مدیریت بلندگو4080 DSP
اکتبر 15, 2020
ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 121A
اکتبر 18, 2020

پاور آمپلی فایر DAS AUDIO DX 100

قیمت و خرید پاورامپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100|پیش تقویت کننده سیگنال آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100 |سیستم کنفرانس|سالن کنفرانس|سیما صوت ایرانیان|بلندگو داس|امپلی فایر داس|AMPLIFIERS DAS|D.A.S|سیستم صوت|تقویت کننده صدا|اسپیکر پسیو|بلندگو پسیو

پاور امپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100

توضیحات پاورامپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل DX-100 دارای چهار کانال 2700 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 1400 وات می باشد. .
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر درحالت بریج بر روی مقاومت 8 اهم برابر با 5400 وات و بر روی 4 اهم برابر با 7000 وات می باشد
- عرض این امپ 485 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 425 میلی متر است.

ویژگی های پیش تقویت کننده آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100
- با توان خروجی 7000 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای کلاس توپولوژی D.
- میزان امپدانس ورودی برابر با 20 کیلو اهم.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 10.1 کیلوگرم.
- مناسب برای استفاده در سیستم کنفرانس، سالن همایش، سالن کنفرانس، اجراهای زنده و بندهای موزیک
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید، فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پاور امپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100

پاور امپلی فایر کمپانی داس برای افزایش دامنه سیگنال بدون تغییر سایر پارامترها استفاد می شود. پاور امپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100 صدا را تقویت کرده، وضوح و درک از موسیقی را بیشتر می کند. بلندگو ها اصلی ترین منبع برای تولید صدا می باشند ولی با استفاده از پیش تقویت کننده سیگنال می توانید حجم صوتی ارسالی توسط اسپیکرها را به حداکثر برسانید.
کمپانیDAS با تولید امپلی فایر سری DX تحول عظیمی در تولید صداهای با کیفیت ایجاد نموده است. استفاده همزمان از یک اسپیکر و تقویت کننده سیگنال که دارای توان خروجی برابر باشند، امکان تقویت صدا با کمترین اعوجاج را موجب می شود همچنین استفاده از پیش تقویت کننده مناسب برای تولید بیس، در موسیقی نیز مورد استفاده است و می تواند بیس قدرتمند و تمیز را ایجاد نماید.
پیش تقویت کننده سیگنال آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100 با طراحی زیبا و ابعاد جمع و جور طرفدران زیادی در بین علاقه منان به موسیقی پیدا کرده است. در قسمت جلویی امپلی فایرD.A.S AUDIO DX 100 برای هر کانال سر ولوم های جداگانه قرار گرفته است. با این سر ولوم ها میتوانید میزان سطح صدا و مقدار دسیبل هر لاین را به صورت مجزا کنترل نمایید. هر لاین دارای چراغ های نشانگر می باشد. این الی ای دی ها نمایشگر سیگنال، لیمیت و پیک در دستگاه می باشند. در این مدل از امپلی داس می توان به صورت جداگانه هر لاین را MUTE و یا در حالت سکون قرار دهید.
پاور امپلی فایر داس مدل DX 100 دارای 4کانال ورودی سیگنال می باشد. هر کانال بر روی 8 اهم توان خروجی برابر 1400 وات را تولید می نماید. کانال ها بر روی 4 اهم توانی برابر 2700 وات خروجی دارند. این مقدار نشان دهنده قدرت و کیفیت صدا می باشد. در حالت بریج در امپلی فایر داس DAS AUDIO DX 100 توانی برابر 5400 وات بر روی 8 اهم و 7000 وات بر روی یک کانال در 4 اهم را فراهم میسازد. در حالت بریج می توان تعداد بلندگو های بیشتری را به امپ متصل نمایید.
کانال ورودی در DAS DX 100 دارای کانکتور هایی از مدلXLR قفل دار می باشد. این نوع از کانکتور ها اطمینان اتصال را به همراه دارد. در قسمت خروجی از جک اسپیکون استفاده شده که سهولت در راه اندازی را ایجاد می نمایند. در قسمت اتصال به برق امپلی DX 100 از پاورکون استفاده شده و دستگاه با فن بسیار قوی خنک میشود. مقدار پاسخ فرکانسی در امپلی فایر انالوگ DAS AUDIO DX 100 بسیار گسترده می باشد و این دلیل بر تقویت کنندگی سیگنال های ورودی می باشد. میزان پاسخ فرکانس از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. کلاس توپولوژی سوئیچینگ امپلی DX 100 برابر با D بوده و جزء امپ های برجسته در سرتا سر جهان به شمار می اورد.
امپدانس ورودی در AMPLIFIERS D.A.S AUDIO DX 100 برابر20 کیلو اهم می باشد. بیشترین استفاده از امپلی فایرDX 100 در سالنهای چند منظوره ، بند های موسیقی، سینما و تئاتر، سالن همایش، مساجد و هیئت، برنامه های استودیویی، اجرای زنده و سیستم کنفرانس می باشد. AMPLOFIRE DAS AUDIO DX 100 قابلیت لینک شدن با سایر امپلی فایر ها و بلندگو ها را دارد که از این طریق اتصال به شبکه را ممکن میسازد. میزان سطح گین ولتاژ برابر 32 دسیبل است. این مقدار کنترل برای کاربران را بسیار راحت میکند.
ابعاد و وزن در خرید سیستم های صوتی از جمله نکات مهم و ضرروی می باشد. ابعاد در AMPLIFIERS DAS AUDIO DX 100 برابر عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 88 میلمتر، عمق 425 میلیمتر و وزن خالص این امپلی برابر 10.8 کیلوگرم می باشد. امپلی آنالوگD.A.S دارای حالت رک مونت می باشد و قابلیت اتصال به رک صوتی را دارد. به دلیل وزن سبک این امپلی می توان از آن به صورت پرتابل استفاده نمایید.
امپلی فایر ها نسبت به تعدا کانال با هم متفاوت هستند و دارای مارک ها و مدل های مختلف می باشند که به دو دسته 2 کانال و 4 کانال تقسیم میشوند. در امپلی های دو کانال تعداد ورودی و قدرت تفکیک و سیگنال رسانی کمتر نسب به پاورا مپلی فایر های چهار کانال می باشد. پاور امپلی فایر های 4 کانال قدرت راه اندازی بلندگو های بیشتری نسبت به امپ های 2 کانال دارند.
امپلی فایر ها AMPLIFIERS DX 100 از جمله محصولات پر مصرف الکترونیکی هستند. امپلی فایر متشکل از قطعات الکتریکی زیادی می باشد. مقاومت ها و خازن های داخلی در امپلی فایر بسته به نوع امپ، دارای ترانزیستور(طرح های قدیمی) یا کیت های الکترونیکی(فناوری جدید) می باشد در مدل های قدیمی وزن پاورامپلی فایرها زیاد بوده و گرمای زیادی تولید میکردند. در مدل های امروزی امپلی فایرها که از کیت های الکترونیکی استفاده شده علاوه بر سبک شدن دستگاه، گرمای ساطع شده کاهش یافته است.
برای راه اندازی حرفه ای سیستم های صوتی پسیو (بلندگو، باند و اسپیکر) معمولا از امپلی فایر ها استفاده میشود. همانطور که می دانید اگر در بلندگو های پسیو از تقویت کننده سیگنال استفاده نشود، صدای خروجی از اسپیکر پسیو بسیار کم ( صدایی که به سختی به گوش میرسد و یا نویز ) می شنوید. وظیفه اصلی امپ تقویت سیگنال های وارد شده و تجزیه، تحلیل و تفکیک آنها توسط پاسخ فرکانسی و انتقال آنها به کراس اور بلندگو می باشد. بسته به توان خروجی بلندگو باید پاور امپلی فایری هم توان خریداری نمایید. در صورت متفاوت بودن میزان توان خروجی در بلندگو و امپلی باعث افت فشار یا افزایش توان شده و در صد احتمال سوختن بلندگو بیشتر خواهد شد.

ویژگی های ظاهری امپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO DX 100
- بدنه فلزی مشکی رنگ
- طراحی زیبا و چشم نواز
- چهار سر ولوم در جلوی دستگاه برای کنترل میزان صدا و دسیبل
- چهار چراغ نمایشگر برای روشن و خاموش بودن دستگاه، لیمیت، سیگنال، پیک
- کانکتور ورودی XLR و کانکتور خروجی SPEAKON
- کانکتور برق پاورکون
- حالت رک مونت و قابل حمل
- فن خنک کننده
- ابعاد و وزن : عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 88 میلمتر، عمق 425 میلیمتر و وزن 10.8 کیلوگرم

ویژگی های فنی پیش تویت کننده سیگنال داس D.A.S AUDIO AMPLIFIERS DX 100
- آنالوگ، چهار کانال
- توان خروجی هر کانال برروی 8 اهم برابر 1400 وات و بر روی 4 اهم برابر 2700 وات
- حالت بریج با توان خروجی 5400 وات بر روی 8 اهم و 7000 وات بر روی 4 اهم
- پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- میزان دمپینگ فکتور کمتر 400
- کلاس توپولوژی سوئیچینگ D
- سر ولوم چرخشی برای هر لاین با میزان گین 32 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات کمپانی داسDAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. کمپانی داس تولید کننده سیستم های صوتی از قبیل امپلی فایر، پروسسور، انواع بلندگو( بلندگو دکوراتیو، بلندگو ضد آب، بلندگو های لاین اری و ساب ووفر) می باشد. D.A.S با بهره گیری از برترین مهندسین و به کارگیری برجسته ترین متریال های روز دنیا توانسته طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانی D.A.S AUDIO در ایران بودن که تمام محصولات داس را به صورت آکبند و در بسته بندی اولیه کارخانه به فروش می رساند. جهت خرید امپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO DX 100 می توانید با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.
شرکت سیما صوت ایرانیان با ثابقه در زمینه طراحی سیتم های صوتی، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم کنفرانس و دکوراسیون فعالیت دارد. مشاوره، طراحی، اجرا سالن های کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر در این مجموعه انجام میپذیرد. در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.
امپلی فایرDX 100 در ایران همراه با کاتالوگ، کابل برق پاورکون، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رسد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی سیما صوت ایرانیان واقع در تهران توسط کادر مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.