بلندگو داس Das Audio
ژوئن 22, 2020
بلندگو اکتیو ACTION 508 A – D.A.S
ژوئن 23, 2020
 

بلندگو پسیو DAS AUDIO ACTION ACTION 508

اسپیکر پسیو PASSIVE DAS ACTION 508 با توان تولید 150 وات و در حالت ماکزیمم برابر 600 وات است. باند 8 اینچ داس DAS به دلیل پرتاب صدای افقی و عمودی قابلیت استفاده به‌عنوان اسپیکر استیج رومیزی را دارد. دامنه فرکانسی در این بلندگو پسیو PASSIVE کوچک برابر 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. محصولات DAS AUDIO در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می‌رسند و شما جهت خرید باند داس SPEAKER PASSIE DAS می‌توانید با همکاران ما در تماس باشد.

توضیحات باند پسیو داس D.A.S ACTION ACTION-508


- بلندگو پسیو DAS AUDIO ACTION 508 ، بلندگویی 2 راهه2WAY ، دارای 8 اینچ ووفر و1 اینچ تیوتر است.
- توان تولیدی این بلندگو 150 وات مداوم و 600 وات ماکزیمم می باشد. مقاومت ورودی آن 8 اهم می باشد.
- عرض این بلندگو 285 میلی متر، ارتفاع آن 485 میلی متر و عمق آن 260 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 124 دسیبل است.
- دارای امپدانس 8 اهم با توان خروجی 600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 90*60 درجه.
- دارای وزن خالص 10.5 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی DAS AUDIO بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
- برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
 
 
 

اسپیکر پسیو داس DAS AUDIO ACTION 508

وقتی اندازه اسپیکر و جمع و جور بودن باند مد نظر باشد باند داس اکشن 508 به خوبی در خانواده کمپانی داس خود نمایی خواهد کرد. اسپیکر ACTION 508 با وزن 10.5 کیلوگرم،عرض 285 میلی متر ، ارتفاع 485 میلی متر ، عمق 260 میلی متر با وزنی کم و ابعاد کوچک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ابعاد سهولت جابه جایی و گرفتن فضای کمتر را به همراه دارد. بلندگو D.A.S.ACTION 508 دارای یک ورودی با کانکتور اسپیکون نصبی ماده مدلNL4 نوتریک و 1 خروجی NEUTRIK NL 4 جهت لینک بین بلندگو ها و ارتباط بین چند اسپیکر است. با استفاده از این کانکتور ها می توانید ساب ووفر و بلندگو ها را با یکدیگر لینک کنید.

مشخصات فنی باند داس DAS ACTION-508

اسپیکر داس سری ACTION مدل 508 دارای امپدانس 8 اهم و یک تیوتر مدل M-34 با 1/25 اینچ قطر ، یک ووفر 8 اینچ ، همراه با پانچ و بیس بالا با مدل 8GV می باشد. مجموع این قطعات بلندگو پسیو ACTION 508 را با قدرت بسیار بالا و کیفیت بسیار خوب و ابعادی کوچک از کمپانی داس را تشکیل داده اند. در تمام بلندگو های سریACTION 500 از کراس اوور سری جدید اکشن استفاده شده است. توان خروجی بلندگو داس سری اکشن مدل 508 را به 150 وات برای کار مداوم؛ و توان خروجی 600 وات در حالت ماکزیمم و شدت پرتاب صوتی SPL برابر 94 دسیبل و در حالت ماکزیمم میزان پرتاب صوتی و تحمل فشار برابر با 124 دسیبل می باشد. دامنه فرکانسی بلندگو اکشن 508 از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز بهینه شده است. این دامنه فرکانسی بهترین صدای خروجی از این بلندگو را به همراه دارد. علت صدای شفاف و با کیفیت اسپیکر های داس به خاطر بدنه تمام چوب به همراه فن آوری مدرن در کراس اور می باشد.
برای داشتن یک صدای مطلوب همان طور که می دانید بلندگو های پسیو نیاز به یک تقویت کننده سیگنال دارند. از همین رو کمپانی تولید کننده پیشنهادی در این باره برای مدیریت آن به صورت تخصصی داده است که برای استفاده می توانید از DSP استفاده نمایید. و از قسمت پریست PRESTS آن را با انواع ساب ها در خانواده DAS AUDIO همگام سازی نماید و از این طریق می توانید صدایی شفاف و تفکیک شده داشته باشید. علاوه بر آن با استفاده از لیمیتر LIMITERS می توانید میزان فشار وارده را کنترل نمایید. پیشنهاد میشود برای راه اندازی بلندگو پسیو 508 از آمپلی فایر PA استفاده شود.
دامنه فرکانسی speaker D.A.S ACTION 508 مناسب استفاده در سالن های کنفرانس و جلسات ،استودیو و سالن های آکوستیک ، هیئت ها و اماکن مذهبی، سالن آمفی تئاتر ، کافی شاپ و رستوران ،گروه ها و بند موزیک، سالن های ورزشی، اجرای زنده ، DJ ، و سالن های گردهمایی است.

راه اندازی باند پسیو داس ACTION-508


بلندگوی پسیو ACTION 508 جزء دسته بندی بلندگو پسیو و دوراهه می باشد.سیستم بلندگو های دو راهه2WAY به خاطر داشتن یک تیوتر و یک عدد ووفر جدا که با کراس اوور تغذیه می شود به سیستم های دو راهه معروف هستند. برای راه اندازی سیستم بلندگو پسیو 508 سری اکشن احتیاج به آمپلی فایر می باشد. بدنه این بلندگو کوچک از جنس چوب تخته سه لایه با ضخامت بالا بوده و دارای پوشش ISO -FLEX، برای مقاومت در برابر ضربه های احتمالی در هنگام جابجایی طراحی گردیده است. باکس کوچک ACTION 508 از جمله نکات مثبت این بلندگو می باشد که سهولت در جابجایی رابه همراه دارد.
رنگ باکس بلندگوACTION 508 مشکی و دارای یک دسته در بالای بلندگو می باشد.همچنین گلدانی طراحی شده در قسمت پایینی بلندگو 508 برای انواع پایه های ایستاده، دیواری لوله ای و ساب جهت استفاده ایستاده از این اسپیکر بسیار کار آمد و مناسب می باشد. برای ایجاد بیس و لرزه بیشتر کمپانی D.A.S دو دریچه کوچک برروی بلندگو ACTION 508 طراحی نموده که با خارج شدن هوا از ووفر به این امر قوت می بخشد. یکی از ویژگی های این محصول ساختار و شکل هندسی بدنه آن است که امکان این را فراهم میکند که به صورت مانیتور بر روی استیج قرار بگیرد که جزو قابلیت های این دستگاه به شمار می رود.بلندگو پسیو Das audio ACTION 508 دارای زاویه پرتاب چرخشی با دهانه عمودی 90 درجه و دهانه افقی یا مانیتور 60 درجه می باشد این زاویه پرتاب صدایی شفاف و قوی ای را به گوش شنونده می رساند.

امکانات باند پسیو PASSIVE DAS AUDIO ACTION 508


- دارای زاویه پرتاب چرخشی که دارای دهنه عمودی 90 درجه و دهانه افقی یا مانیتور 60 درجه
- 150 وات توان خروجی به صورت مداوم و 600 وات به صورت ماکزیمم
- تیوتر M-34 (1.25 اینچ)
-بالاترین شدت تحمل در برابر فشار صوتی (SPL) برابر با 124 دسیبل
- دارای کراس اوور قدرتمند جهت پردازش سیگنال ها
- کانکتورهای ورودی و خروجی اسپیکون نصبی نوتریک
- باکس تخته سه لا محفظه ساخته شده از چوب و روکش شده با رنگ سیاه ISO-Flex ، برای دستیابی به دوام و مقاومت بالا در برابر سخت ترین ضربه ها.
- بیشترین استفاده از بلندگو ACTION 508 برای تقویت صدای زنده ،گروه ها، دی جی ها و مجریان، گفتار و آواز، پخش موسیقی زنده، کنفرانس ها و سخنرانی ها
- پرتابل دارای دسته در بالای بلندگو برای جابجایی راحت تر
- قابلیت اتصال فلای (اتصال از بالا با زنجیر) با بهره گیری از فن آوری RIGGING M8

گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات DAS

کمپانی داس واقع در کشور اسپانیا با بهره گیری از 50 سال تجربه طراحی در زمینه سیستم های صوتی ، محصولات خود را در اسپانیا تولید و مونتاژ می کند. نماینده رسمی شرکت داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است که محصولات D.A.S را به صورت پلمپ و در بسته بندی های آکبند در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد. این محصولات دارای یک سال گارانتی و 2 سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشند. همچنین تعمیرات اسپیکر داس DAS و سیستم های صوتی در شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیرو های آموزش دیده و حرفه ای صورت می گیرد. در ایران با شماره سریال مجزا و پارت نامبر در بسته بندی های خاکی رنگ به فروش میرسد.