میکروفن با سیم SHURE-BETA 52A
سپتامبر 25, 2020
بلندگو پسیو دبل داس DAS AUDIO ACTION 525
اسپیکر پسیو دبل DAS AUDIO ACTION-525
سپتامبر 26, 2020

بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A

خرید بلندگو DAS AUDIO ACTION S18A

بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A

توضیحات بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A
- ساب ووفر اکتیو DAS-ACTION S18A ، از سری 500 خانواده ACTION می باشد که یک ساب ووفر 18 اینچ با یک کوئل 3 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این ساب ووفر 750 وات مداوم و 1500 وات ماکزیمم می باشد .
-عرض آن 545 میلیمتر، ارتفاع آن 720 میلیمتر و عمق آن 660 میلیمترو نیز دارای قدرتی (SPL) برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر، ساب ووفر، اکتیو، DAS AUDIO ACTION S18A
- با توان خروجی 1500 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 35 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای دو ورودی و یک خروجی جهت اتصال سیگنال و لینک
- دارای وزن خالص 42.5 کیلوگرم.
- قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل از آن طریق.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A

کمپانی داس با اتکا به تکنولوژی های روز دنیا ، با بهره گیری از برترین مهندسان ، بروز بودن اطلاعات و محصولات توانسته طراحی بسیار حرفه ای در زمینه سیستم های صوتی انجام دهد. از این رو این شرکت دست به طراحی ساب ووفر درطرح ها و ابعاد و اندازه های گوناگون زده است. ساب ووفر از اقلام مهم در سیستم های صوتی به شمار می رود و برای تامین صدای بم در اجراها استفاده می شود. بلندگو های سریACTION 500 ساخته شده از بهترین متریال های روز دنیا به عنوان سری جدید و به روز شدهACTION به بازار عرضه شده است. از جمله ساب ووفرهای محبوب این سری ACTIONS18A می باشد.
توان خروجی بلندگو اکتیو SUB WOOFER ACTION S18A در حالت مداوم برابر 750 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر 1500 وات می باشد. در اسپیکر های ساب ووفر اکتیو ، برای راه اندازی سیستم ، به برق شهری که تنها با یک کابل برق و رابط سیگنال جهت انتقال صدای بهتر احتیاج است.
اسپیکر اکتیو ساب ووفر ACTION S18A به امپلی فایر قوی مجهز شده که دارای ورودی های XLR کمبو است که از این طریق می توان کانکتورهای بنون و کنون را به امپلی متصل نمود. دو عدد خروجی سیگنال برای انتقال سیگنال بین بلندگو ها استفاده شده است . هر کدام از این ورودی ها دارای سر ولوم چرخشی مجزا جهت تنظیم صدای خروجی می باشد.
امپلی فایربلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A دارای یک نمایشگر گرافیکی برای تنظیم منو پیشرفته و منحصر به فرد این اسپیکر جانمایی شده است. سر ولوم مخصوص این نمایشگر میزان دسیبل و فشار صوتی را کم یا زیاد می کند. امپلی فایر این دستگاه دارای نرم افزاDAS CONTROL می باشد که این نرم افزار در تمامی سری های ACTION500 جانمایی شده است و برای راه اندازی امپلی فایر و هسته مرکزی آن مورد استفاده قرار می گیرد. میزان رنج فرکانسی در ساب ووفرها با مقدار پانچ و بیس در رابطه مستقیم می باشد. بنابراین هر ساب ووفر دارای رنج فرکانسی مخصوص به خود است. میزان پاسخ فرکانسی در اسپیکر ساب ووفر اکتیو ACTION S18A در بازه 35 هرتز تا 125 هرتز قرار گرفته است.
میزان شدت تحمل فشار صوتی در بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A برابر 134 دسیبل می باشد. این مقدار نشانه قدرت بالای بلندگو در زمان اجرای برنامه های طولانی مدت و مداوم است. برای راه اندازی ساب اکتیو اکشن DAS AUDIO S18A می توان از کابل برق پاور یا سه چاک استفاده نمایید. میزان آمپدانس ورودی باند ساب ووفر اکتیو ACTION S18A برابر 20 کیلو اهم می باشد همچنین مقدار آمپر کشیدن ساب ووفر S18A در هنگام اتصال به برق 230 ولت برابر با 4/1 آمپر است.
شکل ظاهری بلندگو اکتیو SUB WOOFER ACTION S18A مستطیل شکل با بدنه ساخته شده از تخته سه لایه با پوشش رنگ مشکی با فن آوریISOFLEX طراحی شده است این بدنه بسیار مقاوم بوده و با این تکنولوژی مقاومت آن در برابر ضربه های احتمالی دو برابر شده است. توری مشبک جلو دستگاه به تقویت صدا کمک بسزایی کرده که با چراغ نشانگر لوگو زیبایی چشم گیری به اسپیکر می دهد. دو دسته موجود در کناره های سیستم برای سهولت در جابه جایی طراحی شده است.
برای اتصال بلندگو های دیگر به این ساب ووفر می توان از گلدانی طراحی شده برروی ساب ووفر به صورت ست لایت استفاده نمود. تکنولوژیM10 RIGGING POINT این امکان را به ACTION S18A می دهد تا به صورت فلای یا اتصال از سقف هم استفاده شود. ساب ووفر S18A دارای یک عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18FW4 و یک ویس کوئل 3 اینچی برای تقویت بیس وپان دستگاه تعبیه شده است.
بیشترین استفاده از بلندگو های DAS AUDIO ACTION S18A در اجراهای زنده ، کنسرت ، ورزشگاه ، سالن چند منظوره ، آمفی تئاتر ، تالار، DJ و بند های موسیقی ، مسجد و حسینیه ، سینما و مکان هایی که احتیاج به پخش موزیک با جزئیات و کیفیت بالا می باشد، قابل استفاده است. ابعاد در ساب ووفر اکتیو ACTION S18A برابر است با عرض 545 میلی متر ، عمق 660 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر و وزن خالص 42.5 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A
- بدنه مستطیل شکل ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی
- دو دسته در طرفین برای سهولت در حمل و نقل
- گلدانی بر روی ساب ووفر برای اتصال ست لایت و تکنولوژی M10 RIGGING POINT جهت فلای کردن بلندگو
- نمایشگر رنگی گرافیکی همراه با منو پیشرفته
- فن خنک کننده برای گردش هوا در اجراهای طولانی
- ابعاد برابر : عرض 545 میلی متر ، عمق 660 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر و وزن خالص 42.5 کیلو گرم
- وزن کارتن در حالت بسته بندی و آکبند 45.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو داس سری ACTION 500 ، ساب ووفر اکتیو D.A.S AUDIO ACTION S18A
- بلندگو ساب ووفر، اکتیو
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- یک عدد ووفر 18 اینچ با مدل 18FW4به همراه کراس اوور برای تغذیه سیگنال و ویس کوئل سه اینچی
- توان خروجی 750 وات به صورت مداوم و1500 وات در حالت ماکزیمم
- میزان پاسخ فرکانسی برابر 35 هرتز تا 125 هرتز
- دو ورودی با سر ولوم های مجزا و دو عدد خروجی سیگنال جهت لینک با سایر بلندگوها
- شدت میزان تحمل فشار صوتی SPL برابر 134 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات :
شرکت اسپانیایی داس با تجربه 50 ساله در زمینه طراحی محصولات صوتی و قطعات آن توانسته با استفاده از بروز ترین فناوری روز دنیا محبوبیت زیادی در بین کاربران صنعت صوت پیدا کند. کلیه محصولات کمپانیDAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. این محصولات در ایران توسط نمایندگی رسمی شرکت D.A.S - سیما صوت ایرانیان - در بین شما خریداران عزیز توزیع می گردد. جهت خرید بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
تمامی تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت با کادری مجرب و کارآزموده و بر گرفته از جدید ترین دستگاه های روز دنیا صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.