میکروفن با سیم SHURE SM 58-50A
اکتبر 4, 2020
بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 508
اکتبر 5, 2020
 
بلندگوی اکتیو D.A.S ARTEC 506 A

- توضیحات :
- بلندگو اکتیو D.A.S ARTEC 506A ، بلندگویی 2 راهه، دارای 6 اینچ ووفر و یک اینچ تیوتر است.
- توان تولیدی این بلندگو540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم می باشد.
- عرض این بلندگو 195 میلی متر، ارتفاع آن 380 میلی متر و عمق آن 255 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 118 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر اکتیو DAS AUDIO ARTEC 506 A :
- دارای یک ورودی و یک خروجی با سر ولوم مجزا.
- با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 80 * 80 درجه.
- دارای وزن خالص 9 کیلوگرم.
- به همراه کابل برق پاورکن.
- قابل استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها و سالن های کنفرانس
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو اکتیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 506 A

کمپانی داس برای تکمیل سری ARTEC 500 بلندگو های اکتیو را به این سری اضافه نموده است. بلندگو های اکتیو به راحتی راه اندازی می شوند و برای روشن شده فقط به برق شهری نیاز دارند و دیگر مانند اسپیکر پسیو برای راه اندازی نیازی به امپلی نبوده زیرا در سری های اکتیو امپلی داخل دستگاه تعبیه شده است. بلندگو اکتیو با اتصال به برق شهری و دریافت سیگنال از طریق لاین ورودی به صورت مونو آماده راه اندازی است. از این رو این بلندگو مناسب برای کاربری های مختلف می باشد.
از جمله پاور امپلی فایر های قدرتمند کمپانی داس در بلندگو اکتیو ARTEC 506A به کار برده شده است که دارای قدرت و قابلیت های فروانی است. توپولوژی این امپ از کلاس D بوده و کانکتور اتصال برق، پاورکن بوده که این کانکتور از کابل های برق کامپیوتری (سه چاک) بهتر بوده و نوسانات کمی همراه دارد همچنین بر روی امپ قفل می شود.
از ویژگی های دیگر امپلی فایر در اسپیکر اکتیو ACTIVE 506A می توان به یک عدد خروجی و یک عدد ووردی سیگنال از کانکتور XLR اشاره نمود. کانکتور ورودی به صورت کمبو بوده که هم در حالت XLR و هم درTRS استفاده می شود. امپلی فایر برای اطمینان از اتصال کانکتور دارای کلید قفل می باشد.
امپلی فایر بلندگو ARTEC 506 A دارای سه چراغ نمایشگر می باشد که هرکدام برای نمایش حالتی از بلندگو می باشند. یکی از چراغ ها برای خاموش و روشن کردن دستگاه ، چراغ دیگر برای نمایش داشتن سیگنال به عنوان میتر و چراغ سوم برای نمایش داشتن سیگنال در حالت لیمیت می باشد که به محض راه اندازی دستگاه و اتصال سیگنال روشن می شود. یک عدد هاب ولوم چرخشی برای کنترل میزان صدای ووردی در آن تعبیه شده است که دارای دو کلید برای استفاده در حالت لاین و فلت متناسب به نوع کارایی قابل تنظیم است.
شکل ظاهری بلندگو ARTEC 506 A ذوزنقه ای با بدنه چوبی ساخته شده از تخت سه لایه مقاوم در برابر ضربات احتمالی در هنگام نصب و راه اندازی می باشد. رنگ مشکی ساخته شده از تکنولوژی ISOFLEX که در برابر نور خورشید ، رطوبت ، شرایط جوی وUV مقاوم است. براکت نصبی برای این بلندگو دکوراتیو به صورت U شکل می باشد. ای براکت به بالا و پایین بلندگو متصل می شود. قابلیت اتصال از سقف با تکنولوژیM10 RIGING POINT را دارد.
منظور از بلندگو دکوراتیو به زبان ساده بلندگویی با پایه فابریک و قابل نصب بر روی دیوار و ستون می باشد.
اسپیکر اکتیو داس ARTEC 506 A محصولی 2WAY (دو راهه) دارای یک عدد تیوتر یک اینچی با صدایی مناسب در HI FRQ با مدلM-34 بوده و همچنین یک عدد ووفر 6 اینچی به همراه بیس و صدایی مطلوب به مدل 6P می باشد.
میزان توان خروجی اسپیکر ARTEC 506 A در حالت مداوم در دو بخش HI FRQ , LF FRQ در مجموع برابر با 450 وات و در حالت PEAK ماکزیمم برابر با 1080 وات می باشد که نشانه قدرت بالای این اسپیکر می باشد. امپدانس ورودی در قسمت لاین برابر 20 کیلو اهم می باشد.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو اکتیو دکوراتیو ARTEC 506A از 65 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترده است. این مقدار پاسخ فرکانسی نشانه پوشش گسترده بلندگو برای سالن مورد نظر می باشد بر اساس میزان توان خروجی می توان اسپیکر هارو در پلان جا نمایی کنید. پرتاب صدا می تواند کمک بسزایی در میزان اکولایزر تولیدی توسط کاربر و میکسر انجام دهد و صدایی شفاف و فوق العاده را تولید نماید. زاویه دهنه هورن و میزان پرتاب صوتی بلندگو DAS AUDIO ARTEC 506 A در حالت عمودی و در حالت افقی برابر 80 درجه است. میزان پرتاب صوتی این بلندگو دکوراتیو با توجه به ابعاد کوچک بسیار مناسب می باشد.
میزان تحمل فشار SPL در اسپیکر اکتیو DAS AUDIO ARTEC 506 A برابر 118 دسیبل می باشد که تضمینی بر عدم افت کیفیت صدا در زمان پخش طولانی و مداوم دارد.
اسپیکر اکتیو داس ARTEC 506 A مناسب برای استفاده در سالن تئاتر ، سالن همایش، سیستم پیجینگ، سینمای خانگی ، رستوران، هتل ، کافه ، اماکن مذهبی، سالن سخنرانی ، لابی و . . . مورد استفاده است.
ابعاد و وزن یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خرید بلندگو می باشد. ابعاد در اسپیکر اکتیو داس ARTEC 506 A برابر عرض 195 میلی متر ، ارتفاع 380میلی متر ، عمق 255 میلی متر و وزن خالص بدون در نظر گرفتن براکت برابر 9 کیلو گرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 506 A
- شکل ظاهری ذوزنقه ای با بدنه چوبی ساخته شده از متریال تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربه
- رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر نورخورشید، UV، شرایط جوی
- قابلیت نصب به دیوار و ستون توسط براکت های نصبی U شکل و آویز از سقف M10 RIGGING POINT (فلای)
- ابعاد و وزن برابر : عرض 195 میلی متر ، ارتفاع 380میلی متر ، عمق 255 میلی متر و وزن خالص 9 کیلو گرم.

ویژگی های فنی بلندگو اکتیو ، داس ، دکوراتیو ARTEC 506 A
- بلندگو دکوراتیو ، اکتیو ، دو راهه (2WAY)
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی در حالت مداوم 450 وات و در حالت ماکزیمم 1080 وات
- یک عدد تیوتر 1 اینچی با مدل M34
- یک عدد ووفر 6 اینچی با مدل 6P
- پاسخ فرکانسی برابر با 65 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- مقدار SPL برابر 118 دسیبل در بالا ترین حالت
- کانکتور ورودی و خروجی سیگنال XLR
- کلاس توپولوژی امپلی فایر D
- زاویه پرتاب در حالت افقی و عمودی برابر 80 درجه
- کانکتور اتصال برق پاور کن

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی داس با 50 سال سابقه در زمینه سیستم های صوتی دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. برای دریافت گارانتی محصولات از نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان خرید نمایید.
جهت خرید اینترنتی محصولات داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید و یا برای خرید حضوری برند داس به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
بلندگو داس اکتیو ARTEC 506A در ایران دارای گارانتی یک ساله بوده و در کارتن و بسته بندی خود شرکت با هولوگرام ،پارت نامبر و شماره سریال مجزا به فروش می رسد.
تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی توسط نیرو های کار آزموده انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.