هنر نورپردازی صحنه
آوریل 7, 2021
کابل مولتی پر CMA 32 CORDIAL
آوریل 7, 2021

آمپلی فایر D.A.S AUDIO IA 402

پاور آمپلی فایر اهمی و ولتی DAS IA 402

- توضیحات :
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل IA 402 دارای دو کانال 200 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 100 وات می باشد. .
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در حالت بریج 400 وات می باشد. .
- عرض این امپ 483 میلی متر، ارتفاع آن 44 میلی متر و عمق آن 208 میلی متر است.
ویژگی های این پاور آمپلی فایر ولتی و اهمی داس :
- با توان خروجی 400 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز.
- دارای کلاس توپولوژی D.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 2.7 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

پاور امپلی فایر اهمی/ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 402


پاور امپلی فایر اهمی/ولتی داس مدل DAS AUDIO IA 402 یک پیش تقویت کننده برای ایجاد صدای قوی در بلندگو یا اسپیکرهای پسیو است. امپلی فایرها، پیش تقویت کننده سیگنال بوده که سیگنال را بررسی و تقویت کرده و آن را به اسپیکرهای پسیو انتقال میدهد. از این طریق بلندگو می تواند صدایی واضح و شفاف را داشته باشد. میزان توان خروجی بلندگو با توان خروجی امپلی فایر رابطه ای مستقیم دارد. برای خرید امپلی فایر باید دقت نمایید از پاور امپلی با قدرت توان خروجی برابر با بلندگو پسیو استفاد نمایید. از طریق ورودی ها در امپلی فایر سیگنال ها دریافت و از طریق خروجی ها سیگنال های تقویت شده به بلندگو ارسال می شود.
پاور امپلی DAS AUDIO IA 402 در دو حالت اهمی و ولتی می تواند بلندگو را راه اندازی نماید. برای روشن شدن امپلی ، کافیست توسط کابل برق کامپیوتر (سه چاک) به برق شهری وصل شود. امپلی فایرهای اهمی ولتی برای سری بلندگوهایDAS AUDIO QUANTOM به خوبی عمل کرده و توانایی لینک شدن با این بلندگو های اهمی / ولتی را دارد.
کانکتورهای ترمینالی قفل دار چه در قسمت ورودی و چه خروجی وظیفه انتقال سیگنال را به عهده دارند. توان خروجی 100 وات در هر کانال بر روی 8 اهم دارای توان خروجی 200 وات بر روی 4 اهم می باشد. همچنین دارای حالت بریج بوده که توان آن برروی هر کانال 8 اهم برابر 400 وات در یک کانال می باشد. در دو حالت ولتی 100 ولت و 70 ولت توانی برابر با 400 وات در توان خروجی ایجاد می نماید. کلاس توپولوژی D بوده که از قوی ترین کلاس های امپلی فایر در دسته سوئیچینگ به شمار می اید.
میزان پاسخ فرکانسی در امپلی فایر DAS AUDIO IA 402 دارای دامنه گسترده ای از 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز می باشد. هر لاین در امپلی داس دارای سر ولوم مجزا می باشد. این سر ولوم ها برای کنترل میزان صدای خروجی طراحی شده اند. کنترل بهتر برای میزان سطح صدا و فشار صوتی در صدای نهایی با این سر ولوم ها قابل تنظیم می باشد.
میزان ولتاژ گین در امپلی فایر D.A.S IA 404 برابر 30 دسیبل می باشد. کلید خاموش و روشن در جلوی تقویت کننده سیگنال D.A.S تعبیه شده است. چراغ های LED بر روی دستگاه برای نمایش، برقراری سیگنال، میزان پروتکت و لیمیت دستگاه قرار گرفته شده اند. این چراغ های ال ای دی سهولت در نصب و راه اندازی را میسر می نمایند.
امپلی فایر اهمی داسD.A.S AUDIO IA 402 قابلیت اتصال به رک صوتی با گنجایش و اشغال سازی فضایی برابر یک یونیت را داشته و دارای یک رک مونت ثابت است. بدنه مشکی رنگ فلزی امپلی فایر داس IA 402 با طراحی زیبا و منحصر به فرد مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. وزن سبک امپلی داس این محصول را به تقویت کننده سیگنال پرتابل تبدیل کرده است. شیارهای اطراف دستگاه برای گردش هوا و تنظیم دمای داخلی امپلی فایر اهمی ولتی داس مورد استفاده هستند که در صورت بالا رفتن دمای دستگاه فن کم صدا این محصول روشن شده و امپلی را خنک میکند. دو کانال روی این دستگاه امکان استفاده از امپلی داس را به صورت استریو ممکن میسازد.
ابعاد و وزن در هنگام خرید محصولات صوتی جزء مهم ترین عوامل به شمار می اید. چیدمان در سیستمهای صوتی به زیبایی محل اجرا و البته پخش صدای بهتر در محیط مورد نظر کمک بسزایی می کند. امپلی فایر داس IA 402 دارای عرض 483 میلیمتر، ارتفاع 44 میلیمتر، عمق 208 میلیمتر و وزن بسیار سبک برابر 2.7 کیلو گرم می باشد. ابعاد کم این امپ باعث کاهش فضای اشغالی توسط ان میشود.

ویژگی های ظاهری بلندگو داس سری IA اهمی/ ولتی مدل DAS AUDIO IA 402
- بدنه فلزی ، مشکی رنگ، طراحی زیبا و وزنی سبک و مقاوم در برابر ضربات
- شیار های اطراف امپلی برای گردش هوا و فن خنک کنده قوی و بدون صدا
- حالت رک مونت و اشغال سازی یک یونیت در رک صوتی
- معرفی شده برای تولید سیگنال بلندگوهای داس سری DAS QUANTOM
- دو سر ولوم مجزا برای کنترل خروجی و ورودی صوتی در امپلی فایر
- دارای کانکتورهای ورودی و خروجی به صورت ترمینالی قفل شونده

مشخصات فنی امپلی فایر اهمی/ ولتی AMPLIFIER DAS AUDIO IA 402
- اهمی/ ولتی – دو کانال
- امپلی سوئیچینگ با کلاس توپولوژی D
- توان خروجی در 8 اهم بر روی هر کانال برابر 100 وات
- توان خروجی بر روی 4 اهم در هر کانال برابر 200 وات
- توان خروجی در حالت بریج بر روی تک کانال برابر 400 وات
- میزان پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- مقدار گین ولتاژ برابر 30 دسیبل
- مناسب برای انواع بلندگو های اهمی- ولتی
- دو سر ولوم مجزا

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس کلیه محصولات خود را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به فروش می رساند. سیستم های صوتی طراحی شده درDAS AUDIO توسط برترین مهندسان و با استفاده از مرغوب ترین متریال های روز دنیا طراحی شده اند. استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته سیستم های صوتی داس را در بازار مورد تایید خریداران سیستم های صوتی حرفه ای قرار دهد.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانیDAS AUDIO در ایران بوده که با چندین دهه تجربه در زمینه طراحی سیستم های صوتی و سالن های کنفرانس فعالیت دارد. جهت مشاوره، طراحی و اجرای سالن های کنفرانس، سالن همایش، سالن امفی تئاتر، سیستم های پیجینگ و ترجمه همزمان، سیستم نورپردازی، سیستم کنفرانس، سیستم ضبط و پخش تصویر می توانید با مشاوران ما درSIMASOT.COM در ارتباط باشید.
پاور امپلی فایر اهمی/ ولتی داسDAS AUDIO IA 402 توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد. امپلی داس در بسته بندی اصلی کارخانه همراه با کاتالوگ، کابل برق، هلوگرام، شماره سریال مجزا و پارت نامبر به شما خریداران عزیز تحویل میشود.
کلیه محصولات و اکسسوری های امپلی DAS IA 402 در شرکت سیما صوت به صورت آکبند به فروش می رسند. جهت خرید اینترنتی امپلی فایر داس می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان توسط کادری مجرب و آموزش دیده برای اطمینان از خرید محصولات، انجام میپذیرد. خدمات پس از فروش محصولات داس نیز برای جلب رضایت مشتری در این شرکت انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.