|اسپیکر ، ساب ووفر لاین اری، دا ایونت 115 A، ساب ووفر اکتیو، ساب،خرید بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A
بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A
اکتبر 13, 2020
پروسسور یا مدیریت بلندگو DAS AUDIO DSP23
مدیریت بلندگو DSP 23
اکتبر 14, 2020

پاور آمپلی فایر DAS AUDIO DX-80

خرید امپلی فایر اهمی داس DAS AUDIO DX 80|امپلی فایر|تقویت کننده سیگنال|محصولات داس|بان داس|نمایندگی داس|داس در ایران

امپلی فایر اهمی داس DAS AUDIO DX 80

توضیحات امپلی فایر اهمی داس DAS AUDIO DX 80
- آمپلی فایر آنالوگ DAS AUDIO مدل DX-80 دارای چهار کانال 2000 واتی در مقاومت 4 اهم است.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم در هر کانال 1000 وات می باشد.
- توان تولیدی این پاور آمپلی فایر در مقاومت 8 اهم و 4 اهم در حالت بریج 4000 وات می باشد.
- عرض این امپ 485 میلی متر، ارتفاع آن 88 میلی متر و عمق آن 425 میلی متر است.

ویژگی های پاورامپلی فایر داس DAS AUDIO DX 80
- با توان خروجی 4000 وات ماکزیمم در حالت بریج .
- با پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای کلاس توپولوژی D.
- میزان امپدانس ورودی برابر با 20 کیلو اهم.
- دارای سر ولوم مجزا در هر لاین .
- دارای وزن خالص 10.1 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

امپلی فایر اهمی داس DAS AUDIO DX 80

امپلی فایر اهمی داسDAS AUDIO DX 80 از محصولات کمپانی داس میباشد که مانند دیگر محصولات صوتیD.A.S توانایی های زیادی دارد. پاورامپلی فایرها برای قدرت دادن به صدای خروجی از بلندگو، استفاده میشوند. پاور امپلی با افزایش سیگنال دریافتی، صدایی شفاف و بدون قطعی را ایجاد میکند. برای داشتن صدایی با کیفیت بهتر به امپلی فایر نیاز داریم. سری DAS AUDIO DX از سه دسته تولید محصولات امپلی فایر شرکت داس بوده که هر سری با مشخصات و ظاهر متفاوت برای کاربری متغییر و با توان تولید صدایی مختلف می باشند. سری DX با قدرت بالا در پردازش سیگنال ها توانسته به محبوب های پاورامپلی فایر داس تبدیل شود. ابعاد کوچک و جمع و جور این محصول دو یونیت از رک مونت را اشغال کرده و قابل حمل می باشد. وجود شبکه و خروجی AUX استفاده از این امپلی را بسیار آسان نموده است. سهولت در نصب و راه اندازی از دلایلی است که می توان از این محصول در اکثر برنامه ها استفاده نمایید.
میزان توان خروجی امپلیD.A.S AUDIO DX 80 در حالت بریج برابر با یک کانال 4000 واتی بر روی 4 و 8 اهم است. این مقدار قدرت بالای امپلی فایر را مشخص می نمایید. کانکتورهای اتصالی در پاورامپلی فایر داس DX80 در قسمت ورودی سیگنال به صورت پاورکون و در قسمت خروجی از اسپیکون استفاده شده است.که تماماً از محصولات کمپانی نئوتریک می باشند. کانکتورهای ورودی در امپلی فایر DAS DX 80 به صورت قفل دار می باشند که سهولت در نصب و راه اندازی را به همراه دارد. امپلی فایر های داس در دسته های مختلف از کلاس و توپولوژی متفاوت ساخته می شوند. با توجه به کارایی و مدل دستگاه قطعات و جزئیات استفاده شده در امپلی ها متغییر است. کلاس توپولوژیDAS AUDIO DX 80 از نوعD می باشد که این دسته مخصوص به سیستم های صوتی حرفه ای می باشد. دامنه گسترده فرکانسی در DX80 از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد. امپدانس ورودی در امپلی اهمی داس برابر 20 کیلو اهم می باشد که خود تضمین کننده کیفیت و قدرت بالا امپلی داس می باشد.
قدرت بالا و کیفیت سیگنال ارسالی در امپلی فایر DAS AUDIO DX 80 برای استفاده در کنسرت ها و ایونت های بزرگ، رنتال و برنامه های بزرگ می باشد. صدای شفاف و پر قدرت در این محصول برای راه اندازی مراسم بزرگ می باشد. امپلی فایر D.A.S دارای چهار کانال مجزا بوده که اطمینان هنگام استفاده از این محصول را به همراه دارد. میزان توان خروجی در امپلی داس DX 80 در حالت تک سیگنال بر روی 8 اهم برابر 1000 وات و توان خروجی در 4 اهم برابر 2000 وات بر روی هر کانال به صورت مجزا می باشد. به عنوان مثال برای استفاده از 8 بلندگو 1000 واتی که امپدانس آنها بر روی 8 اهم می باشد قابل استفاد است.
جنس بدنه مشکی رنگ امپلی فایر اهمی DAS AUDIO DX80 از فلز می باشد که بر خلاف مدل های قدیمی امپلی دارای وزن سبک می باشد. در امپلی های جدید دیگر از سیم پیچ های سنگین استفاده نشده و به جای آن از فناوری کیت های الکترونیکی سود برده اند. دکمه خاموش و روشن دستگاه در قسمت جلوی آن قرار گرفته است. برای هر چهار لاین، سر ولوم چرخشی جهت کنترل میزان سطح بازدهی و دسیبل طراحی شده است. این چهار سر ولوم چرخشی برای کم و زیاد کردن ولوم استفاده میشود. علاوه بر آن دارای میترهای مجزا برای هر لاین است که نشانگر میزان سیگنال ورودی، چراغ نمایشگر لیمیت و پروتکت نیز می باشد.
ابعاد و اندازه در پاور امپلی فایر DAS AUDIO DX 80 برابر است با: عرض 485 میلمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 425 میلیمتر و وزنی بسیار سبک برابر با 10.1 کیلوگرم می باشد. فن قدرتمند و کم صدا در داخل امپلی طراحی شده و توسط دریچه های اطراف امکان چرخش هوا را در داخل امپلی فراهم می کند. بیشترین استفاده از امپلی فایر داسDX 80 در سالن های بزرگ و همایش های با فضای باز می باشد. همچنین آمفی تئاتر، مراسمات و تالارهای پذیرایی، سمینار و ایونت در فضای باز، موزیک زنده و بندهای موسیقی، اماکن متبرکه، رنتال ها و هیئت های مذهبی، مداحی و روضه خوانی و هر کجایی که به کیفیت و قدرت صدایی بالا نیاز است.

ویژگی های ظاهری امپلی فایر اهمی داس مدل DAS AUDIO DX 80
- بدنه فلزی مشکی رنگ، با طراحی زیبا و منحصر به فرد
- وزن کم و اشغال دو یونیت در هنگام اتصال به رک صوتی، در حالت رک مونت
- وجود چهار سر ولوم چرخشی و دکمه خاموش و روشن در جلوی دستگاه
- فن خنک کننده، شیارهای گردش هوا در قسمت پشت دستگاه
- کانکتور های اتصالی ورودی XLR قفل دار، کانکتور های خروجی اسپیکون نصبی و کانکتور اتصالی برق پاورکون
- ابعاد و وزن : عرض 485 میلمتر، ارتفاع 88 میلیمتر، عمق 425 میلیمتر و وزن 10.1 کیلوگرم

ویژگی های فنی امپلی فایر اهمی AMPLIFIER DAS AUDIO DX 80
- چهار کانال، 8 اهم، اهمی
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- میزان سطح گین ولتاژ برابر 32 دسیبل
- میزان دمپینگ فکتورDAMPING FACTOR کمتر از 400
- کلاس توپولوژی D
- توان خروجی بر روی 8 اهم در هر کانال برابر 1000 وات و بر روی 4 اهم برابر 2000 وات
- میزان توان خروجی در حالت بریج برابر 4000 وات بر روی 4 اهم و 8 اهم
- دارای پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- ولوم کنترل مجزا برای هر کانال جهت تغییر میزان دسیبل
- دارای میتر صوتی با چراغ نشانگر

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی DAS AUDIO کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به بازار جهانی ارئه میدهد. برای خرید محصولات صوتی داس مانند بلندگو و امپلی فایر، ساب ووفر و پرووسور می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران بوده که در چند سال اخیر در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای سیستم های صوتی، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و تجهیز سیستم های تصویر برداری، ضبط تصویر، سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی و دکوراسیون فعالیت داشته است.
محصولات داس در بسته بندی های اولیه کارخانه همراه با هلوگرام، شماره سریال و پارت نامبر مجزا، کاتالوگ و کابل برق به فروش می رسد. اکسسوری هایDAS AUDIO نیز توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد. جهت خرید امپلی فایر DAS AUDIO DX 80 می توانید با مشاوران ما در شرکت SIMASOT.COM در ارتباط باشید. DX 80 همراه با کاتالوگ و کابل برق پاورکون در بازار ایران به فروش میرسد.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام میپذیرد. تیم تعمیرات سیما صوت با کادری آموزش دیده و در کارگاهی مجهز اماده ارائه خدمات به شما خریدارن محصولات صوتی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.