوراتیو یا وال مونت به محصولاتی گفته می شود که قابلیت اتصال به دیوار یا روی ستون را داشته باشند. این بلندگوهای کوچک ولی با کیفیت صدای بالا دارای ظاهری زیبا و جمع و جور می باشند. کمپانی اسپانیایی داس برای بر طرف کردن این نیاز بازار اقدام به تولید سریARTEC نموده که دارای دو خانواده ARTEC 300 وARTEC 500 بوده و هرکدام دارای مدل های اکتیو و پسیو می باشند.
بلندگو دکوراتیوARTEC 526 A اکتیو بوده و به امپلی فایری قدرتمند تجهیز شده و از دلایل اصلی محبوبیت این اسپیکر دکوراتیو راحتی اتصال به برق و صدای فوق العاده می باشد. امپلی فایر DAS AUDIO ARTEC 526A دارای یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانتور هایXLR که در قسمت ورودی قفل دار بوده و به حالت کمبو می باشند. همچنین دارای سرولوم چرخشی مجزا در قسمت خروجی برای کنترل میزان دسیبل خروجی می باشد. برای اتصال به برق شهری کافی است پاورکون را متصل کرده و دستگاه را راه اندازی نمایید.
شکل ظاهری بلندگو ARTEC 526 A به صورت ذوزنقه ای بوده و دارای بدنه چوبی با نتریال تخته سه لایه می باشد که در برابر ضربات مقاوم و با عمق مناسب صدایی با کیفیت ایجاد می کند. رنگ مشکی یا سفید با فن آوری ISOFLEX آمیخته شده و در برابر ضربات استوار بوده همچنین مقاوم در برابر نورخورشید، UV وشرایط جوی نا مساعد می باشد. برای اتصال به دیوار در بلندگو D.A.S ARTEC 526 A از براکت های نصبی در پشت دستگاه استفاده می شود. با استفاده از پایه نصبی می توان به دو صورت افقی و عمودی از دستگاه استفاده نمود. برای اتصال به سقف این اسپیکر دکوراتیو می توان از قابلیت M10 RIGGING POINT تعبیه شده روی دستگاه استفاده نمود و به صورت فلای یا آویز ازسقف به وسیله قلاب، کاراپین و شگل استفاده نمود.
بلندگو اکتیو ARTEC 526A با امپدانس ورودی 20 کیلواهم قابلیت لینک با تعداد زیادی آرتک 526A را دارد. اسپیکر اکتیو DAS AUDIO ARTEC 526 A دوراهه یا 2WAY بوده و دارای یک عدد تیوتر 1 اینچی با مدلM-34 برای تولید صدایی شفاف و رسا ، بعلاوه دارای دو عدد ووفر 6 اینچی به مدل 6P برای پر کردن حجم صدا ، بیس و پانچ می باشد. این قطعات هر دو توسط کمپانی داس طراحی و تولید شده اند.
میزان توان خروجی در بلندگو دکوراتیو داس ARTEC 526 A در حالت مداوم برابر540 وات و در حالت ماکزیمم برابر 1080 وات می باشد. سهم تیوتر درتولید توان خروجی در حالت مداوم برابر 180 وات و در حالت ماکزیمم برابر 360 وات می باشد. در قسمت ووفر میزان توان خروجی در حالت مداوم برابر 360 وات و در حالت ماکزیمم 720 وات می باشد که توسط کراس اوور قدرتمند تغذیه و سیگنال رسانی می شوند.
بلندگو دکوراتیو ARTEC 526 A برای استفاده در کلاس های آموزشی ، ادارات، سازمان ها ، بانک ، لابی، سالن کنفرانس، پیجینگ، بیمارستان، هتل، اماکن مذهبی، مساجد، تالار، رستوران، کافی شاپ و جهت سیستم های صوتی جانبی مناسب می باشد.
مقدار رنج فرکانسی در اسپیکر اکتیو داس ARTEC 526 A برابر 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترش پیدا می کند و باعث ایجاد اکولایزر مناسب می شود. میزان تحمل فشار صوتی در این اسپیکر دکوراتیو برابر 125 دسیبل است که نشانه بر قدرت و تضمین کننده کیفیت بلندگو در برنامه های طولانی و مداوم است. زاویه پرتاب صوتی بلندگو اکتیو دکوراتیو ARTEC 526 A در دو حالت افقی و عمودی برابر 80 درجه می باشد با آگاهی از این مقدار می توان جانمایی صحیح از بلندگو در سالن ایجاد نمود.
ابعاد و وزن هر بلندگو مختص به همان بوده و برای طراحان اهمیت زیادی دارد. ابعاد و وزن در بلندگو اکتیو دکوراتیوD.A.S ARTEC 526 A برابر عرض 195 میلی متر ، ارتفاع 450 میلی متر ، عمق 255 میلی متر و وزن خالص 11 کیلو گرم می باشد. ابعاد بلندگو در کارتن در وضعیت بسته بندی هنگام ارسال 16.1 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526A
- بدنه ذوزنقه ای شکل ساخته شده از چوب و متریال تخته سه لایه استوار در برابر ضربه هنگام جابجایی
- رنگ مشکی یا سفید با تکنولوژی ISO FLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی هنگام جابجایی و نصب ، نورخورشید، UV و شرایط جوی نا مناسب
- قابل نصب به صورت فلای(آویز از سقف) با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- نصب به صورت افقی و عمودی توسط براکت نصبی U شکل
- ابعاد و وزن برابر : عرض 195 میلی متر ، ارتفاع 450 میلی متر ، عمق 255 میلی متر و وزن 11 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو DAS AUDIO ARTEC 526 A
- اکتیو ، دکوراتیو، دوراهه (2WAY)
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- زاویه پرتاب در حالات افقی و عمودی برابر 80 درجه
- توان خروجی به صورت مداوم 540 وات و به صورت ماکزیمم 1080 وات
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-34
- دو عدد ووفر 6 اینچی با مدل 6P
- میزان پاسخ فرکانسی برابر 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
-
میزان شدت تحمل فشار صوتی 125 دسیبل
- دارای سرولوم مجزا برای کنترل صدای خروجی
- کابل پاور کن برای اتصال به برق
- کانکتور اتصال و لینک به صورت XLR

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی داس برای تضمین کیفیت همگی دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. تنها نمایندگی رسمی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که تمامی محصولات ، اکسسوری و قطعاتD.A.S را با گارانتی و در بسته بندی های اولیه به دست مشتریان عزیز داخل ایران می رساند.
برای خرید اینترنتی بلندگو داس می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا جهت خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
بلندگو DAS AUDIO ARTEC 526 A در ایران با کارتن های خاکی رنگ در بسته بندی اولیه کمپانی داس با هلوگرام، کاتالوگ، کابل برق پاورکن، یک عدد بلندگو و شماره سریال مجزا به فروش می رسد.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی توسط کادری آموزش دیده و در کارگاهی مجهز در دفتر مرکزی شرکت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.