نکاتی درمورد درب های سالن کنفرانس، سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
بهترین درب سالن کنفرانس + اصلی ترین نکات درب های آکوستیک سالن کنفرانس
سپتامبر 19, 2020
بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 510
سپتامبر 21, 2020
 
بلندگواکتیو دکوراتیو D.A.S - ARTEC 508A

- توضیحات :
- بلندگواکتیو DAS-ARTEC 508A ، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 8 اینچ و یک تیوتر یک اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 245 میلی متر، ارتفاع آن 448 میلی متر و عمق آن 285 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 122 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر اکتیو دکوراتیو داس :
- با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 80 درجه.
- دارای وزن خالص 9.9 کیلوگرم.
- دارای کابل برق پاورکن.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

بلندگو اکتیو ودکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 508 A

کمپانی داس در راستای حمایت از مشتری و بر طرف کردن نیازهای کاربران اقدام به تولید سیستم های صوتی متنوع برای کاربری های متفاوت کرده است . دسته بندی های مختلف محصولات داس به گونه ای بوده که بتوان به راحتی نسبت به تهیه اسپیکر مورد نظر اقدام نمود. از جمله سری های طراحی شده D.A.S می توان به بلندگوهای ARTEC که از سری های دکوراتیو داس بوده که ARTEC 300 و ARTEC 500 تقسیم می شوند.
شکل ظاهری ذوزنقه ای شکل ARTEC 508 A با دو رنگ مشکی و سفید آمیخته به تکنولوژی ISOFLEX مقاومت بالایی در برابر نور خورشید ، UV، شرایط جوی نا مناسب و ضربات احتمالی در حین جابجایی دارد. بدنه از چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده و با عمق مناسب صدایی با کیفیت و شفاف ایجاد می کند. براکت نصبی فابریک ARTEC 508 A در پشت بلندگو نصب شده و امکان اتصال به دیوار و ستون را دارد. قابلیت اتصال به صورت افقی و عمودی امکان پذیر است. ابن بلندگو دکوراتیو کوچک از شرکت داس اسپانیا قابلیت اتصال از سقف را دارد (فلای) این قابلیت به نصب راحت ARTEC 508 A کمک می کند. اتصالات در بلندگو دکوراتیو به وسیله شگل ، قلاب و زنجیر از سقف انجام می شود. گلدانی زیر بلندگو برای اتصال بر روی انواع پایه ، دیواری و . . . طراحی شده است. توری مشبک فلزی جلوی دستگاه برای زیبایی و البته پخش صدای بهتر بلندگو می باشد.
اسپیکر DAS AUDIO ARTEC 508 A اکتیو بوده و دارای یک امپلی فایر بسیار قدرتمند است. این بلندگو همچنین 2WAY (دوراهه) می باشد و دارای یک عدد تیوتر به همراه یک عدد ووفر مجزا بعلاوه کراس اوور قدرتمند جهت تغذیه و تفکیک صدا است. تیوتر یک اینچی با مدل M-34 و یک عدد ووفر هشت اینچی با پانچ و بیس بالا به مدل 8C/GM-8C در داخل ARTEC 508 A تعبیه شده است که همگی ساخت کمپانی داس می باشند.توان خروجی در اسپیکر دکوراتیو اکتیو ARTEC 508 A در حالت مداوم برابر540 وات و در حالت ماکزیمم برابر 1080 وات می باشد.
امپلی فایر بلندگو D.A.S ARTEC 508 A برای راه اندازی احتیاج به برق شهری دارد برق دستگاه توسط کابل پاورکن تامین می شود همچنین دارای دکمه خاموش و روشن است. کلاس توپولوژی این امپ سوئیچینگ، D می باشد. دارای یک عدد خروجی و یک عدد ورودی و یک خروجی با کانکتورXLR برای لینک بین دستگاه ها و جهت اتصال سیگنال استفاده می باشد. در ورودی سیگنال سر ولوم چرخشی برای مدیریت صدای ورودی قرار داده شده است. دو کلید فشاری برای استفاده از لاین به صورت فلت یا میکروفن و همچنین سه عدد چراغ نشانگر جهت روشن بودن دستگاه ، سیگنال ورودی و لیمیت دستگاه در این اسپیکر قرار داده شده است.
امپدانس ورودی در بلندگو دکوراتیوARTEC508A برابر 20 کیلو اهم بوده و میزان بازدهی فرکانس از 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترده است. که امکان اکولایزرو EQ بسیار گسترده از طریق میکسر را به کاربران این اسپیکر می دهد. مقدار توان تحمل فشار صوتی در هر بلندگو مخصوص به خود آن بوده و نشانگر کار مداوم و عدم افت کیفیت در هنگام پخش صدا در زمان های طولانی می باشد. میزان تحمل فشار صوتی در اسپیکر اکتیو D.A.S ARTEC 508 A برابر 122 دسیبل بوده و تضمینی برای کیفیت پخش صدا در برنامه های با اجراهای به مدت زیاد است.
بلندگو دکوراتیو اکتیو DAS ARTEC 508 A مناسب برای استفاده در رستوران ، کافه ، سالن کنفرانس، کلاس آموزشی ، سالن همایش ، سینمای خانگی ، سالن آمفی تئاتر ، سازمان های دولتی و خصوصی ، ادارات، بیمارستان ، لابی ، پیجینگ ، پخش موزیک ، اماکن مذهبی، مدارس و مطب پزشکان است.
زاویه پرتاب و میزان دهنه هورن در اسپیکر اکتیو دکوراتیو D.A.S ARTEC 508 A در حالت افقی و عمودی یکسان بوده و برابر با 80 درجه می باشد. ابعاد و وزن در بلندگو از مسائلی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود. ابعاد بلندگو ارتک 508A برابر عرض 245 میلی متر ، ارتفاع 448 میلی متر و عمق 285 میلی متر می باشد همچنین وزن این بلندگو دکوراتیو به صورت خالص 9.9 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو دکوراتیو داس ARTEC 508 A
- شکل ظاهری ذوزنقه با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی و سفید مجهز به تکنولوژی ISO FLEX مقاوم در برابر نورخورشید ، UV، شرایط جوی و استوار در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی و نصب
- قابلیت اتصال به دیوار و ستون با براکتU شکل، نصبی و فابریک بلندگو به دو صورت افقی و عمودی
- اتصال از سقف یا فلای
- گلدانی طراحی شده در زیر بلندگو برای اتصال به صورت ساب و ست لایت
- ابعاد و وزن : عرض 245 میلی متر ، ارتفاع 448 میلی مترو و عمق 285 میلی متر ، وزن 9.9 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 508 A
- دکوراتیو ، اکتیو ، دو راهه
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- یک عدد ووفر 8 اینچی با مدل 8C
- یک عدد تیوتر یک اینچی به مدل M-34
- پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- توان خروجی مداوم برابر 450 وات و در حالت ماکزیمم برابر 1080 وات (PEAK)
- امپلی فایر با توپولوژی کلاس D
- زاویه پرتاب در حالت افقی و عمودی 80 درجه
- میزان شدت تحمل فشار صوتی SPL برابر 122 دسیبل
- یک عدد خروجی و یک عدد ورودی برای لینک کردن و انتقال سیگنال
- کابل اتصال برق ، پاورکن

خدمات پس از فروش ،گارانتی و تعمیرات
کمپانی داس واقع در اسپانیا با 50 سال سابقه در زمینه تولید سیستم های صوتی توانسته طرفداران مخصوص به خود در سرتاسر جهان داشته باشد. کلیه محصولات DAS AUDIO با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به بازار ارائه می گردد. نمایندگی رسمی D.A.S در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان نیز این خدمات را ارائه می دهد. برای خرید ARTEC 508 A می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران و یا به صورت خرید اینترنتی از سایت SIMASOT.COM اقدام نمایید. کلیه محصولات و قطعات داس دارای گارانتی بوده و با کارتن های خاکی رنگ بسته بندی اولیه کارخانه همراه با هلوگرام ، کاتالوگ ، شماره سریال مجزا برای هر محصول در اختیار شما خریداران قرار می گیرد.
جهت تعمیرات کلیه سیستم های صوتی می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.