سیستم کنفرانس|قیمت و خرید بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A - بلندگو اکتیو دبل- ساب ووفر- ایونت -event218- بلندگو لاین اری داس|سیستم لاین اری|ساب ووفر لاین اری|ساب DAS
بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 218A
اکتبر 21, 2020
مقایسه پرده نمایش با دیوار جهت پخش تصویر
اکتبر 21, 2020
خرید پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I|پیش تقویت کننده سیگنال داس|DAS AUDIO DX100I|پاور امپلی فایر داس DAS DX100I|خرید امپلی فایر

پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I

توضیحات پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I
- آمپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO مدل DX-100i دارای چهار کانال 2700 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 1400 وات می باشد.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم برابر با 5400 و 4 اهم در حالت بریج 7000 وات می باشد.
- این محصول دارای نمایشگر گرافیکی به همراه مدیریت بلندگو و درگاه اتصال شبکه می باشد.
- عرض این امپ 485 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 425 میلی متر است.

ویژگی های پیش تقویت کننده سیگنال دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I
- با توان خروجی 7000 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای کلاس توپولوژی D.
- میزان امپدانس ورودی برابر با 20 کیلو اهم.
- دارای درگاه شبکه به همراه چهار ورودی XLR .
- دارای وزن خالص 10.9 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I

پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 Iکه در حالت عامیانه امپ نامیده میشود وظیفه اصلی تقویت سیگنال ورودی و ارسال برای پخش در سیستمهای صوتی را بعهده دارد. سری DX از مجموعه امپلی های کمپانی داس شامل چهار پاور امپلی فایر قدرتمند می شود. DX100I با قدرت و توان بالا در تفکیک صدا و تقویت سیگنال های ارسالی، به راحتی می توانید صدایی شفاف، گیرا و قدرتمند ایجاد نماید. امپلی فایر ها بر اساس ابعاد، وزن، توان خروجی و کاربری های تقسیم بندی میشوند ولی در حالت کلی پیش تقویت کننده سیگنال به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم میشود.
مدیریت بلندگو امپلی دجیتال DAS AUDIO DX 100 I می تواند صدایی شفاف و رسا ایجاد نماید. وجود پروسسور در داخل امپلی دیجیتال داس امکان تفکیک صدا و خروجی های مختلف را ایجاد می نماید. این خروجی ها در امپلی فایر باعث لینک شدن با تمام بلندگوها و ساب ووفرهای داس میشود. تقویت کننده سیگنال داس D.A.S DX100I برای لینک شدن با لاین اری های پسیوDAS AUDIO توصیه شده است. برای انتقال داده ها به دستگاه از درگاه USB در جلوی امپلی فایر استفاده میشود.
امپلی فایر دیجیتال داس مدلDX 100 I دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به نوع امپلی فایر آنالوگ می باشد. امپ های دیجیتال دارای پروسسور داخلی یا DSP می باشند. این قابلیت در تقویت کننده سیگنال دیجیتال DX100I داس تمام کاربردهای مدیریت بلندگو را داشته همچنین با وجود DSP داخلی دیگر نیازی به تهیه پروسسور به صورت مجزا نخواهد بود که این امر به کاهش هزینه ها همچنین فضای کمتر برای قرار گرفتن این محصول در رک، نیاز است.
دستگاه امپلی فایر دیجیتالDAS AUDIO DX 100 I دارای چهار کانال ورودی با کانکتورهایXLR قفل دار، جهت اطمینان از اتصال می باشد. همچنین دارای چهار خروجی سیگنال با کانکتورهای اسپیکون نصبی از برند نوتریک می باشد. چهار خروجی جهت لینک کردن به امپلی فایرها و شبکه شدن انها در پشتDX 100 I قرار داده شده است. با قابلیت لینک شدن امپلی های آنالوگ در سری DX به راحتی می توان از این امپ ها در شبکه استفاده نمایید. همچنین می توانید ازAMP های لینک شده به صورت دیجیتال بهره برد.
قدرت توان خروجی صوتی امپلی فایر از موارد پر اهمیت در خرید امپلی فایر میباشد. هر چه مقدار توان خروجی در امپ بیشتر باشد امکان اتصال بلندگوهایی با توان بیشتر به پیش تقویت کننده وجود خواهد داشت. میزان توان خروجی درD.A.S AUDIO DX 100 I بر روی هر کانال به صورت تفکیک شده بر روی 8 اهم برابر 1400 وات و برر وی 4 اهم برابر 2700 وات می باشد. این مقدار توان خروجی قدرت امپلی فایر را مشخص میکند.
حالت بریج در امپلیDAS DX 100 I دارای توان خروجی بر روی 8 اهم برابر 5400 وات بر روی یک کانال و 7000 وات بر روی 4 اهم می باشد. امپلی فایر ها دارای کلاس های متقاوتی هستند که میتوان انها را به دو دسته خطی و سوئیچی تقسیم نمایید. در حالت خطی کلاس توپولوژی A,B,AB و در حالت سوئیچینگ به D,H تقسیم میشوند. امپلی فایر DAS AUDIO DX 100I دارای کلاس توپولوژیD می باشد.
امپلی فایر دیجیتال داسDX 100 I دارای درگاه شبکه می باشد که می توانید با اتصال به شبکه توسط نرم افزار این محصول را کنترل نمایید. این فرآیند سهولت در راه اندازی را برای کاربران فراهم میکند. میزان دامنه فرکانسی و بازدهی این امپ دیجیتال داس برابر 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. توسط میزان دامنه فرکانسی می توان کار با DSP و میزان لوکات را محاسبه و تغییر داد. امپدانس ورودی در امپلی فایر دیجیتال DAS DX100 I برابر 20 کیلو اهم می باشد. تمام موارد گفته شده تضمینی بر کیفیت صدای پخش شده و همچنین عدم افت کیفیت در تمام مدت اجرا می باشد.
در قسمت جلویی دستگاه امپلیDAS DX 100 I از چراغ های نشانگر برای نمایش: سیگنال، لیمیت و PEAK استفاه گردیده است. برای راه اندازی تقویت کننده سیگنال داس به برق شهری نیازمند بوده و با استفاه از کابل پاورکون جریان برق انتقال پیدا کرده و دستگاه روشن/ خاموش میشود. کلید خاموش و روشن در روی بدنه فلزی مشکی رنگ این امپلی طراحی شده است. یک عدد سر ولوم چرخشی در جلوی دستگاه برای استفاده آسان از منوی پروسسور داخلی دستگاه، جلوی امپ طراحی شده است. نمایشگر گرافیکی این امپ به کار با این بلندگو سهولت داده و امکان استفاده از کنترل را فراهم میکند.
امپ دیجیتال D.A.S DX 100I دارای حالت رک مونت بوده که دو یونیت در رک صوتی را اشغال می نماید. فن موجود در امپ داس باعث گردش هوا و خنک شدن آن میشود که قدرت بالا داشته و کاملا بی صدا می باشد. ابعاد و وزن امپلی D.A.S DX 100 I برابر عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 425 میلیمتر، و وزن سبک 10.9 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I
- بدنه فلزی، رنگ مشکی
- حالت رک مونت و اشغال دو یونیت رک
- دارای فن جهت خنک کنندگی دستگاه و گردش هوا در داخل امپ
- سر ولوم چرخشی، نمایشگر گرافیکی برای کنترل پروسسور داخلی دستگاه
- چهار چراغ برای روشن و خاموش شدن دستگاه، دریافت سیگنال، PEAK و لیمیت
- قابلیت لینک شدن با سایر امپلی فایرها
- امکان اتصال به تمامی بلندگوهای داس
- ابعاد و وزن: عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 425 میلیمتر و وزن 10.9 کیلوگرم

ویژگی های فنی امپلی دیجیتال AMPILIFIER DAS AUDIO DX 100I
- دارای چهار کانال مجزا، دیجیتال
- پروسسور داخلی
- کلاس توپولوژی D
- کانکتور ورودی XLR و کانکتورهای خروجی اسپیکون
- کانکتور برای لینک و شبکه
- توان خروجی بر روی 8 اهم برابر 1400 وات و برروی 4 اهم برابر 2700 وات برروی هر کانال به صورت مجزا
- حالت بریح با توان خروجی برروی 8 اهم برابر 5400 وات و بر روی 4 اهم برابر 7000 وات بر روی هر کانال
- میزان پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان ولتاژ گین GAIN برابر با 32 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی داس در کشور اسپانیا ساخته شده و جهت جلب رضایت مشتری همگی دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. پاورD.A.S AUDIO DX 100 I در کارتن خاکی رنگ همراه با کاتالوگ، کابل برق پاورکون، شماره سریال و پارت نامبر مجزا و تمام قطعات آکبند و پلمپ به فروش می رسد. این محصول توسط شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران به فروش می رسد. شرکت سیما صوت ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های صوتی، سیستم نورپردازی، سیستم پخش و ضبط تصویر فعالیت دارد. همچنین سیما صوت ایرانیان دارای رزومه ای موفق در تجهیز سالنهای کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سیستم های دکوراسیون می باشد.
جهت خرید DAS AUDIO DX 100 I می توانید با مشاوران ما در SIMASOT.COM در ارتباط باشید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت انجام میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.