مهم ترین کاربرد دستگاه تورگاید و سیستم ترجمه همزمان
سیستم ترجمه همزمان ( تورگاید)
آگوست 3, 2020
قیمت و خرید پروسسور و مدیریت بلندگو داسDAS AUDIO DSP 2040|پروسسور|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس|کنسول کنفرانس|مدیریت بلندگو داس|DAS AUDIO|پرسسور DAS| خرید پروسسور|خرید مدیریت بلندگو|سالن کنفرانس|سالن همایش|سالن آمفی تئاتر|
پروسسور و مدیریت بلندگو DAS AUDIO DSP 2040
آگوست 10, 2020

پروسسور DAS AUDIO DSP 2060A

قیمت و خرید پروسسور و مدیریت بلندگو داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A|پروسسور|سیستم کنفرانس|تجهیز سیستم کنفرانس|خرید بان داس|مدیریت بلندگو داس|پردازشگر صوتی|DAS AUDIO
 

پروسسور و مدیریت بلندگو داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A

توضیحات پروسسور و مدیریت بلندگو داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A
- پروسسور دیجیتال DAS DSP 2060 A دارای دوکانال ورودی و8 باند پارامتری با پهنای باند کامل در هر ورودی.
- شش عدد خروجی با قابلیت 9 باند پارامتری و با پهنای باند کامل.
- عرض این امپ 482 میلیمتر، ارتفاع آن 44 میلیمتر و عمق آن 300 میلیمتر است.

ویژگی های پروسسور DAS AUDIO DSP 2060 A
- دارای فیلتر های متقاطع 48 دسیبل .
- میزان CMRR برابر با 65 DB.
- با دامنه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز .
- با قابلیت کنترل از راه دور .
- دارای وزن خالص 3.3 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پروسسور و مدیریت بلندگو داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A

پردازشگر صوتی DAS DSP 2060 A از محصولات کمپانی داس می باشد DAS AUDIO در زمینه سیستم های صوتی فعالیت داشته و از جمله محصولات آن می توان به باند دکوراتیو، بلندگو اکتیو و پسیو، اسپیکر های ضد آب، لاین اری و ساب ووفر ها اشاره نمود. همچنین این شرکت اسپانیایی، پروسسور و امپلی فایرهایی در ابعاد و توان های مختلف برای سیستم های صوتی مختلف تولید می نماید.
پروسسور های داس دارای چهار مدل مختلف با توان و قدرت های بالا می باشند که برای پردازش و مدیریت سیگنال های دریافتی مورد استفاده هستند. پروسسورDAS AUDIO DSP 2060A قطعات الکترونیکی هستند که که بر روی سیگنال های ورودی تاثیر گذاشته و انها را تغییر میدهند. تغییرات بر اساس برنامه هایی که از قبل روی پروسسور بارگذاری شده است صورت میگیرد. پروسسور ها با تقویت صدای بلندگو باز پخش هایی با قدرت از سیستم صوتی اجرا می نمایند. توان خروجی بر اساس قدرت پروسسور تعیین می شود. استفاده درست از مدیریت بلندگو 2060A صدایی با کیفیت و البته قدرت را ایجاد می نماید. همچنین بیس مناسب در سیستم از انتخاب صحیح پروسسور ایجاد خواهد شد.
مدیریت بلندگو نقش بسیار مهمی در خروجی و همچنین حفاظت سیستم های صوتی ایجاد می نماید. پروسسور DSP 2060 A ساخت کمپانی DAS AUDIO بوده و دارای مشخصاتی بخصوص می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.
مدیریت بلندگو و پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A به دستگاهی گفته می شود که قدرت پردازش سیگنال های صوتی را دارد. این فرایند در زبان ساده آنالیز صوت یا پردازشگر صوت نیز نامیده میشود. تمامی این موارد بر روی صدای خروجی تاثیر بسزایی دارد. توسط پروسسور میتوان صدایی مطابق با ثلیقه خود و البته با کیفیت را ایجاد نمایید.
پروسسور DSP 2060 A دارای بدنه فلزی و طراحی ظاهری بسیار زیبا می باشد. پردازشگر صوتی DSP 2060 A قابلیت اتصال به رک صوتی را داشته و یک یونیت را اشغال می نماید. این محصول دارای 2 وروی با کانکتورهای XLR می باشد که برای اتصال به میکسر استفاده میشوند. مدیریت بلندگو یا پردازنده دیجیتال DSP 2060A داس دارای 6 عدد خروجی قابل برنامه ریزی است که با کانکتورهایXLR نر تکمیل شده است. کانکتور های 9 پین تعبیه شده در پشت پروسسور داس امکان برنامه ریزی برای الگوریتم های مورد نظر و تغییرات مخصوص را دارند. این تغییرات شامل افزایش و کاهش سیگنال، ثبات سیگنال، میزان صدای خروجی، کات کردن، کمپروسور، DELAY و . . . می باشند. با استفاده از تفکیک کننده سیگنال DSP 2060 A می توان صدای HI FRQ را از صدای LO FRQ تفکیک کنیم. پروسسور 2060A داس برنامه های پیش فرض در منو دارد که می توان برای پخش صدا از انها استفاده نماییم. از جمله برنامه های نصب شده پیش فرض بر روی پروسسور یا مدیریت بلندگو داس مدل DSP 2060 A می توان به بلندگو ساب ووفر ACTION S18 و ستلایت ACTION 525 اشاره نمود.
ابعاد و وزن در خرید پروسسور یا مدیریت بلندگو دیجیتالDAS AUDIO از جمله موارد مهم است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. ابعاد درDSP 2060 A برابر 482 میلیمتر، ارتفاع 44میلیمتر، عمق 300 میلی متر و وزن خالص برابر 3.3 کیلوگرم است. این ابعاد و وزن در پروسسور DAS AUDIO DSP 2060 A سهولت در نصب و حمل و نقل را فراهم می نماید.
در قسمت جلویی پروسسور DSP 2060 A از یک نمایشگر گرافیکی استفاه شده است تا دسترسی راحت تری برای کاربران به وجود آید. این نمایشگر عملیاتی که در دستگاه در حال اجرا است را به نمایش می گذارد. دو ردیف چراغ نمایشگر برای میزان سیگنال خروجی در رنگ بندی های مختلف در جلوی مدیریت بلندگو دیجیتال طراحی شده اند. همچنین شش عدد خروجی دارای نمایشگرLED یا میتر برای نمایش مقدار سیگنال ورودی بیش از اندازه به دستگاه یا به اصطلاح عامیانه تر لیمیت دستگاه است. میزان بازدهی فرکانسی در پروسسورDAS AUDIO DSP 2060 A از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد. این مقدار بازدهی فرکانس ها، تغییرات بیشتری را بر روی فرکانس ها برای صدا برداران و کاربران به وجود می اورد. میزانCMRR یا (COMMON MODE REJECTION RATIO ) نسبت حذف وجه مشترک در بین کانال ها برابر با >65DB و 50 HZ TO 10 KHZ می باشد.
میزان کارایی پروسسور داس DSP 2060A برابر 96 کیلو هرتز می باشد که قدرت دستگاه را به نمایش می گذارد. ماکزیمم میزان تکرار صدا یاDELAY در این دستگاه برابر 650MS و ماکزیمم میزان خروجی آن برابر با +20DBM INTO 600 OHMS می باشد. همچنین میزان گین خروجی (OUTPUT GAIN) از 15 دسیبل تا منفی 40 دسیبل می باشد. قابلیت تنظیم گین برای هر دو لاین وجود دارد. هر لاین خروجی در DSP 2060 A داس دارای دکمه قطع صدا می باشد و میتوان در صورت نیاز صدای لاین مورد نظر را MUTE نمایید.
ویژگی های ظاهری مدیریت بلندگو دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A
- سهولت در نصب و راه اندازی و حمل و نقل
- ظاهری زیبا و اشغال سازی یک یونیت با قابلیت اتصال در رک صوتی ( رک مونت)
- مناسب جهت استفاده توسط رنتال
- دارای 2 ورودی با کانکتورهای XLR می باشد برای اتصال به میکسر
- دارای 6 عدد خروجی قابل برنامه ریزی با کانکتورهایXLR نر
- کانکتور های 9 پین در پشت پروسسور برنامه ریزی برای الگوریتم مورد نظر و تغییرات مخصوص
- برنامه های پیش فرض برای اجرای مدیریت بلندگو های در دسته های مختلف
- فایل های از قبل تعبیه شده در پروسسور برای اتصال به بلندگو ساب ووفر ACTION S18 و ستلایت ACTION 525
- شش عدد خروجی با نمایشگرLED یا میتر برای نمایش سیگنال یا لیمیت
- ابعاد و وزن برابر : عرض 482 میلیمتر، ارتفاع 44میلیمتر، عمق 300 میلیمتر، وزن خالص 3.3 کیلوگرم

ویژگی های فنی پردازنده دیجیتال یا مدیریت بلندگو PROCESSOR DSP 2060 A
- دارای دو ورودی با قابلیت 8 باند پارامتری پهنای باند کامل در هر ورودی
- پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان CMRR برابر >65DB, 50 HZ TO 10 KHZ
- فیلتر های متقاطع( کراس اوور) 48 دسیبل در هر خروجی
- میزان قدرت و کارایی دستگاه برابر 96 کیلو هرتز
- آستانه محدود کننده از -10 DBU TO +22 DBU
- ماکزیمم مقدار تکرار شونده DEALY برابر 650MS
- دارای پورت های RS485 , RS232

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات D.A.S ساخت کشور اسپانیا دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. کمپانی DAS AUDIO با 50 سال سابقه در زمینه طراحی سیستم های صوت حرفه ای مانند انواع بلندگو، پروسسور و امپلی فایر فعالیت دارد. اکسسوری محصولاتD.A.S هم توسط این کمپانی ساخته و راوانه بازار می شود . تنها نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد. این شرکت با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و اجرا سیستم های صوتی، سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون فعالیت دارد. برای تجهیز سیستم صوتی ، تجهیز سالن کنفرانس، سالن نمایش، دکوراسیون، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و ویدئو کنفرانس می توانید با مشاوران ما در این زمینه در تماس باشید.
جهت خرید پروسسور و مدیریت بلندگو داس مدل DAS AUDIO DSP 2060 A می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه کرده و با مشاوران حرفه ای ما در تماس باشید. مدیریت بلندگو داس مدل DSP 2060 A را می توانید در بسته بندی های اولیه کارخانه همراه با شماره سریال مجزا و پارت نامبر تفکیک شده ، هولوگرام و کاتالوگ از نمایندگی رسمیD.A.S در ایران- سیما صوت ایرانیان- خریداری نمایید. تمامی قطعات مصرفی و تعمیری به صورت پلمپ و اصل در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین تعمیرات و ست آپ کردن کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.