خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A|d.a.s ausio|سیما صوت تیرانیان|لاین اری|بلندگو . اسپیکر بتند|ایونت 212A
بلندگو اکتیو و لاین اری DAS AUDIO EVENT 212A
اکتبر 20, 2020
سیستم کنفرانس|قیمت و خرید بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A - بلندگو اکتیو دبل- ساب ووفر- ایونت -event218- بلندگو لاین اری داس|سیستم لاین اری|ساب ووفر لاین اری|ساب DAS
بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 218A
اکتبر 21, 2020

آمپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO DX-80i

خرید پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i|امپلی فایر دیجیتال|امپلی das

پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i

توضیحات پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i
- آمپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO مدل DX-80i دارای چهار کانال 2000 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 1000 وات می باشد. .
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم و 4 اهم در حالت بریج 4000 وات می باشد. .
- این محصول دارای نمایشگر گرافیکی به همراه مدیریت بلندگو و درگاه اتصال شبکه می باشد.
- عرض این امپ 485 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 425 میلی متر است.

ویژگی های پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i
- با توان خروجی 4000 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای کلاس توپولوژی D.
- میزان امپدانس ورودی برابر با 20 کیلو اهم.
- دارای درگه شبکه به همراه چهار ورودی XLR .
- دارای وزن خالص 10.3 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i

پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i با قابلیت برنامه ریزی یا به اصطلاحی عامیانه تر قابلیت پچ با بلندگو را دارد. امپلی فایرهای دیجیتال داس صداها را تفکیک کرده و دیگر نیازی به استفاده از پروسسور نخواهید داشت. پاور امپلی فایر دیجیتال DAS DX80i از این دسته محصولات بوده که با خرید امپلی فایر دیجیتال می توانید در هزینه ها صرفه جویی کرده زیرا که دیگر نیازی به خرید DSP نخواهد بود.
از موارد مهم در هنگام خرید پاور امپلی فایرهای داس باید رعایت شود، مقدار توان خروجی بلندگو و توان امپلی فایر می باشد. همانطور که گفته شد استفاده از امپلی فایر دیجیتال باعث میشود دیگر نیازی به پروسسورها نباشد. از دسته محصولات امپلی فایر دیجیتال می توان به DAS AUDIO DX80i و DAS DX100i اشاره نمود. که هردو دارای توان خروجی بالا می باشند. بسته به نوع طراحی و ابعاد قدرت و توان امپلی فایر دیجیتال داس متغییر می باشد. کمپانی اسپانیایی داس با تولید امپلی های مختلف و متفاوت توانسته نیاز فعالان عرصه صدا به این محصول را بر طرف نماید.
سری DX توسط برترین تکنسین ها و مهندسین طراحی شده و جزء برترین های داس می باشد. پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80iدر این سری موجود می باشد. امپلی DX 80 i با طراحی زیبا و ابعاد کوچک به راحتی قابل حمل بوده و به آسانی نصب میشود. پاور امپلی فایر دیجیتال داس DX 80i دارای چهار کانال به صورت مجزا می باشد که توسط این کانال ها می توان هر چهار خط را به صورت جداگانه تنظیم نمایید. چهار کانال تعبیه شده در امپلی فایرD.A.S AUDIO DX 80 I کمک بسزایی به رنتال ها نموده و امکان استفاده همزمان از چند سیستم بدون نیاز بهDSP را میدهد. توان خروجی در امپدانس 8 اهم برابر 1000 وات بر روی هر کانال و 2000 وات برروی 4 اهم است.
در حالت استفاده بریج در پاور امپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO DX 80i توان خروجی بر روی 4 و 8 اهم بر روی یک کانال برابر 4000 وات می باشد و قابلیت اتصال 8 بلندگو 500 وات با امپدانس 8 اهم را دارد. هر لاین امپلی فایر داس دیجیتالDX 80i دارای چراغ نمایشگر بوده که میزان سیگنال ورودی نمایش میدهد. رنگ چراغ در حالت لیمیت سبز بوده و در حالت پیک به رنگ قرمز تبدیل میشود. کلیکMUTE در این امپلی فایر دیجیتال امکان قطع صدا، از یک لاین را میسر می نماید و شما می توانید به راحتی یکی از لاین های صدا را قطع نمایید. وجود درگاه USB برای کنترل بهتر و کاربردی تر بون این محصول طراحی شده است. توسط درگاه usb می توانید داده ها را منتقل کنین یا برای نصب و به روز رسانی نرم افزار مورد استفاده قرار بگیرد.
از ویژگی های برجسته به کار رفته در امپلی فایرD.A.S DX 80 I استفاده از صفحه نمایشگر گرافیکی برای کنترل بهتر منو می باشد. توسط نمایشگر گرافیکی به راحتی به منو دسترسی داشته و کار با امپلی فایر را آسان می نماید. این نمایشگر قابلیت تنظیمات بهتر و سهولت در لینک شدن بین بلندگو و دستگاه ها را به همراه دارد. میزان پاسخ فرکانسی در امپلی فایر DAS DX 80I از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترده است. امپدانس ورودی در امپلی دیجیتال داس برابر 20 کیلو اهم بوده و دارای میزان گین ولتاژی برابر با 32 دسیبل است.
کانکتورهای ورودی در پشت دستگاه از XLR نصبی قفل دار و در قسمت خروجی کانکتورهای اسپیکون نوتریک همچنین برای اتصال به اینترنت از سوکت اترنت استفاده شده است. بیشترین استفاده از امپلی دیجیتالDAS AUDIO DX 80 I در برنامه های زنده، کنسرت، مناسب سیستم لاین اری، همایش، استادیوم، بندهای موسیقی، سالن های سینما، هیئت ها و مساجد که استفاده از امپلی را بسیار راحت میکند.
ابعاد و وزن پاور امپلی فایر DAS DX 80i از این رو حائز اهمیت است که مقدار فضای اشغالی توسط امپ، پیش از خرید فراهم باشد و بتوان به راحتی به آن دسترسی داشت. ابعاد و وزن در امپلی فایر دیجیتالD.A.S AUDIO DX 80I برابر با عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 425 میلیمتر و وزن خالص 10.3 کیلوگرم می باشد.
از مزیت های داس DX 80iمی توان به خروجی های آنالوگ اشاره کرد که توسط آنها می توان سیستم های امپلی فایر آنالوگ را به امپلی دیجیتال متصل نمایید. لینک این دو سیستم به هم برای اجراهای طولانی و مداوم بسیار با صرفه بوده و از افت صدا کم میکند.

ویژگی های ظاهری امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80 I
- بدنه فلزی، مشکی رنگ، بسیار سبک
- چراغ نمایشگر سیگنال
- چراغ نمایشگر گرافیکی برای سهولت در استفاده از منو و ست آپ کردن
- کانکتور ورودی XLR و خروجی اسپیکون نصبی شرکت نوتریک
- درگاه USB جهت انتقال داده و استفاده از نرم افزار
- مجهز به درگاه شبکه و استفاده از راه دور
- اشغال دو یونیت در رک صوتی
- سهولت در نصب و راه اندازی و استفاده به صورت پرتابل
- ابعاد و وزن : عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 425 میلیمتر و وزن 10.3 کیلوگرم

ویژگی های فنی دیجیتال AMPLIFIER DAS AUDIO DX 80 I
- چهار کانال، دیجیتال
- توان خروجی روی 8 اهم برابر 1000 وات روی هر کانال
- توان خروجی روی 4 اهم برابر 2000وات روی هر کانال
- حالت بریج و توان خروجی در این حالت بر روی 4 و 8 اهم 4000 وات بر روی یک کانال
- امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم
- کانکتور پاورکون برای اتصال برق
- میزان سطح ولتاژگین برابر 32 دسیبل
- کلاس توپولوژی D
- پروسسور داخلی

خدمات پس از فروش،گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات صوتی DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. سیستم های صوتیD.A.S شامل: انواع بلندگو( بلندگو دکوراتیو، بلندگو ضد آب، لاین اری، ساب ووفر، اسپیکر های پسیو و اکتیو) پروسسور و امپلی فایر می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگیDAS AUDIO در ایران است. این شرکت کلیه محصولات را به صورت آکبند و در بسته بندی اولیه کارخانه داس در ایران به فروش می رساند. شرکت سیما صوت ایرانیان با ثابقه ای چندین ساله در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های صوتی، سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی، دکوراسیون و سیستم ضبط و پخش تصویر فعالیت دارد.
جهت خرید امپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO DX 80 I می توانید با مشاوران ما در سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. امپلیDX 80 I همراه با کاتالوگ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا در ایران به فروش می رسد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت انجام میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.