بلندگو پسیو DAS – ALTEA 715
جولای 14, 2020
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 412
جولای 18, 2020
نکاتی درمورد درب های سالن کنفرانس، سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر

منبع تغذیه سیستم کنفرانس

احتمالا نام منبع تغذیه را در بحث الکترونیک شنیده باشید , منبع تغذیه در اکثر تجهیزات الکترونیکی وجود دارد و وظیفه تامین برق مدارات الکترونیکی را برعهده دارد. این امر در سیستم کنفرانس نیز صادق است اما با یک تفاوت اساسی!!! در سیستم کنفرانس یکی دیگر از وظایف منبع تغذیه کنترل و برنامه ریزی سیستم می باشد و در برخی مدل ها وظیفه ضبط جلسات را نیز بر عهده دارد. در واقع منبع تغذیه قلب و مغز یک سیستم کنفرانس صوتی می باشد.

منبع تغذیه بعنوان میکسر، سوییچ، برنامه ریزی و تقویت کننده کاربرد دارد . در سیستم کنفرانس بین میکروفن ها، توسط کابل جریان الکتریکیبرقرارشده و این کار به عهده منبع تغذیه می باشد، در سیستم کنفرانس فرمان روشن خاموش شدن میکروفن ها ودوربین توسط منبع تغذیه ارسال می شود.

منبع تغذیه سیستم کنفرانس، به دوحالت وجود دارد :

۱-امکان برنامه ریزی که به دستگاه فول دیجیتال یا سیستم کنفرانس هوشمند معروف است.

۲- آنالوگ که امکان نصب دوربین کفرانس وجود نخواهد داشت.

خرید منبع تغذیه سالن کنفرانس و نکات آن :

– منبع تغذیه در سیستم کنفرانس به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود. منبع تغذیه آنالوگ فقط تغذیه میکروفن را بعده داشته اما در منبع تغذیه دیجیتال علاوه بر تغذیه کنسول کنفرانس وظیفه پذیرش برنامه و اجرای آن را دارند.

– در سیستم کنفرانس دیجیتال که از دوربین اتوترکینگ پشتیبانی می کنند پریست ها داخل منبع تغذیه ذخیره می شود . منظور از پریست همان زاویه چرخش دوربین و زم دوربین به سمت هر کنسول می باشد.

– منبع تغذیه از دو طریق قابل برنامه ریزی می باشند، اپراتور می تواند هم به صورت دستی و هم به صورت نرم افزاری از طریق کامپیوتر منبع تغذیه را برنامه ریزی کند.

– نویز ناشی از سیگنال های تقویت شده و پاور مدارات الکترونیکی بسیار مهم است تا کاملا حذف و صدای با کیفیتی از بلندگوها پخش شود .

– در مدل های مختلف امکان اتصال تعداد متفاوتی میکروفن وجود دارد، به طور مثال در مدل هایی حداکثر ۹۶ جایگاه، در مدل های دیگ حداکثر ۷۰ جایگاه و در مدل های مختلف حداکثر ۲۵۶ جایگاه قابل اتصال به منبع تغذیه می باشند.

– هنگام خرید سیستم کنفرانس ، بیشترین هزینه به منبع تغذیه اختصاص دارد ، پس بجاست که در هنگام خرید تمامی موارد را در نظر بگیریم و با توجه به کاربرد های احتمالی آینده ، کالای مورد نظر را انتخاب نماییم .

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.