میکروفن با سیم SHURE – SM 11
اکتبر 2, 2020
میکروفن با سیم SHURE SM 58-50A
اکتبر 4, 2020

بلندگو پسیو و دکوراتیو ARTEC 308

 

بلندگو پسیو و دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 308

توضیحات بلندگو پسیو و دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 308
- بلندگوپسیو DAS-ARTEC 308 ، بلندگویی دکوراتیو ، 2 راهه، دارای ووفر 8 اینچ و یک تیوتر1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 150 وات مداوم و 600 وات ماکزیمم می باشد و ورودی امپدانس آن برابر با 8 اهم است .
- عرض این بلندگو 290 میلیمتر، ارتفاع آن 450 میلیمتر و عمق آن 245 میلیمتر و دارای قدرتی برابر با 120 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو و دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 308
- با توان خروجی 600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 60 * 90 درجه.
- دارای وزن خالص 10 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها ، رستوران ها و سالن های کنفرانس .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی DAS AUDIO بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو پسیو و دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 308

اسپیکر پسیو و دکوراتیو D.A.S ARTEC 308 برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر دارد تا بتواند سیگنال های صوتی وارد شده به دستگاه را پخش کند. بلندگو ها دارای انواع مختلفی هستند که یک از آنها اسپیکرهای دکوراتیو می باشد. بلندگو های دکوراتیو جمع و جور و کوچک می باشند که به راحتی با براکت به دیوار و ستون متصل می شوند با وجود جثه کوچک این اسپیکر ها باز هم صدایی خوب و شفاف تولید می کنند.
اسپیکر ها نقش مهمی در تولید سیگنال های صوتی به صدای شفاف و با وضوح بالا ایفا می کنند. بلندگو ها به دو دسته اصلی پسیو و اکتیو تقسیم می شوند که با توجه به کاربری و سلیقه می توانید هر کدام را انتخاب نمایید.
بلندگو پسیو دکوراتوی داس DAS AUDIO RTEC 308 با توان خروجی 150 وات در حالت مداوم و 600 وات در حالت ماکزیمم قابلیت تولید صدای پر قدرت را دارد. امپدانس ورودی در این اسپیکر دکوراتیو برابر 8 اهم می باشد. وجود خروجی های ترمینالی پشت بلندگو باعث لینک شدن بین بلندگوها شده و حالت موازی در دستگاه را ایجاد می نمایند.
اسپیکر D.A.S ARTEC 308 دو راهه بوده و داری یک عدد تیوتر 1 اینچی با ساختار نئودیوم و مدل GM-M26 همچنین دارای یک عدد ووفر 8 اینچی به مدل 8GU با تولید حجم صدای قوی و دمپر قوی می باشد. این دو با کراس اوری قدرتمند سیگنال رسانی و تغذیه می شوند.
جهت سهولت در نصب و راه اندازی و بهترین کیفیت خروجی پیشنهاد کمپانی داس استفاده از امپلی فایر PA-900 می باشد که هر لاین آن روی 4 اهم 450 وات توان داشته و برای تفکیک صدا و بهره گیری از مزیت های اسپیکر پیشنهاد داس استفاده از مدیریت بلندگو DSP 226 می باشد.
کابینت D.A.S ARTEC 308 از چوب و جنس تخته سه لایه طراحی شده است که استحکام بالا در برابر ضربه داشته عمق مناسب آن به تولید صدای بهتر می انجامد. شکل ظاهری این بلندگو به صورت ذوزنقه ای می باشد و رنگ مشکی آن مجهز شده به فن آوری ISO FLEX می باشد که در برابر نور خورشید، شرایط جوی نا مناسب، UV و ضربات احتمالی مقاوم است. براکت نصبی U شکل همراه با پیچ برای اتصال به دیوار و ستون و قابلیت اتصال به سقف توسط تکنولوژی M10 RIGGING POINT در این اسپیکر دکوراتیو فراهم شده است.
از ویژگی های این بلندگو پسیو داشتن زاویه پرتاب مناسب و حالت چرخش دهنه هورن می باشد. زاویه پرتاب در اسپیکرDAS AUDIO ARTEC 308 داس برابر 90 درجه در حالت عمودی و 60 درجه در حال افقی می باشد. با وجود براکت نصبی فابریک در داخل کارتن امکان اتصال به دو صورت افقی و عمودی میسر می شود. در هنگام خرید یک بلندگو علاوه بر زاویه پرتاب باید به پاسخ فرکانسی، میزان شدت پرتاب صوتی یا همان SPL، وزن و ابعاد توجه نمود تا بتوان انتخابی درست برای مکان مد نظر انجام دهیم و صدایی کاملا شفاف و یکسان را در سرتاسر پلان مد نظر ایجاد نماییم.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 308 برابر 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد. این مقدار و گستردگی آن باعث ساخت اکولایزر های متنوعی در این اسپیکر می گردد. میزان قدرت تحمل فشار صوتی در D.A.S ARTEC 308 برابر 120 دسیبل می باشد که نشان دهنده و تضمین کننده صدای یکسان در هنگام پخش های طولانی و مداوم است.
ابعاد و وزن در اسپیکر پسیو دکوراتیو ARTEC 308 کمپانی داس برابر : عرض 290 میلیمتر، ارتفاع 450 میلیمتر ، عمق 245 میلیمتر و دارای وزن خالص 10 کیلوگرم می باشد.
بلندگو دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 308 برای استفاده در سالن های کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سینمای خانگی، کلاس درس، بانک، لابی، هتل ، پیجینگ، پخش موزیک زمینه، مانیتور اتاق های استودیویی، سالن پذیرایی، تالار، کافه ، رستوران، سالن اجتماعات، مراکز اداری، مدارس و اتاق های موسیقی مناسب است.

ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو داس مدل ARTEC 308
- بدنه ذوزقه ای شکل چوبی با متریال تخته سه لایه ، مقاوم در برابر ضریه و تولید صدای بم با ضخامت بدنه
- رنگ مشکی با تکنولوژی ISO FLEX استحکام در برابر ضربه، نورخوشید، شرایط آب و هوایی و UV
- اتصال به صورت افقی و عمودی توسط براکت نصبی U شکل مدل AXU-A308U
- قابلیت اتصال به سقف (فلای) تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- توری مشبک فلزی برای پخش صدای بهتر و زیبایی
- اکسسوری ها : AXW-3, AXR-AR5 , AXF-A508 , AX-SPGL , ANL-2 , VESA100
- ابعاد و وزن : عرض 290 میلیمتر، ارتفاع 450 میلیمتر ، عمق 245 میلیمتر و وزن10 کیلوگرم
- وزن در حالت بسته بندی و همراه با کارتن 13.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی بلندگو پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 308
- پسیو، اکتیو، دو راهه
- امپدانس ورودی 8 کیلو اهم
- یک عدد ووفر 8 اینچی با مدل 8GU
- یک عدد تیوتر 1 اینچی با مدل GM-M26
- دارای توان خروجی 150 وات به صورت مداوم و 600 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه با قابلیت چرخش دهنه هورن
- پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- دهنه هورن قابل چرخش با مدل BCT-96
- میزان شدت پرتاب صوتی برابر 120 دسیبل
- سوکت ورودی و خروجی به حالت ترمینالی شکل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی داس با ثابقه 50 ساله در زمینه تولید سیستم های صوتی و به کارگیری از برترین استعدادهای سازنده و به کارگیری از علم برتر دنیا توانسته به یکی از برترین برندها در این زمینه تبدیل شود. کلیه محصولات اسپانیای داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس ار فروش می باشد.
محصولات داس در ایران توسط نمایندگی رسمی، شرکت سیما صوت ایرانیان در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با هلوگرام، کاتالوگ، کارتن های خاکی رنگ به صورت پلمپ و آکبند ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رسد. برای خرید اینترنتی DAS AUDIO ARTEC 308 به سایت SIMASOT.COM و یا خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران می باشد. این شرکت با فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی وا جرای سیستم های صوت و سیستم ضبط و پخش تصویر و سیستم نورپردازی، سیستم کنفرانس فعالیت دارد. این شرکت همچنین دز زمینه سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر و طراحی و اجرا دکواسیون نیز فعالیت دارد.
تعمیرات تخصصی کلیه سیستم های صوتی با کادری مجرب و آموزش دیده در کارگاه فنی در دفتر مرکزی صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.