بلندگو DAS AUDIO ACTION 508
ژوئن 22, 2020
بلندگو داس اکشن Das audio action 512
ژوئن 24, 2020
 

بلندگو اکتیو SPEAKER ACTIVE DAS AUDIO ACTION-508A

توضیحات بلندگوی اکتیوD.A.S - ACTION 508A
- بلندگو اکتیو D.A.S-ACTION 508A ، بلندگویی 2 راهه، دارای 8 اینچ ووفرو0.75 اینچ تیوتر است.
- توان تولیدی این بلندگو 360 وات مداوم و 720 وات ماکزیمم می باشد.
- عرض این بلندگو 285 میلی متر، ارتفاع آن 485 میلی متر و عمق آن 260 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 122 دسیبل است.
- دارای دو خط لاین به همراه ولوم جداگانه و نمایشگر گرافیکی.
- با توان خروجی 720 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 90*60 درجه.
- دارای وزن خالص 11.9 کیلوگرم.
- به همراه کابل برق پاورکن.
- قابل استفاده در کافی شاپ ها و .....
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

بلندگو اکتیو داس D.A.S سری اکشن مدل ACTION 508A

سری500 داس با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و بروزرسانی در برخی از قسمت های آمپلی فایر ، اقدام به تولید سری جدید این محصولات کرده است. شکل ظاهری زیباتر ، قدرت پردازش بیشتر، در کراس اوور از ویژگی های سری ACTION 500 می باشد.
باکس بلندگو ACTION 508A به رنگ مشکی و شامل یک دسته در بالای بلندگو می باشد. گلدانی طراحی شده در قسمت پایینی بلندگو 508A برای انواع پایه های ایستاده، دیواری لوله ساب بسیار کار آمد و مناسب می باشد. بیس و لرزه بیشتر در این اسپیکر از کمپانی D.A.S مدیون دو دریچه کوچک روی بلندگو ACTION 508A بوده که با خارج شدن هوا از ووفر به این امر شدت می بخشد. از ویژگی های ACTIN508 A ساختار و شکل هندسی بدنه آن است که باعث می شود به صورت مانیتور برروی استیج قرار بگیرد.
بلندگو ACTION 508 A بلند گویی دوراهه یا 2WAY که به وسیله یک آمپلی فایر و کراس اوور به روز شده در بازار موجود می باشد. این محصول اکتیو بوده و احتیاجی به آمپلی فایر به صورت مجزا ندارد. جهت راه اندازی اسپیکر اکتیو ACTIVE 508A به برق شهری نیاز است ، برای امنیت و تغییرات ولتاژ در حین نوسان در آمپلی فایر ACTION508A از پاورکن استفاده شده است.
بلندگو اکتیو داس اکشن مدل 508A با توان خروجی مداوم برابر با 360 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 720 وات می باشد که بلندگویی بسیار قدرتمند به حساب می آید. همچنین دارای یک تیوتر با ساختار نئودیم به اندازه 1/25 اینچ و یک ووفر 8 اینچی با دمپر و پانچ بالا می باشد . تیوتر این بلندگو مدل M-34 و ووفر آن مدل 8GV ساخت کمپانی داس می باشد. دهنه هورن بلندگو اکشن 508A مدل BCT96 می باشد.
آمپلی فایر استفاده شده در اسپیکر ACTION 508A دارای کلاس و توپولوژیD بوده و دارای دو ورودی با کانکتور های نصبی XLR کمبو همرا با دو سر ولوم برای کنترل صدای مجزا، که به وسیله آن می توانید انواع کانکتورهای XLR & TS ( بنون مونو یا استریو)را استفاده نمود. یک خروجی سیگنال برای لینک بین اسپیکرها و انتقال سیگنال از بلندگو اصلی به بلند گوهای دیگر در پشت اسپیکر موجود می باشد.
این آمپلی فایر دارای یک منو کامل با بهره گیری از یک سر ولوم چرخشی می باشد. نمایشگر گرافیکی رنگی پشت بلندگو ACTION 508Aمیزان سیگنال به همراه مقدار دسیبل را نشان می دهد.
برای اتصال بلندگو ACTION 508 A به لب تاب و تلفن همراه بر روی آمپلی فایر یک ورودی با کانکتور هدفونی تعبیه شده است و به وسیله یک کانکتور MINI TRS 3.5mm راه اندازی می شود. تقویت کننده سیگنال این محصول دارای یک کلید برای تغییر بین کانال های 1 و 2 و حالت استفاده از هر دو می باشد.
از جمله قابلیتهای اصلی بلندگو ACTION 508A مدیریت بلندگوDSP است این مدیریت بلندگو از دو طریق دستی و از طریق اپلیکیشن موبایلی می تواند راه اندازی شود. اکولایزر چند باندی می باشد. این اپلیکیشن با نام DAS CONTROL برای سیستم عامل های اندروید ، ویندوز و IOS موجود می باشد. از طریق داس کنترل می توان میزان DELAY و میزان دفعات تکرار را تنظیم نمود و به صدایی دلنشین دست پیدا کرد.
دامنه فرکانس باند ACTION 508A برابر با 65 هرتز تا 25 کیلوهرتز می باشد. این دامنه باز فرکانسی به کاربران و صدا برداران امکان استفاده و تغییر فرکانس بهتر در صدای خروجی را می دهد. بیشترین استفاده از بلندگو اکتیو داس 508A برای استفاده به عنوان مانیتور بر روی استیج ، به عنوان بلندگو نیرفیلد، مناسب برای بندهای موسیقی و موزیک پس زمینه ، سالن های کنفرانس و پخش موسیقی در وسعت بالا ، برنامه هایDJ ، سینما خانگی بسیار مناسب است.
زاویه پرتاب ACTION 508 A در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر با 60 درجه می باشد که پرتاب صدای بالایی در دو حالت ایجاد می کند. طراحی بدنه و کابینت چوبی در اسپیکر A 508 باعث می شود مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه داشته باشد. میزان شدت تحمل در برابر فشار صوتی SPL برابر با 122 دسیبل و میزان امپدانس ورودی برابر با 20 کیلو اهم است . از جمله ویژگی های بلندگو اکتیو ACTION508A سبک ، پرتابل و جمع و جور بودن این اسپیکر است.
وزن اسپیکر Das AUDIO ACTION 508A برابر 11.9 کیلوگرم و ابعاد آن برابر با عرض 285 میلی متر ، ارتفاع 485 میلی متر ، و عمق 260 میلی متر می باشد.

امکانات و ویژگی های بلندگو اکشن 508A
•کابینت چوبی تخته سه لا با طراحی زیبا تهیه شده ، محفظه چوب و روکش شده با رنگ سیاه ISO-Flex ، برای دستیابی به دوام و مقاومت بالا در برابر سخت ترین ضربه ها
•اکتیو،2WAY (دوراهه)
•زاویه پرتاب افقی 60 درجه و عمودی 90 درجه
•ابعادی کوچک وزن سبک
•قابلیت پرتابل
•قابلیت اتصال به اپلیکیشن DAS CONTROL برای کنترل بهتر صدای خروجی و ایجاد اکولایزر در صدای خروجی
•نمایشگر LCD با منوی کامل
•کابل پاورکن
•قابلیت اتصال فلای (اتصال از بالا با زنجیر) با بهره گیری از فن آوری RIGGING M8

مشخصات فنی اسپیکر اکتیو داس مدل ACTION 508 A
•دارای خروجی 360 وات مداوم – 720 وات ماکزیمم PEAK
•دارای یک تیوتر 1.25 اینچ مدل M-34
•یک عدد ووفر 8 اینچ مدل 8GV
•پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز
•122 دسیبل ماکزیمم شدت تحمل فشار صوتی (SPL)
•دو ورودی XLR ، یک ورودی AUX به همراه خروجی سیگنال جهت اتصال به بلندگوهای اکتیو

شرکت D.A.S با بهره گیری از50 سال تجربه طراحی سیستم های صوتی ، محصولات خود را در اسپانیا تولید و مونتاژ می نماید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی کمپانی داس در ایران می باشد. محصولات D.A.S به صورت پلمپ و در بسته بندی های آکبند در ایران با شماره سریال مجزا و پارت نامبر در بسته بندی های خاکی رنگ توسط شرکت سیما صوت ایرانیان در اختیار شما خریداران محترم قرار می گیرد. محصولات کمپانی DAS دارای یک سال گارانتی و 2 سال گارانتی خدمات پس از فروش در ایران می باشند. تعمیرات سیستم های صوتی در شرکت Simasot.com توسط نیرو های آموزش دیده و حرفه ای انجام می شود.