سالن همایش انجمن جوجه یک روزه
اکتبر 6, 2020
بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A
اکتبر 7, 2020

بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526

خرید SIMASOT.COM، سیما صوت ایرانیان نمایندگی D.A.S در ایران خرید بلندگو اکتیو و دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 526 A.بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526|سیما صوت ایرانیان|SIMASOT.COM|بلندگو دکوراتیو|بلندگو پسیو|اسپیکر پسیو|اسپیکر دکوراتیو
بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526
توضیحات بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526
- بلندگوپسیو D.A.S ARTEC 526 ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه، دارای دو ووفر 6 اینچ و یک تیوتر1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 400 وات مداوم و 1600 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 194 میلی متر، ارتفاع آن 545 میلی متر و عمق آن 255 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 125 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526
- با توان خروجی 1600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب80*80 درجه.
- دارای وزن خالص14.5 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها و سالن های کنفرانس .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526

اسپیکر ها با توجه به نوع کاربری، ابعاد ، با هم متفاوت هستند و برای کاربری ها و در مکان های متفاوت تولید و طراحی میشوند. کمپانی داس با تولید محصولاتی با سوخت و سوز بسیار کم با داشتن قدرت بالا و برترین کیفیت ها توانسته محبوبیتی چشمگیر در بین مصرف کنندگان پیدا نماید. بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526 اسپیکری پسیو می باشد و برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر یا تقویت کننده سیگنال دارد که قدرت آن با توجه به میزان توان خروجی اسپیکر تعیین می شود.
بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526 مخصوص سخنرانی طراحی شده و دارای پرتاب صدای بالایی است. این محصول دو راهه 2WAY می باشد. امپدانس ورودی دستگاه 16 اهم بوده و دارای یک عدد تیوتر با سایز 1.75 اینچ در قسمت دیافراگم با صدایی شفاف و با کیفیت می باشد . دو عدد ووفر سایز 6 اینچ که ووفر در بلندگو ARTEC 526 وظیفه تولید صدای بالا و بیس بیشتر را دارد. قلب دستگاه یا همان کراس اورر قدرتمند این اسپیکر برای انتقال و تفکیک سیگنال ها در نظر گرفته شده است.
میزان توان خروجی بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526 در حالت مداوم 400 وات و در حالت ماکزیمم 1600 وات می باشد. میزان تحمل فشار صوتی یا همان SPL در این اسپیکر برابر 125 دسیبل است که نشان دهنده قدرت پخش صدا در زمان های طولانی و مداوم می باشد. قابلیت لینک شدن با سایر بلندگو های که می توان از این ویژگی جهت اتصال چند اسپیکر به یکدیگر بهره برد تا در مصرف سیم صرفه جویی به عمل آید و همچنین ظاهر کار همچنان زیبا باقی بماند.
بدنه بلندگو DAS AUDIO ARTEC 526 از چوب با متریالی از تخته سه لایه ساخته شده که در برابر ضربات مقاوم است. رنگ مشکی بدنه با استفاده از تکنولوژی ISO FLEX در برابر UV ، نورخورشید و رطوبت مقاوم گشته است. عمق مناسب بدنه اسپیکر برای تولید صدای بم بهتر طراحی شده است. بلندگو پسیو و دکوراتیو داس D.A.S AUDIO ARTEC 526 با قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی توسط صفحه U شکل نصبی پشت دستگاه و یا فلای (آویز از سقف ) توسط M10 RIGGING POINT را می توان به راحتی در محل مورد نظر نصب و راه اندازی نمایید. توری مشبک فلزی جلوی دستگاه برای زیبایی و پخش صدای بیشتر طراحی شده است.
جهت خرید بلندگو دکوراتیو مخصوص سخنرانی باید به میزان بازدهی و دامنه فرکانسی اسپیکر توجه نمود تا بتوانید اکولایزری مناسب را طراحی نمایید. میزان بازدهی و دامنه فرکانسی در بلندگو ARTEC 526 برابر با 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. برای اتصال سیگنال ورودی در اسپیکر DAS ARTEC 526 دارای دوعدد اسپیکون نصبی از برند نئوتریک می باشند که برای کنترل ورودی و خروجی سیگنال ها مورد استفاده است.
موارد استفاده از بلندگو D.A.S AUDIO ARTEC 526 برای سالن های ورزشی ، کافه ، بیمارستان ، رستوران ، سالن های انتظار، پیجینگ ، بیمارستان، آمفی تئاتر، برگذاری سمینار ، هیئت ها اماکن مذهبی و زیارتی ، هتل ، کلاس آموزشی ، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن های چند منظوری و هر مکانی که احتیاج به پخش موزیک با صدای کم و ملایم ولی شفاف دارد.
زاویه پرتاب و دهنه هورن در بلندگو پسیو داس D.A.S ARTEC526 در حالت عمودی و افقی برابر با 80 درجه است. با دانستن مقدار زاویه پرتاب می توان اسپیکر را در جای درستی از پلان جا نمایی نمود تا پخش صدایی بهتر داشته باشد و به تمام نقاط پلان مد نظر صدایی با یک کیفیت ارسال شود.
برای خرید هر بلندگو اطلاع از ابعاد و وزن آن یکی از عناصر مهم در خرید اسپیکر می باشد. بلندگو DAS AUDIO ARTEC 526 دارای عرض 194 میلی متر، ارتفاع 545 میلی متر ، عمق 255 میلی متر و وزن خالص برابر 9 کیلو گرم می باشد. وزن کم ولی صدایی با کیفیت بالا در این محصول باعث محبوبیت این اسپیکر در بین طراحان سیستم های صوتی گشته است.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 526
- شکل ظاهری مستطیل شکل با بدنه چوبی ساخته شده از متریال تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات احتمالی هنگام نصب و راه اندازی
- رنگی مشکی مجهز به تکنولوژی روز دنیا ISO FLEX که این اسپیکر را در برابر نور خورشید ، UV ، رطوبت و شرایط جوی نا مساعد محافظت می نماید.
- توری مشبک فلزی جلوی بلندگو برای پخش صدایی بهتر و زیبایی در ظاهر
- دارای قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی توسط صفحه U شکل پشت دستگاه و یا اتصال از طریق M10 RIGGING POINT که امکان آویز کردن بلندگو از سقف را توسط زنجیر محیا می کند.
- ابعاد و وزن بلندگو برابر : عرض 194 میلی متر، ارتفاع 545 میلی متر، عمق 255 میلی متر و وزن خالص برابر 9 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو داس ARTEC 526
- بلندگو پسیو ، دکوراتیو ، 2WAY (دوراهه)
- امپدانس ورودی برابر 16 کیلو اهم
- یک عدد تیوتر 1.75 اینچی با مدل M34
- دو عدد وفر 6 اینچی با مدل6P
- زاویه پرتاب در حالت افقی و عمودی برابر 80 درجه
- میزان پاسخ فرکانسی برابر 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان شدت پرتاب صوتی SPL برابر 125 دسیبل
- کانکتور اتصالی اسپیکون نصبی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
امروزه با پیشرفت علم محصولات صوتی هم دچار تغییرات چشمگیری شده و با تکنولوژی آمیخته می شوند. کمپانی داس اسپانیا از جمله شرکت های پیشرو در این امر بوده که توانسته کلیه محصولات خود را با تکنولوژی آمیخته و محصولاتی با کارایی و دوام همچنین سوخت و ساز کمتر روانه بازار کند. کلیه محصولات کمپانی DAS AUDIO دارای 1 سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هستند. این شرایط و گارانتی را می توانید توسط شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی داس در ایران در یافت نمایید.
برای خرید اینترنتی بلندگو پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 526 و یا خرید حضوری این محصول می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید.
با وجود کیفیت بالا و خدمات عالی ارائه شده از سیستم های صوتی D.A.S، در صورت خرابی محصولات، یا قطعات و کلیه سیستم های صوتی می توانید تعمیرات سیستم خود را به نیروهای کار آمد و آموزش دیده سیما صوت ایرانیان بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.