اتاق کنفرانس مجموعه پلیس امنیت اقتصادی
اکتبر 19, 2020
خرید پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i|امپلی فایر دیجیتال|امپلی das
آمپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO DX-80i
اکتبر 20, 2020

بلندگو اکتیو و لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A

خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A|d.a.s ausio|سیما صوت تیرانیان|لاین اری|بلندگو . اسپیکر بتند|ایونت 212A

خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A|d.a.s ausio|سیما صوت تیرانیان|لاین اری|بلندگو . اسپیکر بتند|ایونت 212A

 

بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A

توضیحات بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A
- بلندگو اکتیو DAS EVENT 212A ، بلندگویی لاین اری ، 3 راهه، دارای یک تیوتر 1.75 اینچی با یک ووفر 12 اینچی در قسمت صدای میانی و یک ووفر 12 اینچی در قسمت صدای زیر می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو1500 وات مداوم و 3000 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 851 میلی متر، ارتفاع آن 322 میلی متر و عمق آن 432 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 135 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکراکتیو ولاین اری داس DAS AUDIO EVENT 212A
- با توان خروجی 3000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با شکل هندسی ذوزنقه با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 90 درجه.
- دارای وزن خالص 40.5 کیلوگرم.
- لاین اری و قابل استفاده در انواع سالن ها و اجرای زنده و برگذاری کنسرت .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..
 

بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A

بلندگو های لاین اری از چند بلندگو ذوزنقه ای متصل شده به هم تشکیل شده است. یونیت های یکسان توسط اکسسوری و ادوات نصبی مخصوص هر بلندگو به صورت عمودی یا خطی به یکدیگر متصل می شوند. صدای تولیدی لاین اری بسیار شفاف و یکنواخت است از این رو در اکثر سالن های کنسرت و اجراهای برنامه های بزرگ از این مدل اسپیکر استفاده می شود. بلندگو داسEVENT 212 A اکتیو بوده و برای راه اندازی مستقیما به برق شهری متصل می شود. اتصال به برق توسط کابل پاورکن انجام می شود که خودش قابلیت لینک و برق رسانی بین بلندگو ها را دارد. به همین دلیل احتیاج به سیم کشی برق و استفاده از پریز های متعدد نیست.
امپلی فایر بلندگو EVENT 212A از سری کلاس توپولوژی D و سوئیچینگ پاور می باشد. دارای یک عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال با کانکتور XLR که سهولت در نصب و لینک ما بین یونیت ها را به همراه دارد. وجود نمایشگر گرافیکی بلندگو EVENT 212A برای کنترل بهتر و دسترسی راحت تر به منو پیشرفته را آسان نموده است.
بدنه کابینت اسپیکر اکتیو DAS AUDIO EVENT 212A از جنس چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده است رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی و شرایط جوی نا مناسب بوده و بدنه ذوزنقه ای شکل آن دارای دو دسته استیل در طرفین جهت جابجایی راحت تر می باشد. صفحه مشبک فلزی جلوی بلندگو جهت زیبایی و پخش صدای بهتر طراحی شده است. جهت نصب به صورت لاین اری دو قطعه فلزی توسط پیچ های مخصوص به هم متصل می شود و می توان زاویه های متفاوتی را داشته باشند.
اسپیکر آرایه ای EVENT 212A محصولی سه راهه یا 3WAY به حساب می آید. امپدانس ورودی در این بلندگو 20 کیلو اهم بوده و توان خروجی اسپیکر لاین اری EVENT 212A برابر 1500 وات به صورت مداوم و در حالت ماکزیمم PEAK 3000 وات می باشد این مقدار قدرت در توان خروجی نشانه کیفیت محصول می باشد به صورت مجزا می توان توان خروجی به صورت مداوم را 500 وات و در حالت ماکزیمم 1000 وات در نظر گرفت. در قسمت تولید صدای بالا یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با ساختار تیتانیوم و قطر برابر 75 میلی متر با مدل M 75 ، در قسمت تولید صدای میانه و صدای زیر یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12MI4 استفاده شده است. برای داشتن حجم صدایی بیشتر می توان از ساب ووفر های لاین اری استفاده نمایید. که صدایی فوق العاده و گوش نواز را تولید می نمایند.
در هنگام خرید هر بلندگو باید به میزان پاسخ فرکانسی آن توجه نمایید. با دانستن میزان پاسخ فرکانسی می توانید EQ مورد نظر خود را اجرا کرده و به راحتی کنسرت یا برنامه های خود را مدیریت نمایید. میزان بازده فرکانسی در لاین اری اکتیو EVENT212A برابر 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. مقدار شدت تحمل فشاری اسپیکر لاین اری EVENT 212A برابر 135 دسیبل (SPL) است. این امر نشانه بر عملکرد عالی دستگاه در زمان طولانی و مداوم اجرای برنامه های زنده دارد. با تنظیم دقیق دستگاه می توان پوششی گسترده و کامل برای منطقه مورد داشته باشید و صدایی کاملا یکسان و واضح را در تمام محیط به گوش شنوندگان برسانید.
میزان دهنه هورن و زاویه پوشش صدا در لاین اری EVENT 212A برابر 90 درجه در حالت عمودی می باشد. ابعاد در خرید باند های لاین اری از جمله نکات مهم می باشد که باید در نظرگرفته شود. این ابعاد برابر با عرض 851 میلی متر ، ارتفاع 322 میلی متر ، عمق 432 میلی متر و وزن خالص برابر 40.5 کیلو گرم است. بیشترین استفاده از بلندگو لاین اری اکتیو EVENT 212A در سالن های بزرگ و اجراهای زنده در فضای باز ، استادیوم و باشگاه های ورزشی ، سالن های آمفی تئاتر بزرگ ، سالن های برگذاری کنسرت و سمینارهای بزرگ ، اماکن مذهبی و هئیت های با فضای زیاد و متاج ه پوشش صدایی گسترده ، بندهای موسیقی ، دیجی ها مورد استفاده است.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 212 A
- شکل ذوزنقه ای با رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه و شرایط جوی نا مطلوب
- جنس بنده چوبی با متریال تخته سه لایه
- دو دسته ساخته شده از استیل جهت سهولت در نصب و راه اندازی
- توری مشبک فلزی برای پخش صدای بهتر و زیبایی چندین برابر
- ابعاد شامل : عرض 851 میلیمتر، ارتفاع 322 میلیمتر، عمق 432 میلیمتر و وزن خالص برابر 40.5 کیلوگرم
- دارای اکسسوری های نصبی
- مناسب برای استفاده در انواع برنامه زنده و فضای باز
- دارای دو بازویی برای میزان زاویه پذیری لاین اری

ویژگی های فنی بلندگو اکتیو لاین اری EVENT 212A
- بلندگو لاین اری اکتیو 3WAY
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی 1500 وات در حالت مداوم و 300 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- تیوتر 1.5 اینچی با مدل M-75
- دو عدد ووفر در قسمت میانی و صدای زیر با 12 اینچ اندازه و مدل 12MI4
- میزان SPL برابر 135 دسیبل
- زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر 90 درجه
- پاسخ فرکانسی از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- امپلی فایر دارای یک ووردی و یک خروجی با کانکتور XLR به همراه لینک پاورکن

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی داس کشور اسپانیا با 50 سال سابقه در طراحی محصولات صوتی توانسته با تلفیق تکنولوژی روز دنیا و طراحی های مدرن در بین کاربران این حرفه جایگاهی خاص به خود اختصاص دهد. بلندگو لاین اری اکتیو DAS AUDIO EVENT 212 A و دیگر محصولات کمپانی داس دارای یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش می باشند. محصولات داس در ایران توسط نمایندگی رسمی آن ، شرکت سیما صوت ایرانیان در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با هولوگرام، شماره سریال، کاتالوگ و پارت نامبر مجزا با گارانتی توزیع می شود. جهت خرید اینترنتی یا خرید حضوری می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید و با شاوران حرفه ای ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید و اقدام به خرید محصولات صوتی داس نمایید. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.