کابل بلندگو کوردیال Cordial-CLS-225-2.5mm²

کابل مولتی پر CMG24 CORDIAL
می 4, 2020
کابل ها
می 17, 2020

کابل بلندگو کوردیال Cordial-CLS-225-2.5mm²

کابل اسپیکر کوردیال Cordial-CLS-225

Loudspeaker Cable 2.5 mm² highflex

کابل بلندگو کوردیال تک زوج CLS-225

کابل بلندگو CLS-225 کوردیال، 2 رشته‌ و مناسب اسپیکر و بلندگو است. رشته‌های این کابل از جنس مس و روکش بیرونی آن از جنس PVC و در رنگ سیاه، سفید و خاکستری عرضه می شود. سطح مقطع مغزی این کابل 2.5 میلی‌متر مربع و قطر سطح مقطع کل کابل 7.8 میلی‌متر، مقاومت 8 اهم بر کیلومتر و وزن آن 105 گرم در هر متر است. برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.

سطح مقطع 2.5

میلی متر مربع

جنس جداره بیرونی از PVC مشکی

ساخته شده در کشور آلمان

قطر کابل7.8 میلی متر

جنس متریال داخلی از مس

کابل دو رشته مخصوص بلندگو

کابل بلندگو کوردیال Cordial-CLS-225 خود را در سیستم های PA، روی صحنه و در بخش Hi-Fi ثابت کرده است. با توجه به قطر کلی کوچک آن، این کابل در هر زمان که مشکل کمبود فضا باشد، اولین انتخاب است. CORDIAL از رشته های مسی 2.5 میلی متر مربعی با خلوص بالا و بدون هالوژن استفاده می کند. پوشش پشمی نرم اطراف از کابل محافظت می کند.

مجموعه محصولات CORDIAL بسیار گسترده است. از کابل های ابزار، میکروفون و بلندگو گرفته تا سیستم های چند هسته ای و آداپتورها تا DMX، MIDI و کابل های صوتی دیجیتال. محصولات کوردیال (cordial) نوآورانه هستند و نه تنها از آخرین روندهای طراحی پیروی می کنند، بلکه اغلب آنها را آغاز می کنند.

از این رو CORDIAL نه تنها در میان مهمترین تولید کنندگان در بخش خود قرار می گیرد. در چند دهه اخیر این شرکت یک پیشرو در زمینه توزیع سیگنال صوتی و تصویری بوده است.

سه پارامتر اصلی CORDIAL را تعریف می‌کنند و سابقه قابل توجه این شرکت را تضمین می کند: کیفیت کابل ثابت، عرضه محصول قابل اعتماد و ثابت و ظرفیت تحویل انعطاف‌پذیر. اعتماد اثبات شده کوردیال در مورد همه جنبه های روابط با مشتری، تضمین می کند که “انصاف” فقط یک عبارت خالی نیست، بلکه سیاست تجاری تثبیت شده CORDIAL است.

CORDIAL در اوایل خارج از کشور گسترش یافت. امروزه این شرکت دارای امکانات تولید در مقر اصلی خود در آلمان، اروپا و چین است، بنابراین یک زنجیره تامین قابل اعتماد و پایدار را تضمین می کند. محصولات CORDIAL در سراسر جهان توزیع می شوند و به دلیل کیفیت و دوام برجسته در سراسر جهان مورد قدردانی قرار می گیرند.

دیدگاه ها بسته شده است