شرکت BEHRINGER

 

توضیحات مختصر در مورد شرکت BEHRINGER:

در سال ۱۹۸۹ یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکتها در زمینه Pro Audio توسط اولی بهرینگر بنیانگذاری شد.

فلسفه بهرینگر این بود که هر موزیسینی با هر بودجه ای توان خرید تجهیزات موسیقی را داشته باشد و این کار باعث شود که استودیوهای ضبط خانگی نیز گسترش یابند.

لوگو شرکت نیز توسط یکی از طراحان معروف به نام اتو پانکه که تصویری از یک گوش درون یک مثلث بود ساخته شد که نام بهرینگر در آن قرار داشت و در پایین لوگو نیز شعار شرکت قرار گرفت.

در سال ۱۹۹۶ بهرینگر میکسر جدیدی را به نام EURODESK معرفی کرد که به شدت مورد توجه شرکتهای ارائه دهنده خدمات صوتی و گروههای موسیقی قرار گرفت.  این دستگاه دارای ۲۴ ورودی و ۸ میکس باس بود و باقیمت کمتر از ۵۰۰۰ دلار در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

بهرینگر در سال ۱۹۹۷ به منظور پایین نگه داشتن قیمت، خط تولیدات خود را به آسیا منتقل کرد.  بهرینگر در سال ۲۰۰۲ کارخانه خود را به نام شهر بهرینگر واقع در شهر ژانگ شن چین در استان گوانگ دونگ برپا کرد و طی آن بیش از ۱۰ محصول خود را که در نواحی مختلف ساخته می شد، در این مکان گرد آوری کرد.

در سال ۲۰۰۳ بهرینگر تصمیم به تشکیل دانشگاه میوزیک گروپ گرفت که طی آن کارمندان آموزشهایی را در زمینه مدیریت، زبان و اطلاعات عمومی کسب کنند. بهرینگر در این سالها به ساخت تجهیزات صوتی شامل انواع میزهای صدا، بلندگوها، هدفونها، میکروفونها، کنترلرها، افکتها، آمپلی فایرهای گیتار الکتریک و رابط های صدا (Audio Interface) پرداخت.