قیمت و خرید پروسسور و مدیریت بلندگو داسDAS AUDIO DSP 2040|پروسسور|سیستم کنفرانس|تجهیز سالن کنفرانس|کنسول کنفرانس|مدیریت بلندگو داس|DAS AUDIO|پرسسور DAS| خرید پروسسور|خرید مدیریت بلندگو|سالن کنفرانس|سالن همایش|سالن آمفی تئاتر|
پروسسور و مدیریت بلندگو DAS AUDIO DSP 2040
آگوست 10, 2020
بلندگو پسیو DAS- ARTEC 310.96
آگوست 12, 2020

انواع سیستم ویدئو کنفرانس

انواع سیستم ویدئو کنفرانس در بازار برای استفاده شخصی و استفاده های چند نفره، دارای مدل های گوناگونی می باشند. از بین محصولات متنوع موجود، توضیحات مختصری در مورد معمولی ترین و پرکاربردترین آنها در ادامه مطرح شده تا بتوانید بهترین ویدئو کنفرانس را مطابق با کاربرد خود انتخاب کنید.

انواع سیستم ویدئو کنفرانس

1-سیستم ویدئو کنفرانس رومیزی

سیستم ویدئوکنفرانس رومیزی به عنوان یکی از مهمترین سیستم های ویدئوکنفرانس شناخته می شود که برای افراد پرمشغله یا کارمندان معمولی یک اداره مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم کلاینت نرم افزاری روی دسکتاپ، تبلت یا گوشی موبایل نصب می گردد. با استفاده از این سیستم، ویدئوکنفرانس را بر روی کامپیوتر شخصی و یا تبلت شخصی خواهید داشت و می توانید حتی در حال حرکت نیز در کنفرانس ویدئویی شرکت کنید.

2-سیستم ویدیوکنفرانس یکپارچه

در سیستم ویدئوکنفرانس یکپارچه یا کامپکت، کدک و دوربین یکپارچه بوده و مجزا نمی باشند.این سیستم ها برای اتاق های کوچک یا اتاق مدیران سازمان ها و شرکت ها بسیار ایده آل بوده و به دلیل کارایی بالا، اشغال فضای بسیار کم و نیاز نداشتن به کابل کشی های متعدد و درنتیجه هزینه کم، جزء پرفروش ترین سیستم های ویدئوکنفرانس قرار دارد.

3-سیستم ویدیو کنفرانس اتاق جلسات

این سیستم ها ساختارهای مختلفی با قیمت های بسیار متنوع دارند تا بتوانند در تمامی اتاق جلسات با اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ نصب شوند. مشخصات گوناگونی از جمله تعداد خروجی نمایشگر و توانایی نمایش محتویات از لپ تاپ یا PC و در آنها تعبیه شده تا بهترین کارایی را داشته باشد. مشخصات صوتی این سیستم ها نیز بسیار قابل قبول است و در بسیاری از سیستم ها از میکروفون های مخصوص استفاده شده که می تواند نویزهای پس زمینه را حذف کرده و کیفیت صدا را بهبود بخشد.

4- سیستم ویدئو کنفرانس تله پرزنس

تله پرزنس به گونه ای طراحی شده که حتی برای افرادی که از لحاظ فیزیکی در مکانهای مختلفی قرار گرفته اند؛ نزدیکترین حالت جلسه را برگزار نماید. ست آپ این سیستم به روش بسیار ساده ای با نصب صفحه نمایش های بزرگ و دوربین هایی که در خط دید نصب شده اند؛ انجام می گیرد و نتیجه این ست آپ، دستگاه ویدئوکنفرانس و برگزاری جلسه ای است که انگار تمام حاضران در جلسه در یک اتاق و دور یک میزنشسته اند.

اتاق کنفرانس کشت و صنعت ماهی دشت| سیستم کنفرانس| سالن کنفرانس| تجهیز سالن کنفرانس| سیستم کنفرانس سنهایز| میکروفن کنفرانس| کنسول کنفرانس| قیمن میکروفن کنفرانس| بهترین کنسول کنفرانس| ارزان ترین میکروفن کنفرانس|سیستم یکپارچه کنفرانس|کنسول ریاست جلسه| کنسول شرکت کننده کنفرانس| منبع تغذیه کنفرانس | انواع سیستم ویدئو کنفرانس
سیستم کنفرانس سنهایزر – اتاق کنفرانس کشت و صنعت ماهی دشت کرمانشاه

سیستم ویدئو کنفرانس چیست؟

ویدئو کنفرانس یک فناوری آنلاین است که به کاربران در مکان‌های مختلف اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به جابجایی، جلسات را به صورت رو در رو برگزار کنند. این فناوری به ویژه برای کاربران تجاری در شهرهای مختلف یا حتی کشورهای مختلف مناسب است زیرا باعث صرفه جویی در زمان، هزینه ها و دردسرهای مرتبط با سفرهای کاری می شود. موارد استفاده از ویدئو کنفرانس شامل برگزاری جلسات روتین، مذاکره در مورد معاملات تجاری و مصاحبه با نامزدهای شغلی است.

موارد استفاده از انواع مختلف سیستم ویدئو کنفرانس :

شرکت‌هایی با دفاتر متعدد ممکن است ارتباطات ویدئویی مستقیمی بین شرکت ها برقرار کنند تا به کارمندان اجازه دهند همکاری بیشتری داشته باشند. کنفرانس ویدئویی همچنین می تواند به عنوان رسانه ای برای اجرای آموزش مورد استفاده قرار گیرد، مربی کلاس آنلاین، تقریباً می تواند از هر کجا تدریس نماید. این نوع از تدریس رامی توانید در یک شرکت ، به ویژه برای بدست آوردن دانش مورد نیاز کارگران برای انجام بهتر شغلشان- انجام دهید. همچنین می‌توانید از سیستم ویدئو کنفرانس برای برقراری ارتباط یک کلاس با دانش‌آموزانی که در فاصله قابل توجهی از مدرسه قرار دارند، استفاده نمایید.

ممکن است از انواع مختلف سیستم ویدئو کنفرانس، برای برگزاری جلسات منظم با کارکنان شرکت یا برای مشورت با سهامداران در مورد آخرین فعالیت های کسب و کار، استفاده شود. یا برای اعلام تغییرات مهم در یک شرکت، مانند معرفی یک مدیر عامل جدید، یا ارائه اطلاعات به روشی تعاملی، که به همه شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد در مورد آنچه روی صفحه می‌بینند، بحث کنند، استفاده شود.

هتل ها و مراکز کنفرانس گاهی اوقات خدمات ویدئو کنفرانس را در اختیار مهمانانی قرار می دهند که به کنفرانس ویدئویی نیاز دارند. این ممکن است در سوئیت ها یا اتاق کنفرانس که برای این منظور مجهز شده اند ارائه شود.

هنگامی که یک کنفرانس ویدئویی برای اهداف غیر رسمی برگزار می شود، به آن تماس ویدیویی یا چت تصویری می گویند. جلسات کنفرانس ویدیویی می تواند نحوه کار نیروها را در زمانی که از راه دور هستند یا از خانه کار می کنند، تغییر دهد. با ویدئو کنفرانس، کارمندان شما می توانند، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارند، با هم یا با مشتریان، کار کنند.

سیستم کنفرانس صوتی یا سیستم کنفرانس ویدئویی؟

سیستم کنفرانس ویدئویی 30٪ بهتر از تنظیمات سیستم کنفرانس فقط صوتی، برای برقراری ارتباط عمل می کند، از این رو ارزش سرمایه گذاری را دارد. این سیستم از طریق نرم افزار های رایگان پشتیبانی شده و با نصب یک دوربین وب کم ساده می توانید به جلسات کنفرانس آنلاین شرکت یا دوستان و خانواده بپیوندید.

گزارش وضعیت کنفرانس های ویدیویی در سال 2020 نشان داد که وقتی ارتباط حضوری در دسترس نیست، کنفرانس ویدیویی برای ارتباط بهتر، ترجیح داده می شود. وقتی جلسات فقط صوتی باشد، تجربه نابرابر برای اعضای تیم از راه دور ایجاد می کند. افراد حاظر در سالن کنفرانس با ندیدن نشانه های بصری، و ندانستن اینکه چه کسی صحبت می کند، معمولاً نمی توانند خوب بشنوند، کمتر در جلسات شرکت می کنند و بنابراین تأثیر کمتری در نتیجه جلسات می گذارند. یک دوربین فیلمبرداری 360 درجه ، میکروفون‌ و بلندگو به گروه کنفرانس آنلاین کمک می‌کنند احساس کنند که در جلسات حضوری شرکت می‌کنند.

کنفرانس ویدئویی در حال تبدیل شدن به یک روش ارتباطی قابل دوام برای مشاغل کوچک و بزرگ است، اما درک دقیق مزایا و معایب آن بسیار مهم است.

هفت مزیت ویدئو کنفرانس عبارتند از:

1. صرفه جویی در وقت و هزینه.

2. بدون نیاز به سفر.

3. کارگران از راه دور و دورکارها را گرد هم می آورد.

4. شخصی تر و جذاب تر از کنفرانس تلفنی به تنهایی.

5. افزایش کارایی و بهره وری.

6. صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا.

7. روابط را بهبود می بخشد.

در مورد مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس در مقاله ای دیگر صحبت مفصلی خواهیم داشت.

طراحی سالن کنفرانس ویدئویی

اشتباه رایجی که مردم مرتکب می‌شوند، فکر به این موضوع است که کنفرانس ویدیویی برای تمام اغشار و کاربری های مختلف یکسان بوده و تمام سیستم های ویدئو کنفرانس به یک حالت می باشند. با نگاهی اجمالی به مدل های مختلف از کنفرانس ویدئویی که در بالا به آن اشاره شد می توان فهمید هرسالن کنفرانس بنا به خواسته کارفرما البته نوع کاربری، تعداد افراد شرکت کننده، میز و صندلی های داخل سالن متغییر بوده و هر کدام با کاربری های مختلف طراحی می شود.

برای مثال تصور کنید ویدیو کنفراسی که برای یک سالن همایش و اجراهای زنده و آنلاین طراحی می شود با سیستم کنفرانس ویدئویی برای یک پزشک اجرا می شود متفاوت خواهد بود و کاربری های مختلفی خواهند داشت. با سرعت پیشرفت علم و به کارگیری محصولاتی مدرن در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و البته گسترش تجارت های بین المللی استفاده از سیستم های ویدئو کنفرانس برای هر شرکتی ضروری به شمار می آید.

انواع سیستم ویدئو کنفرانس برای هر مجموعه به صورت منحصر به فرد طراحی و اجرا می شود. ممکن است سالن همایش شما برای داشتن تصویر واضح از کل سن احتیاج به یک دوربین یا بیشتر داشته باشد. باز پخش تصاویر در سیستم ویدئو کنفرانس نیازمند پروژکتور، اسمارت بورد، پرده نمایش یا تلویزیون می باشد.

کدام ویدئو کنفرانس برای کسب و کار شما بهتر است؟

انواع مختلف سیستم ویدئو کنفرانس به حدی رسیده است که می تواند برای کسب و کار شما سود متفاوتی داشته باشد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید، یک کنفرانس ویدیویی را انتخاب نموده و مطمئن شوید که با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد. در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه می توانید با طراحان حرفه ای SIMASOT.COM این زمینه مشورت نمایید. انواع سیستم ویدئو کنفرانس و کنفرانس های صوتی از طریق نیروهای مجرب ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در SIMASOT.COM انجام می گیرد. سیما صوت ایرانیان با سابقه ای چندین ساله در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس آمادگی لازم جهت اجرای سیستم ویدئو کنفرانس را داشته و در بهترین حالت و با برترین محصولات در خدمت شما عزیزان می باشد.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.