میکروفن استودیویی SHURE – SM7B
سپتامبر 26, 2020
میکروفن با سیم SHURE-SM 137
سپتامبر 27, 2020

بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218

خرید بلندگو پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218.خرید ساب ووفر| خرید بلندگو| خرید باند ساب ووفر|محصولات داس|نمایندگی باند دس|نمایندگی D.A.S

بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218

توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218
- ساب ووفرپسیو DAS-ACTION S218 ، از سری 500 خانواده ACTION می باشد که یک ساب ووفر دبل 18 اینچ با دو کوئل 3 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این ساب ووفر 1200 وات مداوم و 4800 وات ماکزیمم می باشد .
-عرض آن 545 میلیمتر، ارتفاع آن 1070 میلیمتر، عمق آن 675 میلیمترو نیز دارای قدرتی (SPL) برابر با 139 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر، ساب ووفر، پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218
- با توان خروجی 4800 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 29 هرتز تا 160 هرتز.
- دارای یک ورودی و یک خروجی جهت اتصال سیگنال و لینک
- دارای وزن خالص 61 کیلوگرم.
- دارای امپدانس 4 اهم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218>

در سیستم های صوتی برای پر کردن صداهای زیر از ساب ووفر استفاده میشود. وظیفه اصلی ساب ووفر پخش صدای بم مانند بوم بوم است. اگه قرار یه صدای حرفه ای به گوش شنودگان برسانید بهتره از بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218 استفاه نمایید. با این روش می توانید صدایی با جزئیات بیشتر و البته هیجانی تر به گوش شنوندگان رساند. ساب ووفرها که در اصطلاح عامیانه به آن ها ساب هم گفته میشه دارای دو دسته اکتیو و پسیو می باشند و در ابعاد و اندازه های مختلف برای تولید صدا با توان های مختلف طراحی شده اند. سیستم های پسیو برای تبدیل سیگنال به صدا از امپلی فایر استفاده میکنند. بلندگو پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218 در دسته محصولات پسیو قرار دارد. برای راه اندازی ساب ووفر داس ACTION S218 از امپلی فایری با قدرت و توان برابر با آن، استفاده میشود تا بتواند صدایی شفاف و گیرا به گوش شنوده برساند.
ساب ووفر پسیو D.A.S AUDIO ACTION S218 با یک عدد خروجی و یک عدد ورودی و اسپیکون نصبی نوتریک مدل NL4 قابلیت لینک شدن با سایر بلندگو ها را دارد. توان خروجی ساب ووفر دبل داس ACTION S 218 در حالت مداوم برابر 1200 وات و در حالت ماکزیمم برابر 4800 وات می باشد که این توان خروجی اسپیکرS 218 را در دسته ساب ووفر پر قدرت قرار داده است. ساب ووفر D.A.S ACTION S218 تک راهه بوده و جزو ساب ووفرهای دبل به حساب می آید. این نام گذاری جهت وجود دو عدد ووفر در این بلندگو می باشد که به طور همزمان کار کرده و پرتاب صدایی فوق العاده ، مستقیم با ریلیس زیاد دارد. ووفرهایDAS AUDIO ACTION S218 دارای 18 اینچ قطر و مدل 18FW می باشند. جهت برقراری سیگنال بین بلندگو ها، تقویت و تفکیک صدا از یک کراس اوور قدرتمند در این ساب ووفر استفاده شده است.
شکل ظاهری بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218 به صورت مستطیل بوده و از جنس چوب تخته سه لایه ساخته شده است. متریال چوب به کار رفته شده در این ساب ووفر در تولید بیس و پانچ بهتر دستگاه کمک بسزایی می کند. عمق مناسب دستگاه نیز به همین منظور طراحی شده است. رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX این ساب ووفر قدرتمند را در برابر ضربه های احتمالی مقاوم کرده و همچنین دو دسته در طرفین بلندگو برای جابجایی آسان و سهولت در نصب تعبیه شده است. گلدانی بالای بلندگو برای استفاده در حالت ستلایت طراحی شده است . شکل ظاهری مستطیلی بلندگو برای استفاده عمودی و افقی برروی استیج بسیار مناسب است.
بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218 مناسب برای استفاده در سالن های پذیرایی و برگذاری مراسم ، سالن های همایش و سینما، آمفی تئاتر ، پخش موزیک ، برنامه های زنده، دیجی ها و بندهای موزیک، برگذاری مراسم در فضاهای بسته و باز، سالن های کنسرت ، ورزشگاه ها، سالن های ورزشی ، استادیوم ها و تمام برنامه هایی که احتیاج به صدای بم و زیر دارند و احتیاج به شنیده شدن صدایی با کیفیت در آن احساس میشود.
امپدانس ورودی در ساب ووفر ACTION S 218 برابر 4 اهم می باشد. امپلی فایر پیشنهادی کمپانی داس برای تکمیل فرآیند صدا از سری PA مدل PA-2700 می باشد. همچنین برای پریست کردن می توان از DSP 226 استفاده نمود این مدل تمام پچ های کمپانی داس را در حالت پیش فرض در خود جای داده است. برای راه اندازی کامل و انتخاب توان خروجی مناسب باید از امپ مناسب استفاده نمایید. پاسخ فرکانسی ساب ووفر D.A.S AUDIO ACTION S218 برابر 29 هرتز تا 160 هرتز می باشد که به کمک مدیریت بلندگو و میکسرها می توانید اکولایزر خود را ایجاد نمایید. بازه فرکانسی در هنگام خرید جزء موارد با اهمیت می باشد و با توجه به دامنه پخش صدا می توان بهترین جاگذاری در پلان را انجام داد تا صدا برای تمام شنودنگان به صورت یکسان و با یک کیفیت پخش شود.
میزان تحمل فشار صوتی در اسپیکر پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218 برابر 139 دسیبل است که این مقدار نشانه کیفیت بالا و عدم افت کیفیت صدا در بازده زمانی طولانی مدت و مداوم می باشد. فن خنک کننده در پشت ساب ووفر باعث خنک ماندن دستگاه در برنامه های با زمان زیاد می شود.
میزان ابعاد ساب ووفر پسیو اکشنS218 برابر عرض : 545 میلیمتر، ارتفاع 1070 میلیمتر، عمق 675 میلیمتر، و وزن خالص 61 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو D.A.S AUDIO SUBWOOFER ACTION S218
- ظاهری مستطیل شکل با بدنه ساخته شده از چوب تخته سه لایه
- رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی
- دو دسته در طرفین برای سهولت در حمل و نقل و نصب
- گلدانی روی ساب ووفر برای نصب سایر بلندگوها در حالت ساب ستلایت
- قابل استفاده برروی استیج در دو حالت افقی و عمودی
- دارای فن خنک کننده
- ابعاد : عرض : 545 میلیمتر، ارتفاع 1070 میلیمتر، عمق 675 میلیمتر، و وزن خالص 61 کیلوگرم
- وزن با کارتن 64 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر، ساب ووفر، پسیو داس سری اکشن DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218
- امپدانس ورودی 4 اهم
- بلندگو ساب ووفر پسیو دبل
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور اسپیکون نصبی
- توان خروجی 1200 وات در حالت مداوم و 4800 وات در حالت ماکزیمم
- پاسخ فرکانسی از 29 هرتز تا 160 هرتز
- تحمل فشار صوتی SPL برابر با 139 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
بلندگو پسیو، ساب ووفر DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218 ساخت کشور اسپانیا از جمله محصولات این کمپانی به نام در زمینه سیستم های صوتی می باشد. تمامی محصولات و قطعات داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. نماینده رسمی DAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده که کلیه محصولات را در بسته بندی خود کارخانه با هولوگرام آکبند و با گارانتی در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد.
جعبه خاکی رنگ بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ACTION S218 شامل کاتالوگ و شماره سریال و پارت نامبر مجزا می باشد. جهت خرید اینترنتی یا خرید حضوری اسپیکر پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S218 می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید. تماممی تعمیرات به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر مجرب ترین تکنسین های شرکت سیما صوت ایرانیان در دفتر این شرکت انجام می پذیرد و می توانید تعمیرات خود اعم از میکسر ، میکروفن ، انواع بلندگو ، رکوردر، امپلی فایر و پاور میکسر را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.