بلندگو پسیو DAS- ARTEC 310.96
آگوست 12, 2020
نمایندگی رسمی D.A.S در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد. کلیه محصولات DAS AUDIO توسط سیما صوت ایرانیان در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با کاتالوگ، شماره سریال، پارت نامبر ، هلوگرام و به صورت آکبند در اختیار شما خریدارن قرار می گیرند. برای خرید اینترنتی بلندگو دکوراتیو پسیوDAS AUDIO ARTEC 312.64 سایت SIMASOT.COM
بلندگو پسیو DAS AUDIO ARTEC 312.64
آگوست 15, 2020
 

بلندگوپسیو D.A.S AUDIO ARTEC 310.64


توضیحات بلندگو پسیو D.A.S AUDIO ARTEC 310.64
- بلندگو پسیو DAS-ARTEC 310.64 ، بلندگویی دکوراتیو، 2 راهه، دارای ووفر 10 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 250 وات مداوم و 1000 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 295 میلی متر، ارتفاع آن 610 میلی متر و عمق آن 345 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 126 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 310.64 :
- با توان خروجی 1000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 60*40 درجه.
- دارای وزن خالص 15.5 کیلوگرم.
- دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 310.64

یکی از مدل های به روز و برتر کمپانی داس بلندگو های دکوراتیو مخصوص طراحی داخلی می باشد که با ظاهری زیبا و ابعاد جمع و جور به راحتی در طراحی داخل استفاده می شود. بلندگو دکوراتیو قابلیت اتصال به دیوار با پایه فابریکی خود را داشته و همچنین قابلیت چرخش در زوایا مختلف را دارد. اسپیکر دکوراتیو D.A.S ARTEC 310.64 با داشتن پایه فابریکی مدل AXU-A310 به شکلU قابلیت چرخش به سمت بالا ، پایین و سهولت در نصب و راه اندازی را به همراه دارد. زیبایی و کارآمدی باندهای DAS AUDIO محصولات این شرکت اسپانیایی را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است.
سوخت سوز پایین در قسمت تیوتر ، ووفر و آمپلی فایر بسیار کم بوده و از دلایل دیگر مورد تحسین بودن این برند می باشد.شکلی ظاهری زیبا و ذوزنقه ایARTEC 310.64 با بدنه از چوب و متریال تخته سه لایه ساخته شده است. طراحی بی نظیر DAS AUDIO ARTEC 310.64 به گونه ای می باشد که به صورت افقی و عمودی قابل نصب می باشد. رنگ مشکی این اسپیکر دکوراتیو مجهز به فن آوریISOFLEX مقاوم در برابر ضربات در حین جابجایی ، نور خورشید ،UV و شرایط جوی نا مناسب می باشد. قابلیت اتصال از سقف (فلای) با تکنولوژیM10 RIGGING POINT در این اسپیکر طراحی شده است. گلدانی در زیر بلندگو جهت اتصال انوع پایه می باشد.
بلندگوD.A.S ARTEC 310.64 از نوع پسیو بوده و برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر قدرتمند دارد. پیشنهاد کمپانی داس برای خرید امپلی برای این محصولPA 900 و همچنین برای تفکیک صدایی بهتر و مدیریت بلندگو استفاده از پروسسور DSP 226 می باشد. امپدانس وروردی این بلندگو دکوراتیو برابر 8 اهم بوده و قدرت توان خروجی در این محصول برابر 250 وات توان در حالت مداوم و دارای توان خروجی به صورت ماکزیمم PEAK 1000 وات می باشد.
اسپیکر دکوراتیوARTEC 310.64 محصولی دو راهه بوده که دارای یک عدد ووفر 10 اینچی با پانچ و بیس بسیار عالی به مدل 10ML و یک عدد تیوتر 1 اینچ به مدلM-34 بوده که یک عدد کراس اوور قدرتمند برای تغذیه دستگاه و تفکیک سیگنال ها در این محصول جاگذاری شده است.
پوشش صدا برای جانمایی بلندگو در پلان مورد نظر استفاده می شود. مقدار پوشش صدایی در اسپیکر پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 310.64 برابر 60 درجه در حالت عمودی و در حالت افقی برابر 40 درجه است. میزان تحمل فشار صوتی در این اسپیکر پسیو آرتک 310.64 برابر 96 دسیبل تا 126 دسیبلPEAK است این مقدار نشان دهنده قدرت بالا و تضمینی بر کیفیت کالا در هنگام اجراهای طولانی و مداوم است.
پاسخ فرکانسی در هر بلندگو مختص به همان بلندگو بوده و برای جانمایی در پلان مورد استفاده قرار می گیرد تا سالن مورد نظر در تمام نقاط صدایی یکسان و شفاف را به گوش شنونده برساند. پاسخ فرکانسی در بلندگو پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 310.64 برابر 20 هرتز تا 50 کیلو هرتز می باشد که متغییر بوده و برای ایجاد اکولایزر مناسب و دلخواه کاربر مفید است. ورودی و خروجی تعبیه شده در این بلندگو پسیو دکوراتیو به صورت سوکتی بوده که امکان نصب راحت و سریع را فراهم می کند.
اسپیکر پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 310.96 با شمایلی دل نشین ، ابعاد کوچک و صدایی گوش نواز مناسب برای استفاده در : بوتیک و مراکز تجاری، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، لابی ، هتل، بیمارستان ، بانک ، کلاس های آموزشی، سفره خانه و تالار های پذیرایی، پیجینگ و پخش موزیک پس زمینه ، سالن همایش، مراکز دولتی و خصوصی ، هیات ، مساجد و حسینیه مناسب است.
از جمله موارد مهم برای خرید هر بلندگ داشتن ابعاد آن می باشد تا در هنگام نصب و جابحایی دچار مشکل نشویم. ابعاد و وزن در بلندگو DAS AUDIO ARTEC 310.64 برابر عرض 295 میلی متر ، ارتفاع 610 میلی متر، عمق 345 میلی تر و وزن خالص 15.5 کیلو گرم می باشد. ابعاد در هنگام جابجایی و در بسته بندی برابر 19.5 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو دکوراتیو داس مدل ARTEC 310.64
- شکل ذوزنقه با بدنی چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه، نورخورشید، UV و شرایط جوی نامناسب
- قابلیت اتصال به دیوار با براکت U شکل به صورت فابریک و ثابت مدل AUX-A310
- قابلیت اتصال از سقف (فلای) با فن اوری M10 RIGGING POINT
- گلدانی زیر بلندگو برای نصب انواع پایه
- قابلیت اتصال به صورت عمودی و افقی
- توری مشبک فلزی در جلوی دستگاه

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 310.64
- پسیو، دو راهه ، دکوراتیو
- امپدانس ورودی 8 اهم
- زاویه پرتاب افقی برابر 40 درجه و عمودی برابر 60 درجه
- توان خروجی به صورت مداوم 250 وات و در حالت ماکزیمم 1000 وات
- پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- شدت پرتاب صوتی SPL برابر 126 دسیبل
- کانکتور ترمینالی , ورودی و خروجی به همراه سهولت در لینک بین بلندگوهای دیگر

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با 50 سال فعالیت در زمینه سیستم صوتی و تجهیزات کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده که جهت صحت این گفته می توانید از صفحه رسمی D.A.S دیدن نمایید و در برگه نمایندگی های مجاز نام این شرکت را مشاهده نمایید.
کلیه محصولات داس را می توانید به صورت اینترنتی از سایت SIMASOT .COM و یا به صورت حضوری از دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران تهیه نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان نماینده کمپانی D.A.S در ایران تجهیز سیستم های صوتی و طراحی دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر ، سالن اجتماعات و سیستم کنفرانس فعالیت دارد.
بلندگو DAS AUDIO ARTEC 310.64 در ایران در کارتن های خاکی رنگ و بسته بندی اولیه کارخانه همراه با هلوگرام، شماره سریال، پارت نامبر، کاتالوگ در اختیار شما خریداران داس قرار می گیرد. جهت خرید کلیه قطعات و اکسسوری های اصلی داس هم چنین می توانید از این شرکت اقدام به خرید یا سفارش اینترنتی نمایید. جهت امنیت خاطر شما خریداران محصولات صوتی داس، کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی تهران به صورت حرفه ای و توسط تکنسین های آموزش دیده در تعمیرگاه این شرکت صورت می گیرد.