ساب ووفر پسیو دبل DAS AUDIO UX 218
آوریل 11, 2021
بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218A
آوریل 13, 2021

پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404

پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404

توضیحات پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل IA 404 دارای چهار کانال 100 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 50 وات یا دو کانال 100 وات می باشد. .
- عرض این امپ 483 میلی متر، ارتفاع آن 44 میلی متر و عمق آن 208 میلی متر است.
ویژگی های پاور آمپلی فایر ولتی و اهمی DAS AUDIO IA 404
- با توان خروجی 400 وات ماکزیمم در مقاومت 4 اهم .
- دارای کلاس توپولوژی D.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 2.9 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404

پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 404 یا به اصطلاح عامیانه تر امپلی، ساخت شرکت D.A.S بوده و برای تقویت سیگنال بلندگو استفاده میشود. با تقویت صدای سیگنال ورودی و رساندن به حداکثر قدرت صوت، صدایی پر قدرت به گوش شنوده رسانده می شود. مقدار توان خروجی در امپلی فایرها با هم متفاوت است. پاور امپلی فایر با توجه به قدرت تولید صدا و تقویت کنندگی سیگنال به سه دسته تقسیم می شوند. امپلی فایر اهمی، امپلی ولتی، پاور امپلی فایر اهمی/ولتی سه دسته در محصولات تقویت کننده سیگنال به شمار می آیند. سری امپلی فایر IA با قدرت و توان بالا همچنین طراحی بی نظیر و منحصر به فرد برای نیاز بازار طراحی گشته است. این سری دارای امپلی های اهمی/ولتی می باشد.
پاور امپلی فایر IA 404 با دکمه تعبیه شده در جلوی دستگاه به راحتی قابل روشن و خاموش شدن دستگاه بوده و با اتصال یک کابل IEC یا کامپیوتری به برق شهری به راحتی می توان این امپلی را، راه اندازی نمود. امپلی فایر پاور DAS AUDIO IA 404 در دسته سوئیچینک و کلاس توپولوژیD قرار دارد. دسته بندی امپلی فایر بر اساس توپولوژی به دو دسته خطی و سوئیچینگ تقسیم می شود. در دسته سوئیچینگ کلاس های D و H و در قسمت خطی دارای کلاس A, B, AB می باشد.
پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل D.A.S AUDIO IA 404 دارای چهار کانال مجزا می باشد. سر ولوم های مجزا برای کنترل میزان صدای خروجی در امپلی داس به صورت تفکیک شده طراحی شده است. امپلی 404 داس دارای توان خروجی 50 وات بر روی 8 اهم، روی هر کانال به صورت مجزا می باشد. در حالت چهار اهم بر روی هرکانال دارای توان 100 ولت بوده و قابلیت بریج را دارد.
در حالت بریج پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس مدل D.A.S AUDIO IA-404 توانی برابر 200 وات بر روی هر دو کانال اعمال خواهد شد و صدایی گیرا و شفاف تولید می نماید. در حالت 100 ولت و70 ولت توان صوتی خروجی برابر 200 وات بر روی دو کانال ایجاد میشود. با این قابلیت می توانید زون بندی در حالت ولتی را ایجاد نموده و صدایی استریو دریافت نمایید.
بدنه پاور امپلی فایر D.A.S AUDIO IA404 از فلز مشکی رنگ با وزنی سبک ساخته شده است. این امپلی قابلیت رک مونت و اشغال یک رک یونیت از فضای رک را دارد. سر ولوم های طراحی شده در امپلی 404 داس دارای LED پارامتری به صورت میتر بوده و نمایانگر برقرای سیگنال، لیمیت، و حالت PEAK می باشند. پاور امپلی فایر داس IA 404 دارای فن خنک کننده پر قدرت و کم صدا می باشد که برای گردش هوا در تقویت کنده سیگنال استفاده می شود.
کانکتور اتصالی در قسمت پشت امپلی فایر به صورت کانکتورهای ترمینالی یا فونیک می باشد که دارای قفل می باشد. این کانکتور اتصال ایمن را تضمین میکند. با این اتصال آسان امکان جدا شدن کابل ها به حداقل می رسد و سرعت در نصب و اجرا را افزایش می دهد.
ابعاد و وزن در هنگام خرید اینترنتی از جمله مسائل مهم می باشد که باید به آن توجه نمایید تا در هنگام نصب و جابجایی دچار مشکل نشوید. وزن و ابعاد پاور امپلی فایرD.A.S AUDIO IA404 برابر : وزن بسیار سبک برابر 2.9 کیلوگرم و عرض483 میلیمتر، ارتفاع 44 میلیمتر، عمق 208 میلیمتر میباشد. این ابعاد و وزن کم، حمل این محصول را راحت تر کرده و آن را تبدیل به امپلی پرتابل کرده است.
برای خرید امپلی فایر ، باید به این نکته توجه نمایید که توان خروجی بلندگو با توان خروجی امپلی فایر برابر باشد. اگر امپلی خریداری شده از میزان توان خروجی بلندگو کمتر باشد صدایی بدون کیفیت و به اصطلاح خفه، تولید می کند. در خرید امپلی فایر سعی نمایید توان خروجی برابر در هر دو محصول داشته باشید.
میزان پاسخ فرکانسی در امپلی فایر DAS IA-404 برابر 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز می باشد. این مقدار برای دریافت سیگنال های پایین و تقویت فرکانس بسیار مناسب است. میزان ولتاژ گین در امپلی داس برابر 30 دسیل می باشد. مقدار گین امکان کنترل فشار صوتی در هنگام افزایش و کاهش صوت را می دهد.

ویژگی های ظاهری پاور امپلی فایر اهمی ولتی داس DAS AUDIO IA 404
- بدنه بسیار سبک ساخته شده از فلز
- رنگ مشکی با طراحی بسیار زیبا
- فن خنک کننده برای گردش هوا در دستگاه
- وجود یک دکمه برای خاموش و رشن شدن دستگاه جلوی امپلی
- دارای چهار کانال با سر ولوم های مجزا برای کنترل میزان توان خروجی صوتی
- کانکتورهای ورودی و خروجی به صورت ترمینالی قفل شونده
- حالت رک مونت و اشغال سازی یک یونیت در رک صوتی
- معرفی شده برای تقویت سیگنال، بلندگو های سری DAS QUANTUM
- ابعاد و وزن : عرض 483 میلی متر، ارتفاع 44 میلی متر، عمق 208 میلی متر و وزن برابر 2.9 کیلوگرم

ویژگی های فنی AMPLIFIER D.A.S AUDIO IA 404
- اهمی/ولتی – چهار کانال
- توان خروجی در 8 اهم بر روی هر کانال براب با 50 وات
- توان خروجی برروی 4 اهم در هر کانال برابر 100 وات
- توان خروجی در حالت بریج بر روی دو کانال برابر 200 وات
- توان خروجی در حالت 100 و 70 ولت برابر 400 وات بر روی دو کانال مجزا با زون بندی
- میزان پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز
- میزان گین ولتاژ برابر 30 دسیبل
- امپلی سوئیچینگ با کلاس توپولوژی D
- مناسب برای استفاده در بلندگو های اهمی/ولتی

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
محصولات صوتی کمپانی DAS AUDIO در کشور اسپانیا ساخته و به بازار جهانی فروخته می شود. کمپانی داس تولید کننده سیستم های صوتی با بهره گیری از برترین مهندسان، تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال ها توانسته در بازار جهانی مشتری های مخصوص به خود را داشته باشد. نمایندگیD.A.S در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد. سیما صوت ایرانیان با چندین دهه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات و تجهیز سیستم های صوتی، سیتم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون آماده ارائه خدمات به شما خریداران عزیز می باشد.
جهت خرید امپلی فایر DAS AUDIO IA 404 و محصولات D.A.S می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه کرده و با مشاوران فروش ما در این زمینه در ارتباط باشید. کلیه محصولات داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. D.A.S IA 404 در ایران در کارتن های خاکی رنگ همراه کاتالوگ، کابل برق، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رسد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی اعم از محصولات کمپانی D.A.S AUDIO در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.