The conference hall of Novin Ide Fakher Iranian company, consultancy, design and implementation of Sennheiser conference system and video conference system with FULLHD camera.
عایق کاری سالن کنفرانس
سپتامبر 16, 2020
نکاتی درمورد درب های سالن کنفرانس، سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
بهترین درب سالن کنفرانس + اصلی ترین نکات درب های آکوستیک سالن کنفرانس
سپتامبر 19, 2020
 

بلندگو دکوراتیو، اکتیو داس DAS AUDIO ARTEC 510A

- بلندگو اکتیو DAS AUDIO ARTEC 510-A، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 10 اینچ و یک تیوتر 1.75 اینچی
- توان تولیدی این بلندگو 540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم
- عرض این اسپیکر 290 میلی متر، ارتفاع آن 605 میلی متر و عمق آن 380 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 128 دسیبل
- با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 105*50 درجه.
- دارای وزن خالص 13 کیلوگرم.
- دارای براکت نصبی فابریک U شکل.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش بلندگو و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو اکتیو، دکوراتیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC 510A

 
 
با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی و برای بر طرف شدن نیازهای کاربران سیستم های صوتی برای داشتن صدایی با کیفیت و مطلوب کمپانی ها متعددی در صدد به روز کردن محصولات خود در صنعت صدا کرده اند. از جمله کمپانی های مطرح در این زمینه می توان بهD.A.S اشاره کرد که با استفاده از برترین مهندسین این رشته و برگرفته از بهترین متریال ها در ساخت محصولات صوتی همچنین به کار بردن جدیدترین علوم صدا در محصولات خود توانسته جزء شرکت های برتر در تولید محصولات صدا باشد. سری ARTEC برگرفته از بلندگوهای اکتیو (ACTIVE) و پسیو (PASSIVE) بوده و تنوع زیادی در ابعاد و توان خروجی دارند. سری ARTEC 500 به صورت دکوراتیو بوده و قابلیت فلای از مزیت های آن می باشد.
برای استحکام داس DAS AUDIO ARTEC 510-A از بدنه چوبی با متریال تخته سه لایه استفاده شده است. رنگ مشکی این اسپیکر دکوراتیو علاوه بر زیبایی خاصی که به دستگاه می دهد با آمیخته شدن به تکنولوژی ISOFLEX استوار در برابر نور خورشید ، UV، شرایط آب و هوایی نا مناسب و ضربات احتمالی در هنگام نصب و راه اندازی می باشد . توری مشبک فلزی جلوی دستگاه علاوه بر جلوه بهتری از بلندگو مانند یک فیلتر عمل کرده و صدا را به خوبی پخش می کند. براکت U شکل نصبی اسپیکر ِDASAUDIO ARETEC 510-A برای اتصال این بلندگو به دیوار و ستون استفاده می شود همچنین با وجود تکنولوژی M10 RIGGING POINT به راحتی می توان این بلندگو را از سقف آویزان نمود (فلای). گلدانی زیر بلندگو برای اتصال انواع پایه (لوله ساب ، ایستاده، دیواری و . . .) مناسب است.
بلندگو DAS AUDIO ARTEC 510 A دارای توان خروجی به صورت مداوم برابر540 وات و در حالت ماکزیمم PEAK 1080 وات است. شدت تحمل فشار صوتی در این بلندگو دکوراتیو(SPEAKER ACTIVE) برابر 128 دسیبل است که نشانه ای از قدرت بالای اسپیکر، پاسخ فرکانسی DAS AUDIO ARTEC 510-A برابر 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترده است.

زاویه پرتاب در بلندگو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC510-A

اسپیکر اکتیو دکوراتیوD.A.S ARTEC 510A دارای زاویه پرتاب و دهنه هورن در حالت عمودی 105 درجه و در حالت افقی 50 درجه می باشد. با آگاهی از مقدار زاویه پرتاب صوتی در هر بلندگو می توان به راحتی آن را جانمایی نمود تا در تمام پلان مورد نظر صدایی شفاف و یکنواخت داشته باشیم.
اسپیکر داس دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 510-A اکتیو بوده و برای راه اندازی فقط کافیست با یک کابل برق به صورت پاورکون به آن برق رسانی شود . با اتصال یک کابل سیگنال به راحتی می توان صدای دلنشین را به گوش شنودگان رساند. راه اندازی آسان بلندگو اکتیو (SPEAKER ACTIVE) از جمله مزیت های آن بوده که توانسته بین کاربران محبوبیت خاص داشته باشد. اسپیکرهای اکتیو با داشتن امپلی فایر و کراس اور قدرتمند دیگر احتیاجی به تقویت کننده (AMPLIFIER) های صدای خارجی جدا گانه ندارند. از این رو در بین کاربران نسبت به بلندگوهای پسیو محبوبیت بیشتری دارند.
بلندگو دکوراتیو اکتیو DAS ARTEC 510A محصولی دو راهه 2WAY، یک عدد تیوتر 1.75 اینچی با صدایی شفاف و رسا و در قسمت فرکانس های بالا کیفیت مناسب دارد مدل این تیوتر M-60N؛ یک عدد ووفر 10 اینچی با بیس و پانچ بالا برای انتقال فرکانس های پایین و ایجاد حجم صدای خوب با مدل 10P/GM 10P در این اسپیکر طراحی شده است. کراس اور قدرتمند داخل بلندگو برای تفکیک صدا و تغذیه سیگنال طراحی شده است.

اتصال و نصب بلندگو حرفه ای اکتیو داس DAS AUDIO ARTEC510-A

کانکتورهای اتصالی خروجی و وردی سیگنال از نوع کنونXLR می باشد. یک عدد ورودی نصبی و یک عدد خروجی هر دو اسپیکون نئوتریک به مدل NL4 می باشند. اسپیکون نصبی خروجی جهت لینک کردن بین بلندگوهای متفاوت می باشد. برای داشتن جانمایی درست در یک طراحی صوتی داشتن ابعاد و وزن بلندگو از مهمترین عوامل به حساب می آید. ابعاد در بلندگو ARTEC 510 A برابر عرض 290 میلی متر ، ارتفاع 605 میلی متر و عمق 345 میلی متر می باشد. وزن خالص این اسپیکر کوچک دکوراتیو برابر 13 کیلوگرم و وزن با کارتن 20.5 کیلو گرم می باشد.
موارد استفاده از بلندگو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 510 A مناسب استفاده در سالن های همایش، سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر، سالن برگذاری سمینار، ادارات، سازمان ها ، پخش موسیقی، کافه و رستوران ، بیمارستان و ادارات ، پیجینگ ، هیئت ها ، اماکن مذهبی، مدارس، کلاس آموزشی، سالن های سخنرانی و جهت استفاده برای نیر فیلد می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو اکتیو داس SPEAKER ACTIVE ARTEC 510A

• بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
• رنگ مشکی با تکنولوژیISOFLEX مناسب استفاده در فضای باز(مقاوم در برابر نورخورشید، UV، شرایط آب و هوایی نا مناسب)
• براکت U شکل برای اتصال به ستون و دیوار در دو حالت عمودی و افقی
• امکان اتصال به سقف (فلای) با تکنولوژیM10 RIGGING POINT
• پایه فابریک گلدانی برای اتصال انواع پایه به صورت لوله ساب ، ایستاده، دیواری
• ابعاد و وزن برابر : عرض 290 میلی متر ، ارتفاع 605 میلی متر ، عمق 345 میلی متر ، وزن 13 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر داس اکتیو DAS AUDIO ARTEC 510-A

• اکتیو، دکوراتیو، 2WAY
• امپدانس ورودی 8 اهم
• توان خروجی 540 وات در حالت مداوم و 1080 وات در حالت ماکزیمم
• یک عدد تیوتر 1.75 اینچی با مدل M-60N
• یک عدد ووفر 10 اینچی با مدل 10P
• پاسخ فرکانسی برابر 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز
• میزان شدت فشار صوتیSPL برابر 128 دسیبل
• زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر 105 درجه و در حالت افقی برابر 50 درجه
• کانکتور اتصالی برق پاورکون
• کانکتور ورودی خروجی XLR

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات داس DAS

محصولات شرکت داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. بلندگو ARTEC 510 A ساخت کشور اسپانیا، توسط نمایندگی رسمی D.A.S در ایران به فروش می رسد.
سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی فروش محصولات داس در ایران کلیه محصولات و قطعات DAS AUDIO را در بسته بندی کارخانه داس و با هلوگرام ، شماره سریال مجزا، کاتالوگ و قطعات جانبی اصل به بازار فروش عرضه می کند.
جهت خرید اینترنتی محصولات داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید و یا به صورت حضوری در دفتر شرکت واقع در تهران اقدام به خرید نمایید. تعمیرات حرفه ای سیستم صوت(انواع بلندگو) در دفتر مرکزی شرکت توسط نیروهای آموزش دیده و در تعمیرگاه مجاز شرکت پذیرفته می شود.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.