بلندگو اکتیو دکوراتیو DAS – ARTEC 508A
سپتامبر 20, 2020
سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی شریف
سپتامبر 21, 2020
 
بلندگو پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 510

- توضیحات :
- بلندگوپسیو DAS AUDIO ARTEC 510 ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه
- دارای ووفر 10 اینچ و یک تیوتر1.75 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 400 وات مداوم و 1600 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 290 میلی متر، ارتفاع آن 606 میلی متر و عمق آن 343 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 128 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 510 :
- با توان خروجی 1600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 50*110 درجه.
- دارای وزن خالص 11 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها ، ادرات، سالن همایش، سالن کنفرانس، لابی هتل
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی DAS AUDIO در ایران می باشد و کلیه خدمات خرید ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات صوتی داس را ارائه می دهد.

بلندگو پسیو، دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 510

با گسترش علم و پیشرفت روز افزون محصولات صوتی، کمپانی داس DAS AUDIO همسو با فن آوری های نوین با ارتقاع محصولات صوتی و استفاده از تکنسین های آموزش دیده، به تکنولوژی های روز دنیا دست یافته است. از جمله آن ها می توان به بلندگو پسیو، دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 510 اشاره کرد که دکوراتیو بوده و برای اتصال به دیوار و ستون طراحی شده و دارای شمایل بسیار زیبا و صدایی با کیفیت و شفاف است. این سری دارای دو خانواده ARTEC 300 وARTEC 500 بوده که بسته به نیاز مشتری و نوع کاربری در دو حالت پسیو و اکتیو طراحی شده اند.
اسپیکر های دکوراتیو بسته به نوع کاربری و حجم صدای تولیدی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. کمپانی داس برای افزایش زیبایی سری ARTEC 500 کابینت این بلندگو دکوراتیو را از چوب و متریال تحته سه لایه طراحی کرده است تا در برابر ضربات مقاوم باشد و با عمق مناسب به تولید صدای بهتر کمک کند. رنگ مشکی ISO FLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی ، نورخورشید ، UV و شرایط جوی نا مناسب است.
برای اتصال این اسپیکر دکوراتیو به دیوار می توانید از براکت U شکل که در پشت بلندگو نصب می شود استفاده کنید و یا برای اتصال به انواع پایه ، اتصال ایستاده از گلدانی تعبیه شده بر روی اسپیکر استفاده نمایید. توری مشبک فلزی در جلوی این محصول برای پخش صدا و البته افزایش زیبایی به کار رفته است. با وجود قلاب و شگل در اسپیکر دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 510 می توان به راحتی به صورت فلای (آویز از سقف) از آن استفاده کرد.
اسپیکرپسیو D.A.S ARTEC 510 برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر قدرتمند دارد پیشنهاد D.A.S امپ DAS AUDIO DX-80 با قدرت حداکثر 4000 وات می باشد. میزان توان خروجی بلندگو دکوراتیو پسیو ARTEC 510 در حالت معمولی برابر 400 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر با 1600 وات می باشد. این مقدار در توان خروجی نشانه قدرت یک اسپیکر می باشد. اسپیکر ARTEC 510 از نوع دو راه بوده و دارای یک عدد تیوتر 1.75 اینچی و مدل M60N/GM M-60N با تولید صدایی با کیفیت در قسمت HI FRQ است.
یک عدد ووفر 10 اینچی با مدل 10P/GM10P با توان تولید حجم صدای بالا به همراه پانچ و بیس مناسب در این اسپیکر دکوراتیو قرار گرفته است. هر دو این قطعات ساخت کمپانی داس بوده و با کراس اور قدرتمند تغذیه می شوند. کراس اوور با انتقال و تفکیک سیگنال های ورودی بر اساس میزان فرکانسی تولید شده به عنوان قلب بلندگو نام گذاری می شود.
برای خرید یک بلندگو باید به نکاتی مانند پاسخ فرکانسی ، میزان دهنه هورن ، زاویه پرتاب، ابعاد و اندازه، میزان SPL دقت داشته باشید تا بهترین انتخاب برای کاربری مورد نظر انتخاب نمایید. میزان دامنه فرکانسی و بازه بلندگو DAS AUDIO ARTEC 510 از 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است این مقدار در مبحث اکولایزر بسیار مورد استفاده است و می توان ادیت های زیادی انجام داد. میزان تحمل فشاری SPL در هر بلندگو متفاوت بوده و این مقدار در ARTEC 510 برابر 128 دسیبل است که تضمین کننده کار طولانی و مداوم بلندگو است.
با دانستن میزان زاویه دهنه هورن می توان جایگذاری مناسبی از بلندگو در محیط مورد نظر انجام داد تا صدایی یک دست به کل منطقه مورد نظر ارسال شود. میزان زاویه پرتاب صوتی در DAS AUDIO ARTEC510 در حالت عمودی برابر 110 درجه و در حالت افقی بابر 50 درجه می باشد.
ابعاد و وزن بلندگو از جمله موارد پر اهمیت در هنگام خرید یک اسپیکر دکوراتیو می باشد تا به طراحان جهت جایگذاری مناسب کمک کند و البته زاویه دید بیننده را نگیرد. ابعاد در D.A.S AUDIO ARTEC 510 برابر عرض 290 میلی متر، ارتفاع 606 میلی متر، ارتفاع 606 میلی متر، عمق 343 میلی متر و وزن خالص برابر 11 کیلو گرم می باشد.
کانکتورهای نصبی در اسپیکر آرتک 510 ساخت نئوترک و مدل NL4 می باشند. اسپیکر دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 510 دارای یک عدد کانکتور ورودی و یک عدد کانکتور خروجی می باشد. این محصول پر طرفدار با صدایی شفاف و فوق العاده و ابعادی کوچک و جمع و جور برای استفاده در سالن همایش، سالن سخنرانی ، سالن کنفرانس، کلاس های درس ، بانک ، ادارات، بند های موسیقی، بیمارستان، لابی هتل، هیئت ها و مساجد، پیجینگ ، مطب دکتر، رستوران ، کافی شاپ مناسب است.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو داس DAS AUDIO ARTEC 510
- شکل ظاهری ذوزنقه با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ سفید و مشکی با فن آوری ISOFLEX مقاوم در برابر نورخورشید، UV، شرایط جوی نا مناسب و استوار در برابر ضربات احتمالی در هنگام نصب و جابجایی
- براکت U شکل برای اتصال به دیوار یا ستون در پشت بلندگو به صورت افقی یا عمودی
- وجود شگل یا قلاب برای اتصال از سقف با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- گلدانی روی اسپیکر برای نصب انواع پایه
- ابعاد و وزن : عرض 290 میلی متر، ارتفاع 606 میلی متر، عمق 343 میلی متر و وزن 11 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو، دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 510
- دکوراتیو، پسیو، 2WAY
- امپدانس ورودی 8 اهم
- توان خروجی 400 وات در حالت مداوم و 1600 وات در حالت ماکزیمم
- تیوتر 1.75 اینچی با مدل M60N
- ووفر 10 اینچی با مدل 10P
- میزان پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- شدت پرتاب صوتی SPL برابر 128 دسیبل
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 110 درجه و در حالت افقی 50 درجه
- یک عدد کانکتور نصبی ورودی و یک عدد کانکتور نصبی خروجی به مدل NL4

خدمات پس از فروش ، گارانتی، تعمیرات
کلیه محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. این گارانتی شامل کلیه قطعات نیز می گردد. تنها نمایندگی رسمی کمپانی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و محصولات را به صورت آکبند با هلوگرام و بسته بندی اولیه کارخانه شامل کاتالوگ، شماره سریال و قطعات جانبی فابریک در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای اطلاع از نمایندگی های دیگرDAS AUDIO در سایر نقاط جهان می توانید به صفحه رسمی این شرکت مراجعه نمایید.
DAS AUDIO ARTEC 510 در ایران با گارانتی توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش میرسد. جهت خرید اینترنتی بلندگو می توانید به سایت SIMASOT.COM یا جهت خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط نیرو های مجرب و در کارگاه این شرکت انجام می گیرد.