خرید بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A|خرید ساب ووفر|بلندگو ساب ووفر|اسپیکر ساب ووفر
ساب ووفر اکتیو دبل D.A.S UX 221A
آوریل 18, 2021
تجهیز سالن همایش انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یک روزه
آوریل 18, 2021

پاور امپلی فایر DAS AUDIO IA-1002

کمپانیDAS AUDIO تولید کننده سیستم های صوتی مانند : انواع بلندگو ( لاین اری، ساب ووفر، بلندگو ضد آب ، بلندگو پرتابل) امپلی فایر، مدیریت بلندگو می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران بوده که اجرا کننده سیستم صوتی و تصویری، سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر همچنین تجهیز کننده سیستم های نور پردازی سیستم کنفرانس ، سیستم ضبط و پخش تصویر می باشد. سیما صوت ایرانیان کلیه محصولات را در بسته بندی های اولیه همراه با کاتالوگ ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند.

پاور امپلی فایر اهمی / ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1002

توضیحات پاور امپلی فایر اهمی / ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1002 :
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل IA 1002 دارای دو کانال 500 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 250 وات می باشد. .
- عرض این امپ 483 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 208 میلی متر است.

ویژگی های تقویت کننده سیگنال D.A.S AUDIO IA-1002
- با توان خروجی 1000 وات ماکزیمم در مقاومت 4 اهم .
- دارای کلاس توپولوژی D.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 3.5 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

پاور امپلی فایر اهمی / ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1002

کمپانی اسپانیایی داس با بیش از 50 سال فعالیت در زمینه سیستم های صوتی، امپلی فایر و پروسسور برای تقویت صدا اقدام به تولید پاور امپلی فایر اهمی / ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1002 نموده است. سریIA داس دارای قابلیت اهمی، ولتی می باشد. این قابلیت برای راه اندازی بلندگو های اهمی، ولتی پسیو مورد استفاده می باشد. اسپیکر های پسیو برای راه اندازی و تقویت سیگنال به پیش تقویت کننده ای با مقدار توان خروجی مساوی با بلندگو مورد نظر را دارند. پیش تقویت کننده ها برای تقویت و تفکیک صدا استفاده می شوند و خروجی صدا را با بیشترین حالت ممکن پخش می کنند.
امپلی فایر سری DAS AUDIO-IA متناسب با سری بلندگو های اهمی، ولتیDAS AUDIO QUANTUM می باشند. سری کوانتوم دارای بلندگو ها و ستلایت های اهمی، ولتی است. تقویت کننده سیگنال D.A.S AUDIO IA1002 از محصولات کمپانی D.A.S بوده و از طریق نمایندگی رسمی D.A.S در ایران به فروش می رسد. سیما صوت ایرانیان با سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرای سیستم های صوتی و سالن کنفرانس، سالن همایش و امفی تئاتر فعالیت دارد. از دیگر فعالیت های SIMASOT.COM می توان به سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش و تصویر، سیستم اتوترکینگ، سیستم ضبط صدا و دکوراسیون سالن کنفرانس اشاره نمود.
پاور امپلی فایر DAS AUDIO IA 1002 دارای دو کانال بصورت تفکیک شده و استریو می باشد. هر کانال دارای یک سر ولوم برای کنترل و تنظیم میزان سطح فشار dB بوده و قابلیت تنظیم میزان صدا را دارند. امپلی فایرD.A.S دارای دو حالت اهمی/ ولتی می باشد که میزان خروجی در حالت اهمی بروی 8 اهم و برروی هر کانال توان خروجی 250 وات دارد. این میزان در 4 اهم برروی هر کانال 500 وات توان خروجی دارد. همچنین امپلی فایر DAS AUDIO IA 1002 دارای حالت بریج BRIDGED می باشد که برروی 8 اهم توانی برابر 1000 وات را بر روی تک کانال ارائه می کند. در حالت ولتی امپلیAI 1002 توان خروجی دستگاه بر روی 100 ولت برابر 1000 وات و بر روی 70 ولت برابر 1000 وات می باشد. با استفاده از سری کردن بلندگو ها می توان تعداد زیادی بلندگو پسیو را به آن متصل نمود. دو عدد کابل ورودی و خروجی با دو کانکتور مجزا به صورت ترمینالی فونیکس یا قفل دار، قابلیت اتصال هر دو کانال بر روی یک خط را فراهم می کند.
امپلی فایر ها با توجه به کلاس توپولوژی و قطعات به کار رفته در آن طبقه بندی شده که امپلی فایرDAS AUDIO AI 1002 در دسته بندی سوئیچینگ با کلاسD قرار میگیرد. کلاس D در امپلی فایر ها جزء برترین ها بوده و بیشتر برای سیستم های صوتی حرفه ای به کار می رود. این کلاس بیشتر برای امپلی فایر اهمی مورد استفاده است. امپلی فایرها دارای دو دسته، خطی و سوئیچینگ قرار دارند. برای راه اندازی امپلی فایر کافیست دستگاه توسط کابل کامپیوتری یا IEC به برق شهری متصل گردد.
مقدار پاسخ فرکانسی در پاور امپلی فایر اهمی/ولتی DAS AUDIO AI 1002 از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. این مقدار پاسخ فرکانسی امکان اتصال به انواع ساب ووفر و بلندگو های پسیو را فراهم می نماید. میزان ولتاژ گین برابر 30 دسیبل می باشد. DAS IA 1002 دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم در برابر ضربات احتمالی می باشد همچنین دارای حالت رک مونت و اتصال به رک صوتی می باشد که دو یونیت در رک را اشغال می نماید. کلید خاموش و روشن امپلی فایر در جلوی دستگاه قرار گرفته است.
در هنگام خرید امپلی فایر دقت کنید از امپ با توان خروجی برابر با بلندگو خریداری نمایید. اینکه استفاده از امپ با قدرت بالا برای بلندگو خود بخرید نمی تواند کارایی مناسب در پخش صدا داشته باشد. برای نمونه اگر بلندگو یی با توان خروجی 200 وات به امپلی فایر 2000 وات متصل نمایید، تغییری با هنگام استفاده از امپ 200 وات در پخش صدا ایجاد نخواهد شد. علاوه بر هزینه اضافی بیشتر، در طولانی مدت بر اثر فشار بر روی بلندگو، باعث سوختن بلندگو می شود. استفاده از امپ با توان خروجی کمتر از بلندگو نیز به دستگاه آسیب می رساند و علاوه بر صدای خروجی کمتر و بدون قدرت، دچار افت کیفیت در صدا می شود.
ابعاد و وزن در امپلی فایر اهمی/ ولتیD.A.S AUDIO IA 1002 برابر عرض483 میلی متر، ارتفاع 88 میلی متر، عمق 208میلی متر و وزن سبک 3.5 کیلوگرم می باشد. این وزن و ابعاد کوچک امکان پرتابل بودن دستگاه را فراهم می کند.

ویژگی های ظاهری امپلی فایر اهمی / ولتی داس D.A.S AUDIO IA-1002
- بدنه فلزی با استحکام بالا در برابر ضربه
- دارای رک مونت
- دو سر ولوم مجزا برای کنترل میزان سطح فشار صوتی
- کانکتور ورودی و خروجی ترمینالی- قفل دار
- دارای فن بی صدا جهت خنک کردن دستگاه
- قابل استفاده در اتاق کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سالن اجتماعات، سالن همایش، رستوران، کافی شاپ
- ابعاد و وزن : عرض 483 میلی متر، ارتفاع 88 میلی متر، عمق 208میلی متر و وزن 3.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی تقویت کننده سیگنال داس DAS AUDIO IA-1002
- اهمی / ولتی، امپلی فایر استریو
- سوئیچینگ
- دو کانال مجزا
- توان خروجی 250 وات در هر کانال برروی 8 اهم
- توان خروجی 500 وات در هر کانال برروی 4 اهم
- توان خروجی 1000 وات در حالت بریج
- در حالت ولتی برروی 100 و 70 ولت توان خروجی 1000 وات بر روی یک کانال
- میزان پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز
- کلاس توپولوژی D

گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات
کمپانی داس با سابقه ای چند ساله در تولید سیستم های صوتی و امپلی فایر کلیه محصولات خود را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش روانه بازار کرده است. امپلی فایر اهمی/ ولتیDAS AUDIO IA 1002 در ایران با شماره سریال، کاتالوگ و کابل برق از طریق نمایندگیD.A.S در ایران به فروش می رسد. D.A.S دارای محصولاتی از قبیل : انواع بلندگو ( بلندگو ضدآب، باندپسیو و اکتیو، ساب ووفر، اسپیکر دکوراتیو، لاین اری)، امپلی فایر ، پروسسور، میکروفن، میکسر دیواری، امپلی فایر ماتریکس، ولوم کنترل و انواع اکسسوری می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران بوده که در زمینه فروش سیستم های صوتی و تجهیز سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سالن نمایش، سالن همایش و سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم دکوراسیون و سیستم نور پردازی فعالیت دارد.
همچنین کلیه محصولات D.A.S ، اکسسوری ، بلندگو، میکسر، پروسسور و امپلی فایر در این شرکت به فروش می رسد. برای آگاهی از قیمت یا خرید پاور امپلی فایر اهمی / ولتی داس مدل DAS AUDIO IA-1002 می توانید با مشاوران ما در شرکت سیما صوت تماس بگیرید. برای خرید تقویت کننده سیگنال D.A.S IA1002 می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیرو های متخصص در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می پذیرد.

دیدگاه ها بسته شده است