مقالات مرتبط با کنفرانس وسیستم کنفرانس|میکروفن دینامیکی افسانه‌ای SHURE SM58 |ابری میکروفن چیست؟|میز کنفرانس|توری‌های میکروفون چیست و چرا مهم هستند؟|بدنه سیستم کنفرانس|کنسول‌های میکروفن کنفرانس|تجهیزات سیستم های یکپارچه|تجهیز و طراحی اتاق کنفرانس|
جنس بدنه کنسول های کنفرانس
آگوست 1, 2020
برای خرید DAS AUDIO PA 2700 می توانید با مشاوران ما درSIMASOT.COM در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش و تجهیز سالن کنفرانس، سیستم نورپردازی، سیستم صوت، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون سالن کنفرانس فعالیت دارد.
پاورآمپلی فایر DAS – PA2700
آگوست 3, 2020

پاورآمپلی فایر DAS – PA 500

سیما صوت ایرانیان|نماینده رسمی کمپانی D.A.S درایران|آمپلی فایر PA1500 D.A.S|پاورآمپلی فایرDAS AUDIO|D.A.S|مدیریت بلندگو داس|آمپلی فایر داس PA 500|پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس| خرید امپلی فایر D.A.S|تقویت کننده سیگنال DAS| قیمت و خرید پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500|پاور امپلی فایر سری PA

پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500

توضیحات پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500 :
- آمپلی فایر آنالوگ D.A.S مدل PA-500 دارای دوکانال 250 وات در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 150 وات می باشد. .
- عرض این امپ 482 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 227 میلی متر است.

ویژگی های پاور امپلی فایر مدل DAS AUDIO PA 500
- با توان خروجی 500 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای وزن خالص 10.1 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500

پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500 از جمله محصولات D.A.S می باشد که با توجه به کاربری فراوان و قابلیت های مختلف برای بیشتر سیستم های پسیو معرفی شده است. توان بالا در این امپلی فایر D.A.S و همچنین قدرت بازپخش سیگنال صوتی با قدرت بیشتر از جمله خصوصیت های اصلی در مدیریت بلندگو D.A.S می باشد. مدیریت بلندگو DAS AUDIO با دریافت سیگنال ها و قدرت دادن به آن ها، صدایی شفاف و گیرا تری بازپخش می کنند. این سیستم باید هم توان با بلندگو مورد استفاده باشد تا از سوختن هر دو دستگاه جلوگیری شود.
صدای خوب و با کیفیت در بلندگو یا اسپیکرهای پسیو، بسته به نوع امپلی فایر های استفاده شده متغییر است. برای داشتن صدایی با کیفیت و شفاف باید از امپ هایی با قدرت بالا استفاده نمایید. امپلی فایرDAS AUDIO PA 500 از سری امپ های پر قدرت و با قابلیت های فراوان از کمپانیDAS AUDIO می باشد. امپلی فایرهایD.A.S از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و قابلیت های فراوانی دارند. سریPA داس از جمله امپلی های پر قدرت موجود در بازار می باشد که از امتحان در زمینه اجراهای طولانی و بدون افت کیفت سر بلند بیرون آماده است.
کمپانی داس برای راه اندازی بلندگوهای پسیو ACTION و ALTEA امپلی فایر سریPA را پیشنهاد میکند. امپلی های سری PA با قدرت به پخش صدا پرداخته و در زمان های طولانی دچار کاهش قدرت صدا نخواهند شد.
پاور امپی فایر چیست؟
پاور امپلی فایرها دارای قابلیت های فراوانی بوده که از اصلی ترین آنها می توان به پردازش سیگنال ورودی و انتقال توان خروجی به اسپیکر اشاره نمود. امپلی ها در میزان توان خروجی، امپدانس ورودی، پاسخ فرکانسی و تعداد ورودی ها با هم متفاوت هستند. برای خرید بهتر امپلی فایر بهتر است از امپ که توان خروجی صدایی برابر با بلندگو مورد نظر شما دارد استفاده نمایید. این کار به عمر بیشتر امپلی فایر و اسپیکر کمک خواهد کرد.
پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500 دارای دو کانال ورودی می باشد. هر کانال در این امپ دارای توان های مختلف می باشد. هر کانال بر روی 8 اهم می تواند قدرتی برابر 150 وات تولید نماید، در حالت 4 اهم توانی برابر با 250 وات بر روی هر کانال می باشد. امپلی PA 500 قابلیت ست شدن با انواع بلندگو و اسپیکر را دارد. در حالت بریج PA 500 بر روی 8 اهم توانی برابر 500 وات بر روی 2 کانال تولید میکند. این حالت بسته به نوع کارایی و اجرای برنامه قابل استفاد است.
تقویت کننده سیگنال D.A.S PA 500 دارای دو عدد ورودی با کانکتورهای اسپیکون ماده مدل NL4 برای اتصال بلندگو، به همراه دو ورودی و دو عدد خروجی برای اتصال به میکسر و پاورمیکسر و خروجی سیگنال برای لینک و اتصال امپلی با یکدیگر می باشد. سه دکمه برای استفاده در حالت های مختلف BRIDGE, PSRALLEL OR STEREO می باشد. در قسمت جلوی دستگاه امپلی PA 500 دو سر ولوم چرخشی برای کنترل میزان دسیبل هر خط تعبیه شده است. این سر ولوم ها برای کنترل صدا و دسیبل و راحتی کار استفاده کننده طراحی شده اند. دکمهPOWER به همراه یکLED نشانگر در جلوی امپلی قرار گرفته که به زیبایی این محصول می افزاید.
برای پردازش صحیح سیگنال، میزان رنج فرکانسی در امپلی فایر ها با هم متفاوت است. میزان پاسخ فرکانسی در پاور امپلی فایر DAS PA 500 SERIES از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. این مقدار گستردگی در پاسخ فرکانسی بازه بالای تحت پوشش امپلی را به نمایش میگذارد که اطمینان از کار با آن را به همراه دارد. شکل ظاهری امپلیD.A.S AUDIO PA500 از فلز مشکی رنگ و وزنی سبک طراحی شده است. در جلوی امپلی فایر دو دریچه برای گردش هوا و همچنین دو عدد فن در قسمت پشتی دستگاه جهت خنک نگه داشتن AMPILIFIER PA 500 استفاده میشود. PA 500 دارای قابلیت رک مونت بوده و فضای کمی را به دلیل کوچک بودن ابعاد اشغال می نماید. این امپلی قابلیت اتصال به رک مونت و اشغال دو یونیت از رک را دارد.
ابعاد درD.A.S PA 500 برابر عرض 482 میلیمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 227 میلیمتر و دارای وزنی بسیار سبک بوده که حمل آن را راحت میکند برابر 10.1 کیلوگرم می باشد.
امپلی فایرDAS AUDIO PA 500 برای استفاده در سالن های نمایش، امفی تئاتر، مراسم های سخنرانی، همایش، سالن کنفرانس، دی جی ها، اجرای زنده، کنسرت، هئیت و دسته های عزاداری، مساجد و اماکن مذهبی، تالارهای پذیرایی و سالن های چند منظوره ورزشی مناسب است.

ویژگی های ظاهری پاور امپلی فایر داس سری PA مدل DAS AUDIO PA 500
- بدنه فلزی مشکی رنگ
- دارای دو سر ولوم چرخشی و دکمه خاموش و روشن در جلوی دستگاه
- دو دریچه در جلوی امپلی و دو عدد فن بی صدا در قسمت پشتی امپ
- طراحی زیبا و جمع و جور
- قابلیت رک مونت و جا نمایی 2 یونیت
- راه اندازی با کابل برق کامپیوتری به وسیله برق شهری
- سهولت در نصب و راه اندازی
- دارای دو ورودی و دو عدد خروجی بر روی هر کانال
- ابعاد و وزن : عرض 482 میلی متر، ارتفاع 88 میلی متر، عمق 227 میلی متر و وزن 10.1 کیلوگرم

ویژگی های فنی AMPLIFIER DAS AUDIO PA 500
- دو کانال
- دور ورودی اسپیکون NL4 و دو خروجی برای اتصال میکسر و پاور میکسر
- توان خروجی 150 وات بر روی 8 اهم در هر کانال
- توان 250 وات بر روی هر کانال در 4 اهم
- دارای توان 500 وات بر روی 8 اهم در حالت BERIDGE
- پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- مقدار ولتاژ گین برابر 27 دسیبل
- محافظت در برابر مدارهای کوتاه، بدون بار، خاموش و روشن کردن و RF
- سر ولوم های مجزا برای کنترل میزان صدا و دسیبل
- بدون افت کیفیت در اجراهای طولانی و مداوم

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات کمپانی D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. کمپانی اسپانیایی داس با 50 سال سابقه در زمینه تولید سیستم های صوتی و اکسسوری های آن فعالیت دارد. از جمله محصولات داس می توان به انواع بلندگو (بلندگو دکوراتیو، بلندگو ضد آب، ساب ووفر، لاین اری)، پروسسور و امپلی فایر اشاره نمود. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی رسمی کمپانی DAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات D.A.S را به صورت اوریجینال در اختیار شما خریدارن قرار می دهد. جهت خرید محصولات داس و سایر برندهای مطرح در زمینه سیستم های صوتی می توانید با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.
همچنین جهت مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن امفی تئاتر یا سیستم های صوتی، سیستم های نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و سیستم کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس می توانید با مشاوران ما در این زمینه مشورت نمایید. پاور امپلی فایر داس DAS AUDIO PA 500 در ایران توسط شرکت سیما صوت نمایندگی رسمی داس به فروش می رسد. D.A.S AUDIO PA 500 در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با کاتالوگ، کابل برق، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رسد.
برای رفاه شما خریداران عزیز کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.