میکروفن با سیم SHURE BETA 98S
اکتبر 12, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 98 AD-C
اکتبر 13, 2020

بلندگو اکتیو و لاین اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 26-A

بلندگو اکتیو و لاین اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT-26A

اسپیکرهای لاین‌اری برای پوشش صدایی گسترده در محیط‌های بزرگ مورداستفاده هستند. یونیت‌های جدا در لاین‌اری امکان ترکیب دلخواه این محصول را برای شما فراهم می‌کند. همچنین می‌تواند از LINE ARRAY لینک شده به ساب‌ووفرها برای اجراهای زنده کنسرت استفاده نمایید. با اری شدن این محصول صدا از سمت بالا به‌طرف هدف پرتاب شده و با کمترین بازخورد بهترین صدا را به گوش شنوده ارسال می‌نماید. لاین‌اری‌ها از دسته بلندگوهای موردعلاقه بیشتر صدابرداران به شمار می‌آیند زیرا که این سیستم صوت علاوه بر ایجاد صدایی لذت‌بخش، کمترین نویز، امکان کنترل گروهی بلندگو از طریق اپلیکیشن، نصب آسان و پوشش صدایی زیادی را دارد. امکان استقرار تا 16 یونیت با زاویه 10 درجه و طراحی زیبای کابینت‌های لاین‌اری DAS LINE ARRAY 26 A و ترکیب آن با ساب‌ووفر EVENT-115A تجربه‌ای دلنشین از اجراهای زنده و مراسم‌ها را به همراه دارد.
مشخصات بلندگو لاین اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT-26-A
-اکتیو، 2 راهه، دارای دو ووفر 6.5 اینچ و یک تیوتر1.5 اینچی
- توان تولیدی این بلندگو 400 وات مداوم و 800 وات ماکزیمم
- پاسخ فرکانسی 76 هرتز تا 19 کیلوهرتز
- زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 100 درجه
- لاین اری و قابل استفاده در انواع سالن ها و اجرای زنده و برگذاری کنسرت
- شرکت سیما صوت ایرانیان، نماینده رسمی کمپانی D.A.S است .
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
EVENT 26A (3)EVENT 26A (4)

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


برای تماشای سایر پروژه های تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سالن کنفرانس کلیک کنید.




اسپیکر لاین‌اری DAS EVENT-26A

اسپیکر لاین‌اری جزئی از محصولات صوتی جدید است که جایگزین استفاده از چند بلندگو در یک محیط شده و صدایی باکیفیت را ایجاد می‌کند. جهت تأمین ستلایت در این سیستم می‌توان از ساب‌ووفرهای زمینی یا هوایی استفاده نمود.
 

موارد استفاده از لاین‌اری line array


بلندگو اکتیو EVENT-26A جهت راه‌اندازی لاین‌اری داس احتیاج به کابل پاور کن است. بلندگو LINE ARRAY صدایی بسیار دلنشین دارد و مناسب برای استفاده در سالن‌های بزرگ و آمفی‌تئاترها، سالن کنسرت، بندهای موسیقی و ارکستر، هیئت‌های مذهبی و اماکن مانند مسجد و حسینیه، سالن‌های همایش بزرگ، استادیوم‌ها، سالن‌های ورزشی با متراژ گستره و اجراهای زنده در مکان‌های باز و بزرگ است.
بلندگو LINE ARRAY EVENT 26A برای تفکیک صدا از امپلی‌فایری بسیار قدرتمند بهره می‌برد و توسط آن لینک‌های برق به تعداد بالا قابل‌استفاده می‌شود. با اتصال لینک‌های موجود انتقال سیگنال و برق در هر تعداد صورت‌گرفته و احتیاجی به اتصال مستقیم هر اسپیکر به برق نمی‌باشد. این امر خود مزیتی برای استفاده از لاین‌اری‌ها به شمار می‌آید. با این روش مقدار کابل‌کشی بین اسپیکرها کاهش پیدا کرده و لاین‌اری نمای زیباتری خواهد داشت.
 


به تعریفی عامیانه می‌توان گفت لاین‌اری به مجموعه‌ای از بلندگوهایی با توان خروجی یکسان و سوار شده بر روی‌هم گفته می‌شود. سیستم لاین‌اری همچنین می‌تواند به ساب‌ووفر هماهنگ با اسپیکرها لینک شده و پوشش صدایی بالا را ایجاد نماید. لاین‌اری برای استفاده در سالن‌های بزرگ و یا مجموعه‌هایی که فضای زیادی باید مورد پوشش صوت قرار بگیرند مانند استادیوم‌ها و فضای باز استفاده می‌شوند.
کمپانی DAS AUDIO با تولید سیستم‌های مختلف لاین‌اری نیاز بازار را فراهم نموده است. بلندگو اکتیو و لاین‌اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 26-A از جمله این محصولات است که در تأمین صدای های با پرتاب بالا بسیار موفق عمل کرده است. لاین‌اری EVENT 26A با براکت و اکسسوری‌هایی که از طرف شرکت داس معرفی شده بر روی‌هم سوار می‌شوند. بدنه EVENT 26A به‌گونه‌ای هست که بتوان این اسپیکر لاین‌اری را به‌راحتی بر روی‌هم سوار نمایید. اگر سیستم بلندگو اکتیو و لاین‌اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 26-A به‌صورت حرفه‌ای و توسط افرادی که در این کار مهارت دارند چیده و جانمایی شود صدایی بسیار شفاف و البته یکنواخت را در تمام سالن ایجاد می‌نماید.
امپلی‌فایر بلندگو اکتیو و لاین‌اری DAS EVENT26A دارای یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور XLR است. یک عدد نمایشگر گرافیکی بر روی دستگاه همراه با سر ولوم چرخشی برای استفاده بهتر از منو، مدیریت بلندگو DSP و ایجاد اکولایزر مناسب موجود است. کلاس توپولوژی امپلی لاین‌اری EVENT 26A برابر با D است. در برنامه‌های طولانی برای خنک شدن دستگاه از فن با سرعت بالا و کاملاً بی‌صدا استفاده شده است.
شکل بدنه بلندگو اکتیو LINE ARRAY EVENT26-A به‌صورت ذوزنقه‌ای بوده و متریال کابینت فایبرگلاس آن از پلی‌پروپیلن است که بسیار سبک و مشکی رنگ بوده که در برابر ضربات احتمالی هنگام نصب و راه‌اندازی مقاوم است. این بدنه با عمق مناسب، پرتاب صدایی بالایی دارد.
اسپیکر اکتیو D.A.S AUDIO LINE ARRAY EVENT 26A دارای قدرت و توان خروجی بالایی بوده که میزان قدرت در حالت مداوم 400 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر 800 وات است. بلندگو دوراهه 2WAY دارای یک عدد تیوتر با سایز 1.75 اینچ با مدل M-60 همراه با دو عدد ووفر 6 اینچ با پانچ و بیس مناسب مدل 6ML است.
امپدانس ورودی بلندگو لاین‌اری EVENT 26A برابر 20 کیلو اهم است. میزان زاویه پرتاب صوتی در حالت عمودی برابر 100 درجه است و در حالت افقی بسته به نوع چیدمان متغیر است. از مزیت‌های این لاین‌اری استفاده آن در برنامه‌های کوچک به‌صورت زمینی است. برای اتصال بهتر لاین‌اری‌ها کمپانی داس اکسسوری‌های متفاوتی عرضه نموده است که شامل : AX-EV26 , AXC-ZT , AXS-EV26 , FUN-4-EC26 و غیره است.
بلندگو اکتیو و لاین‌اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 26-A دارای میزان فرکانس 76 هرتز تا 19 کیلوهرتز است. میزان پاسخ فرکانسی در بلندگوها متفاوت و برای ایجاد اکولایزر و صدایی فوق‌العاده کمک می‌کند. شدت تحمل فشار صوتی در لاین‌اری داس EVENT 26A برابر 131 دسی‌بل بوده که این مقدار تحمل فشار صوتی برای اجراهای طولانی‌مدت مناسب بوده و نشانه‌ای بر عدم افت کیفیت صدا در هنگام اجرای طولانی‌مدت است. جهت تقویت صدا بم در لاین‌اری EVENT 26A کمپانی داس ساب‌ووفر EVENT 115A را پیشنهاد می‌کند. ابعاد بلندگو لاین‌اری اکتیو EVENT 26A برابر عرض 480 میلی‌متر، ارتفاع 225 میلی‌متر، عمق 485 میلی‌متر و وزن خالص 16.5 کیلوگرم است.

ویژگی‌های ظاهری بلندگو اکتیو و لاین‌اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 26-A

- بدنه فایبرگلاس از جنس پروپیلن، رنگ مشکی، ظاهر ذوزنقه‌ای
- قابلیت اتصال به‌صورت لاین‌اری و ایستاده بر روی ساب
- اتصال لاین‌اری تا 16 یونیت
- اکسسوری‌های متنوع و زیاد برای سهولت در نصب و راه‌اندازی
- نمایشگر گرافیکی
- دو عدد دسته در بالای دستگاه برای نصب و راه‌اندازی آسان
- شبکه فلزی مشبک جهت پخش صوت بهتر
- ابعاد: عرض 480 میلی‌متر، ارتفاع 225 میلی‌متر، عمق 485 میلی‌متر و وزن خالص 16.5 کیلوگرم

مشخصات فنی اسپیکر اکتیو لاین‌اری D.A.S AUDIO LINE ARREY EVENT 26-A

- بلندگو اکتیو لاین‌اری 2WAY
- امپدانس و وردی 20 کیلو اهم
- توان خروجی 400 وات در حالت مداوم و 800 وات به‌صورت ماکزیمم PEAK
- یک عدد تیوتر 1.75 اینچ با مدل M60
- ووفر 6 اینچ مدل 6ML
- میزان SPL برابر 131 دسی‌بل
- پاسخ فرکانسی 76 هرتز تا 19 کیلوهرتز
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور XLR

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات داس

کمپانی اسپانیای داس با پیشینه ۵۰ساله در طراحی محصولات و قطعات صوتی محصولات خود را به‌صورت یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش، در بازار ارائه می‌کند. تمامی قطعات و محصولات در کارتن‌های پلمب کارخانه داس در ایران با شماره سریال مجزا و پارت نامبر توسط نمایندگی رسمی آن شرکت خدمت شما خریداران عزیز ارائه می‌گردد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده و محصولات را با گارانتی خود شرکت به بازار فروش عرضه می‌نماید. جهت خرید بلندگو اکتیو و لاین‌اری DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 26-A می‌توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی شرکت در تهران مراجعه نمایید. سیما صوت ایرانیان باسابقه چندین‌ساله در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم صوت، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم نورپردازی، سیستم کنفرانس و تجهیز سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس و دکوراسیون فعالیت دارد. تعمیرات کلیه سیستم‌های صوتی در دفتر شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیروهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده انجام می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.