تجهیزات جانبی سیستم های کنفرانس
جولای 19, 2020
سیما صوت ایرانیان سیستم کنفرانس معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیستم کنفرانس، سیستم تصویر برداری، فیلم برداری، سالن کنفرانس، سالن همایش، اسپیکر دکوراتیو، بلندگو دیواری، بلندگو دکوری،
تاریخچه سیستم ویدئو کنفرانس
جولای 22, 2020
 
بلندگو اکتیو D.A.S - ALTEA 415A

توضیحات :
- بلندگواکتیو DAS-ALTEA 415A ، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 400 وات مداوم و 800 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 440 میلی متر، ارتفاع آن 710 میلی متر و عمق آن 380 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 128 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر اکتیو داس :
- با توان خروجی 800 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب60*90 درجه.
- دارای وزن خالص 17.5 کیلوگرم.
- قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل از آن طریق.
- دارای پردازنده صوتی داخلی.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 415A



بلندگو ALTEA415A جهت راه اندازی فقط به برق شهری احتیاج دارد. این اسپیکر اکتیو بوده و یک عدد آمپلی فایر قدرتمند دارد. آمپلی فایر این بلندگو دارای دو ورودی با کانکتور XLR کمبو با قابلیت استفاده از کانکتورهای بنون مونو ، استریو و کنون ، دارای یک عدد وروردی با جک 3.5 میلی متر با کانکتور هدفون برای انتقال سیگنال از طریق لب تاب و گوشی هوشمند می باشد .یک عدد خروجی سیگنال XLR جهت انتقال داده های صوتی بین بلندگو ها و لینک بین آنها استفاده می شود. هر ورودی مجهز به یک عدد سر ولوم مجزا برای کنترل میزان صدای خروجی امپلی فایر است.
ALTEA 415A با صفحه نمایش رنگی و منو کامل می باشد. صفحه رنگی در پشت دستگاه در راه اندازی بلندگو به کاربران کمک بسزایی می کند. با فشردن دکمه هاب ولوم چرخشی در کنار نمایشگر، منو بلندگو روشن شده و آماده به کار می شود. منو تعبیه شده در امپلی فایر بلندگو شامل سه گزینه حالت تنظیم صدا ( اماکن استفاده شده در حالت پیش فرض) ، EQ (اکولایزر صدای خروجی) و فیلتر صدا می باشد.
اسپیکر DAS AUDIO ALTEA 415 A با بدنه از جنس پلی پروپیلن نوعی پلاستیک محسوب شده که بسیار سبک می باشد. شکل ظاهری ذوزنقه ای و چند گوش این بلندگو امکان استفاده در حالت مانیتورینگ بر روی صحنه یا استیج را می دهد. تکنولوژی RIGGING 8 POINT امکان آویز کردن بلندگو از سقف را میسر می کند. سهولت در جابجایی بلندگو ALTEA415A به دلیل چهار دسته در طرفین این محصول میسر شده است. عمق مناسب دستگاه صدای بم فوق العاده ای تولید می کند.
اسپیکر اکتیو ALTEA415 A با توان خروجی 400 وات در حالت مداوم و 800 وات به صورت ماکزیمم PEAK می باشد کلاس این امپلی فایر D بوده و امپدانس ورودی آن 20 کیلو اهم بوده است. بلندگو ALTA415A اکتیو دوراهه بوده و دارای یک عدد تیوتر از جنس تیتانیوم با مدلM-32 با قطر 1 اینچ ، دارای یک عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15ML4 با بیس و پانچ بالا است.
با وجود تکنولوژیFIR دربلندگو ALTEA 415A دامنه فرکانسی بالا و پردازش سیگنال قوی را خواهیم داشت. بازه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز این بلندگو را مناسب برای تمامی مکان ها و سالن ها مناسب می کند. از جمله قابلیت های این سیستم کنترل اکولایزر از راه دور توسط نرم افزار یا اپلیکشن (قابل نصب روی اندروید ، IOS یا ویندوز) می باشد. این نرم افزار را می توانید با اسکن QR در پشت دستگاه نصب نمایید. همچنین می توانید نرم افزارDAS CONTROL را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایید. همچنین این بلندگو دارای حالت استند بای بوده که همیشه آماده اتصال می باشد.
مدیریت بلندگو DSP در بلندگوALTEA415A دارای منو پیشرفته برای تنظیمات اکولایزر در بلندگو های این سری می باشد. در منوی امپلی فایر سه فرکانس شامل دسته های LO FRQ , MID FRQ و HI FRQ است که توسط تیوتر میدریج و ووفر ایجاد می شود.
از جمله خواسته های برنامه گذارها و مخصوصا رنتال ها ، پوشش صدا و زاویه پرتاب اسپیکر ها می باشد. زاویه پرتاب DAS AUDIO ALTEA415A برابر است با 90 درجه در حالت عمودی و 60 دجه در حالت افقی ، این مقدار محیط گسترده ای را پوشش می دهد. برای برنامه های طولانی مدت بلندگو ها علاوه بر زاویه پرتاب مناسب باید کمترین افت کیفیت صدا را داشته باشند. MAX SPL در این اسپیکر برابر 128 دسیبل می باشد. که تضمینی بر کیفت و عدم افت کیفیت صدا در زمان استفاده های طولانی است.
برای شنیدن صدای خوب و با کیفیت احتیاج به بلندگو های با اصالت از کمپانی های معروفی مانند داس است. کمپانی داس با 50 سال سابقه کار در زمینه سیستم های صوتی توانسته سری های مختلف در انواع مختلف اکتیو و پسیو را تولید کند و وارد بازار نماید. از جمله سری های کمپانی اسپانیایی داسALTEA می باشد که با تنوع در تولید محصولات ،بلندگو و ساب توانسته طرفداران زیادی در بین صدابرداران و کاربران پیدا نماید.
در خرید بلندگو همیشه ابعاد جزء الویت های خریداران می باشد. کوچک بودن ابعاد به کم حجم کردن بلندگو کمک کرده و فضای کمتری را در محیط اشغال می کند همچنین برای جابجایی و نصب اسپیکر ، کم وزن بودن محصول پر اهمیت است.
ابعاد بلندگو ALTEA415A برابر با عرض 440 میلی متر ، ارتفاع 710 میلی متر ، عمق 380 میلی متر و وزن خالص بلندگو بدون کارتن 17.5 کیلو گرم بوده که در حالت بسته بندی و آکبند وزنی معادل 21 کیلو گرم دارد.

ویژگی های ظاهری بلندگو DAS AUDIO ALTEA 415A :
- بدنه بلندگو ساخته شده از پلاستیک (پلی پرو پیلن)
- رنگ مشکی بدنه با پوششی مقاوم
- وجود چهار دسته در طرفین جهت سهولت حمل و نقل و نصب دستگاه
- شکل ذوزنقه ای با زوایا مناسب جهت مانیتورینگ روی سن
- دارای گلدانی در زیر بلندگو برای اتصال به پایه ایستاده ،لوله ساب ، پایه دیواری، تکنولوژی RIGGING8POINT جهت فلای ( آویز از سقف).
- ابعاد شامل : عرض 440 میلی متر ، ارتفاع 710 میلی متر ، عمق 380 میلی متر و وزن خالص 17.5 کیلوگرم
- نمایشگر LCD در پشت دستگاه
- قابلیت تنظیمات اکولایزر توسط نرم افزار DAS CONTROL

ویژگی های فنی اسپیکر DAS AUDIO ALTEA 415A :
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- بلندگو اکتیو 2WAY
- دو عدد ورودی XLR ، یک عدد ورودی AUX به همراه خروجی سیگنال
- توان خروجی 400 وات به صورت مداوم و800 وات به صورت ماکزیمم
- یک عدد تیوتر مدل M-32
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و افقی 60 درجه
- یک عدد ووفر 15 اینچ با مدل 15ML4
- پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان شدت تحمل فشار SPL برابر 128 دسیبل
- دامنه گسترده فرکانسی با اعوجاج کم

خدمات پس از فروش ، تعمیرات و گارانتی :
محصولات کمپانی داس بهره مند از تکنولوژی های روز دنیا توانسته سهم بزرگی از دنیای تولید صدا را به خود اختصاص دهد. کلیه محصولات کمپانی داس با 1 سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد.
جهت خرید حضوری یا اینترنتی محصولات DAS AUDIO می توانید با حضور در دفتر یا سایت SIMASOT.COM اقدام نمایید.
تعمیرات محصولات صوتی در شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیرو های اموزش دیده و مجرب انجام می شود.