بلندگو اکتیو DAS ARTEC 506A
اکتبر 4, 2020
میکروفن با سیم SHURE-BETA 91A
اکتبر 5, 2020

بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 508

 
بلندگوپسیو دکوراتیوD.A.S - ARTEC 508

- توضیحات :
- بلندگوپسیو DAS-ARTEC 508 ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه، دارای ووفر 8 اینچ و یک تیوتر1.25 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 300 وات مداوم و 1200 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 242 میلی متر، ارتفاع آن 244 میلی متر و عمق آن 286 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 122 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 508
- با توان خروجی 1200 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب80*80 درجه.
- دارای وزن خالص 7.9 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها و سالن های کنفرانس .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

بلندگو پسیو و دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 508

بلندگو ها به دو دسته پسیو و اکتیو دسته بندی می شوند. اسپیکرهای پسیو برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر یا پیش تقویت کننده قوی بسته به نوع بلندگو و توان خروجی آن دارند ولی در بلندگو های اکتیو امپلی فایر برروی اسپیکر نصب می باشد و راه اندازی راحت تری نسبت به بلندگو پسیو دارند.
کمپانی اسپانیایی داس با بهره گیری از علم روز دنیا و به کارگیری مهندسانی آموزش دیده و خلاق توانسته سری ARTEC را در دو دسته طراحی و روانه بازار نماید. این دو دسته از لحاظ کراس اوور از هم مجزا می باشند. در سری ARTEC 500 بلندگوها اکتیو و پسیو بوده به همراه اتصالات به صورت کانکتور های XLR و در سری ARTEC 300 فقط بلندگوهای پسیو با سوکت های ترمینالی طراحی شده است.
بلندگو پسیو ARTEC 508 از دسته محصولات سری 500 می باشد که امپدانس ورودی برابر با 8 اهم دارد. اسپیکر ARTEC 508 دارای یک عدد تیوتر یک اینچی با صدایی گیرا و شفاف در قسمت HI FRQ به مدل M-34 ، به همراه یک عدد ووفر هشت اینچی که بیش بالایی ایجاد میکند بعلاوه دمپر قوی مدل8C ساخت شرکت داس بوده و همچنین 2WAY (دو راهه) می باشد. تمامی این تجهیزات توسط کراس اووری قدرتمند سیگنال های ورودی را تفکیک صدایی کرده و در مجموع صدایی بی نظیر ایجاد می کنند.
شکل ظاهری بلندگو ARTEC 508 از جنس چوب و متریال تخته سه لایه می باشد که در برابر ضربات احتمالی هنگام حمل و نصب بسیار مقاوم است. رنگ مشگی مجهز به تکنولوژی ISO FLEX از این بلندگو در برابر نور خورشید ، UV و رطوبت مقاومت می کند. توری مشبک فلزی مشکی رنگ روی اسپیکر ARTEC 508 برای پخش صدای بهتر قرار گرفته است. قابلیت نصب این بلندگو داس به دو صورت در حالت ایستاده می باشد که با اتصال براکت U شکل و یا صفحه در پشت اسپیکر می توان آن را به سطوح مانند دیوار و ستون متصل نمایید.
توان خروجی در بلندگو ARTEC 508 در حالت مداوم برابر 300 وات و در حالت برنامه 600 وات و در حالت ماکزیمم (PEACK) برابر 1200 وات می باشد. میزان شدت تحمل فشار صوتی در اسپیکر ARTEC508 یا SPL برابر است با 122 دسیبل میزان حساسیت در این بلندگو برابر 91 دسیبل می باشد که تمام این موارد نشانی بر کیفیت و عدم افت در برنامه های زنده و یا اجراهای طولانی می باشد.
میزان پرتاب صوتی در اسپیکر داس ARTEC 508 در دو حالت عمودی و افقی با هم برابر است. دهنه هورن این بلندگو به صورت مربعی بوده و قدرت پرتاب صوت را به 80 درجه می رساند. میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو ARTEC 508 بین بازه فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز متغییر است. این میزان پاسخ فرکانسی امکان تغییر اکولایزر را به حالت دلخواه فراهم می کند. میزان پرتاب صوتی در هر بلندگو منحصر به همان بوده و مقدار پوشش صدایی آن را شامل می شود.
بلندگو پسیو ، اهمی DAS AUDIO ARTEC 508 برای مکان هایی همچون : سالن همایش ، سمینار ،آمفی تئاتر، سینما، اماکن مذهبی ، مساجد ، هتل ، بیمارستان ، سالن کنفرانس کوچک ، سالن هایی که احتیاج به پیجینگ و پخش صدای ملایم دارند مانند آرایشگاه یا مطب پزشکان ، کافه ، رستوران ، لابی و . . . مناسب می باشد.
ابعاد و وزن بلندگو DAS AUDIO ARTEC 508 برابر است با عرض 242 میلی متر ، ارتفاع 244 میلی متر ، عمق 286 میلی متر و وزن خالص7.9 کیلوگرم است. برای جانمایی بهتر و پخش صدایی یکسان در یک سالن لازم است ابعاد آن بلندگو را در نظر گرفت. اندازه در اسپیکر بنا به این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو ، اهمی ، داس ARTEC 508
- شکل ظاهری ذوزنقه ای شکل
- بدنه ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات احتمالی
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر نور خورشید ، رطوبت و UV
- توری مشبک فلزی جلوی بلندگو
- قابلیت نصب ایستاده برروی دیوار یا ستون با دو براکت نصبی یکی U شکل و دیگری تخت بر پشت اسپیکر همچنین گلدانی زیر بلندگو برای نصب در حالت ستلایت
- ابعاد و زن بلندگو برابر : عرض 242 میلی متر ، ارتفاع 244 میلی متر ، عمق 286 میلی متر و وزن خالص7.9 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر DAS AUDIO ARTEC 508
- پسیو ، دوراهه (2WAY) ، دکوراتیو
- امپدانس ورودی 8 اهم
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-34
- یک عدد ووفر 8 اینچی با مدل 8C
- توان خروجی 300 وات به صورت مداوم، در حالت برنامه 600 وات و 1200 وات در حالت ماکزیمم
- پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- زاویه پرتاب در حالت عمودی و افقی برابر 80 درجه
- میزان SPL برابر 122 دسیبل
- کانکتور اتصالی سیگنال و لوپ XLR

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
سیستم های صوتی امروزه با پشرفت علم و تکنولوژی در دنیای جدید موزیک را به رو همگان باز کرده است. که به راحتی با خرید یک بلندگو می توانید صدای شگفت انگیز را تجربه کنید. کمپانی به نام داس از جمله شرکت های پیشرو در این امر بوده که با تولید بلندگو های مختلف در دسته های پسیو و اکتیو با ابعاد بزرگ و کوچ و ساب ووفر ، امپلی فایر و مدیریت بلندگو توانسته نبض بازار را دردست بگیرد.
بلندگو پسیو ، اهمی ، داس ARTEC 508 از جمله محصولات کمپانی داس بوده که دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. محصولات داس در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان در بسته بندی اولیه کارخانه ، با هلوگرام ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش میرسد. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نماینده رسمی DAS AUDIO در ایران می باشد.
برای خرید حضوری و یا خرید اینترنتی محصولات داس می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران یا سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. شرکت سیما صوت با ارائه سیستم تعمیرات کلیه محصولات صوتی شما را در این زمینه همراهی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.