سیما صوت ایرانیان|نماینده رسمی کمپانی D.A.S درایران|آمپلی فایر PA1500 D.A.S|پاورآمپلی فایرDAS AUDIO|D.A.S|مدیریت بلندگو داس|آمپلی فایر داس PA 500|پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس| خرید امپلی فایر D.A.S|تقویت کننده سیگنال DAS| قیمت و خرید پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500|پاور امپلی فایر سری PA
پاورآمپلی فایر DAS – PA 500
آگوست 2, 2020
مهم ترین کاربرد دستگاه تورگاید و سیستم ترجمه همزمان
سیستم ترجمه همزمان ( تورگاید)
آگوست 3, 2020

پاورآمپلی فایر DAS – PA2700

برای خرید DAS AUDIO PA 2700 می توانید با مشاوران ما درSIMASOT.COM در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش و تجهیز سالن کنفرانس، سیستم نورپردازی، سیستم صوت، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن کنفرانس فعالیت دارد.

پیش تقویت کننده سیگنال ، امپلی فایر AMPLIFIRE DAS AUDIO PA 2700

توضیحات امپلی فایر داس DAS AUDIO PA 2700
- آمپلی فایر آنالوگ D.A.S مدل PA-2700 دارای دوکانال 1350 وات در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 1000 وات می باشد. .
- عرض این امپ 482 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 294 میلی متر است.

ویژگی های امپلی فایر D.A.S AUDIO PA 2700
- با توان خروجی 2700 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای وزن خالص 19.5 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
برای خرید DAS AUDIO PA 2700 می توانید با مشاوران ما درSIMASOT.COM در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش و تجهیز سالن کنفرانس، سیستم نورپردازی، سیستم صوت، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن کنفرانس فعالیت دارد.برای خرید DAS AUDIO PA 2700 می توانید با مشاوران ما درSIMASOT.COM در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش و تجهیز سالن کنفرانس، سیستم نورپردازی، سیستم صوت، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن کنفرانس فعالیت دارد.

پیش تقویت کننده سیگنال ، امپلی فایر AMPLIFIRE DAS AUDIO PA 2700

امپلی فایر داس DAS AUDIO PA 2700 از سری PA با طراحی زیبا، کیفیت مرغوب و مصرف برق مقرون به صرفه جزء بهترین تقویت کننده های دریافتی سیگنال به شمار می آید . انواع مختلف سری AMPLIFIER-PA در توان ها و مدل های مختلف برای تقویت صدا ایده آل استفاده می شوند. همچنین این سری با ویژگی اتصال به موبایل و پخش از طریق تلفن همراه کاربری پاورامپلی فایر را آسان نموده است.
بدنه طراحی شده امپلی فایر اهمی داس مدل DAS AUDIO PA 2700 از شاسی فولادی این محصول را مستحکم می نماید. همچنین کلیدهایی در قسمت پشت دستگاه موجود می باشد که عملیات استریو وپخش های موازی برای میزان حساسیت صدا را فراهم می کند. پاور امپلی فایر داس دستگاهی برای تقویت سیگنال های دریافتی بوده همچنین تفکیک صدایی برای بهتر شنیده شدن بازپخش ها را انجام می دهد.
پاور امپلی فایر DAS AUDIO به صورت اهمی/ ولتی طراحی می شوند امپ ها در ابعاد و طرح های مختلف و برای کاربری های متفاوت ساخته شده و بسته به نیاز کاربران و محل های اجرا می توان امپلی های با شرایط مختلف را خریداری نمایید. پاورامپلی فایرDAS AUDIO PA 2700 اهمی می باشد. با توجه به مقدار توان خروجی بلندگو، اقدام به خرید امپلی با توان برابر با اسپیکر نمایید. در صورت هم اندازه نبودن توان بلندگو و امپلی فایر به دستگاه ها فشار وارد شده و امکان سوختن هر دو دستگاه می باشد.
امپلی فایرها برای قدرت بخشیدن به سیگنال های دریافتی از طریق میکروفن(یا تلفن همراه) در بلندگوهای پسیو مورد استفاده قرار می گیرند. PA 2700 به دلیل وزن کم قابل حمل می باشد و دو عدد از یونیت های رک را اشغال می نماید. PA2700 از محصولات پر قدرت و کاربردی در سری PA می باشد این امپلی با بیشتر محصولات D.A.S هماهنگی داشته و قدرت لازم برای تقویت سیگنال های اسپیکر DAS AUDIO را دارد.
طراحی بینظیر و شگفت انگیز کمپانی D.A.S در خلق امپلی فایر قدرتمند PA2700 از تجربه و مهارت این کمپانی خبر میدهد.
بدنه فلزی با طراحی زیبا در این امپ و قرارگیری دو فن در قسمت پشتی دستگاه و وجود دریچه های هوا برای تهویه بهتر در قسمت جلوییPA 2700 عملیات خنک سازی دستگاه را به خوبی انجام داده و از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری میکند. بدنه فلزی یکی دیگر از دلیل های خنک شدن دستگاه در اجراهای طولانی و بلند مدت است. دکمه پاور جلوی دستگاه برای دسترسی بیشتر قرار گرفته است. در قسمت جلویی امپ D.A.S PA 2700 برای کنترل جداگانه هر لاین سر ولوم های چرخشی به صورت جداگانه قرار گرفته است.
پاور امپلی فایر DAS PA 2700 اهمی بوده و دارای دو کانال با اسپیکون نصبی ماده می باشد. در این امپ به وسیله یک ورودی و یک خروجی XLR به دستگاه میکسر متصل می شود. خروجی برای لوپ کردن دستگاه نیز در این امپ قرار گرفته تا اجراهایی با قدرت را پشتیبانی نماید. توان خروجی در امپلی فایر D.A.S AUDIO PA 2700 بر روی هر کانال برابر 1000 وات و بر روی 4 اهم برابر 1350 وات می باشد که نشانه از قدرت و توان بالا در این امپلی داس می باشد.
امپلی D.A.S PA 2700 برای استفاده در سالن ها و اجراهای گسترده، سالن امفی تئاتر، سینما، سالن پذیرایی، هیئت های عزاداری، سیستم کنفراس، نوحه، مرثیه خوانی، اماکن مذهبی، تجهیزات کنفرانس، بندهای موسیقی ، سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن سخنرانی و هر کجا که کیفیت و شفافیت صدا اهمیت داشته باشد. کمپانی داس برای استفاده از محصولات خود پیشنهاداتی در نظر گرفته است. این گزینه های ارائه شده برای کاربری بهتر محصولات می باشند. برای راه اندازی اسپیکر ساب ووفر دبل پسیو D.A.S AUDIO ACTION S218 پیشنهاد کمپانی داس استفاده از امپلی فایر D.A.S PA 2700 می باشد. استفاده از پروسسور یا مدیریت بلندگو در این سیستم صوت حرفه ای تضمین کننده کیفیت صدای عالی می باشد.
دامنه فرکانسی و دامنه پوشش فرکانس در امپلی DAS AUDIO PA 2700 از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. این مقدار گستردگی پوشش فرکانسی برای کاربران پر اهمیت است و امکان اعمال فرکانسهای مختلف را ایجاد می نماید. دامنه فرکانسی گسترده برای ایجاد صدای دقیق و شفاف توسط صدا برداران و کاربران سیستم های صوتی امری بسیار پر اهمیت است.
برای راه اندازی سیستم امپلیPA 2700 احتیاج به برق شهری و استفاده از کابل کامپیوتری(سه چاک) می باشد. از جمله مزیت های پاور امپلی فایر داس می توان به محافظت در برابر افت فشار ولتاژ، مدار کوتاه و حالت STAND BY می باشد. میزان گین ولتاژ برابر با 36 دسیبل است. نسبت میزان سیگنال به نویز در فرکانس از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز کمتر 100 دسیبل است. ابعاد و وزن خالص امپلی فایر داس مدل DAS AUDIO PA 2700 برابر عرض 482 میلیمتر، ارتفاع 88میلیمتر، عمق 294 میلیمتر و وزن خالصی و بدون کارتن در این سیستم برابر 19.5 کیلوگرم است.
ویژگی های ظاهری پاور امپلی فایر داس D.A.S AUDIO PA 2700
1- بدنه فلزی مشکی با طراحی زیبا
2- قابلیت پرتابل و استفاده در رک صوتی(رک مونت) با اشغال سازی 2 یونیت
3- دو کانال خروجی با کانکتور اسپیکون به صورت اهمی
4- دو فن خنک کننده در پشت امپلی فایر با قابلیت گردش هوا و خنک کنندگی با موتور بدون صدا
5- دو دریچه فلزی توری مانند در جلوی دستگاه برای تهویه هوا
6- دارای سر ولوم مجزا برای کنترل صدای خروجی
7- میزان گین ولتاژ برابر 36 دسیبل
8- ابعاد و وزن : عرض 482 میلی متر، ارتفاع 88میلی متر، عمق 294 میلی متر و وزن 19.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی امپلی فایر AMPLIFIRE DAS AUDIO PA 2700
- توان خروجی 1000 وات بر روی هر کانال 8 اهم
- توان خروجی 1350 وات در هر کانال بر روی 4 اهم
- توان خروجی 2700 وات در حالت بریج بر روی 8 اهم
- هر کانال دارای یک ورودی و یک خروجی با کانکتور XLR
- دارای سه حالت پارالل، بریج، استریو
- محافظ بار کوتاه و جابجایی ولتاژ در حالت استند بای
- پاسخ فرکانسی20 هرتز تا 20 کیلو هرتز

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با 50 سا لسابقه در زمینه تولید سیستم های صوتی کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد. DAS AUDIO تولید کننده انواع بلندگوها مانند: دکوراتیو ، اسپیکر لاین اری ضد آب، ساب ووفر، امپلی فایر اهمی / ولتی و پروسسور می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگیD.A.S در ایران بوده و کلیه محصولات را به صورت آکبند و با شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند. جهت خرید سیستم های صوتیDAS می توانید به سایت سیما صوت ایرانیان مراجعه نمایید.
برای خرید DAS AUDIO PA 2700 می توانید با مشاوران ما درSIMASOT.COM در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش و تجهیز سالن کنفرانس، سیستم نورپردازی، سیستم صوت، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن کنفرانس فعالیت دارد.
امپلی فایر DAS AUDIO PA 2700 همراه کاتالوگ و کابل برق در کارتن های خاکی رنگ به فروش می رسد. جهت خرید محصولات داس می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.