برای مشاوره رایگان و خرید انواع اسپیکر، DSP، امپلی فایر، پروسسور با خط ویژه: 88860021-021 یا شماره موبایل 09011950518 تماس بگیرید.


ویدئو محصولات داس DAS AUDIO

سیما صوت ایرانیان، نمایندگی داس DAS audio در ایران

 
 
 

اینجا منتظرتون هستیم.

نمایندگی محصولات صوت حرفه ای داس DAS audio

 

سوالات شما

1آیا شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی اصلی DAS AUDIO است؟
سیما صوت ایرانیان از سال 2019 نمایندگی محصولات داس DAS AUDIO در ایران را بعهده گرفته است. همچنین تمامی محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می گیرد.
2محصولات داس D.A.S سفارشی هستند؟
اغلب محصولات داس در دفتر مرکزی و یا نمایندگی ها موجود هستند.
3نصب و راه اندازی محصولات داس das توسط تیم خودتون انجام میشه؟
تیم حرفه ای نصب سیما صوت ایرانیان، راه اندازی کلیه محصولات رو به عهده دارد. علاوه بر اون آموزش های لازم برای اینکه، بعداً بتونید خودتون با محصولات کار کنید خدمتتون گفته میشه ولی نگران نباشید در صورت نیاز همکاران ما مشاوره های لازم را در اختیارتون قرار می دهند. همچنین کلیه محصولات das دارای دفترچه راه نما هستند که می تونید از اون هم کمک بگیرید.
4لوازم جانبی و اکسسوری های محصولات D.A.S هم موجود دارین؟
تمامی اکسسوری ها و لوازم اتصال بلندگو، امپلی فایر، لاین اری، ساب ووفر موجود است.

کاتالوگ های محصولات داس DAS AUDIO

 

ˮ

Sound is everywhere, and making it bigger, better and more powerful, is what we do at DAS. Since our beginning, DAS has been driven by the passion and dedication of our employees. We realize that our products are the tools of the sound professional and that their performance, durability, and reliability are mission critical. Since 1971 our commitment has been to constantly improve our products and services. This learning experience has given us the possibility of offering technological solutions that satisfy the needs of DAS users. Just as sound is everywhere, so are our systems, in use every day, somewhere around the world.

ˮ

 
 
 

توضیحات مختصر در مورد محصولات شرکت DAS AUDIO

شرکت DAS AUDIO با 50 سال تجربه در زمینه صنعت صدا و فعالیت گسترده در این حوزه، محصول صوتی زیاد با دسته بندی های متنوع به همراه کیفیت بالای اجناس خود و همچنین مشتری مداری و خدمات پس از فروش در بین اهالی صدا شناخته می شود. کارخانه این کمپانی در شهر والنسیا اسپانیا در مساحتی برابر با 24000 متر مربع واقع شده است. شرکت DAS AUDIO دارای شبکه گسترده ایی از فروشندگان در سرتاسر دنیا ست.
کلیه محصولات کمپانی داس DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. نمایندگی داس تولید کننده سیستم های صوتی از قبیل امپلی فایر، پروسسور، انواع بلندگو( بلندگو دکوراتیو، بلندگو ضد آب، بلندگو های لاین اری و ساب ووفر) می باشد. D.A.S با بهره گیری از برترین مهندسین و به کارگیری برجسته ترین متریال های روز دنیا توانسته طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد.
خدمات رسانی قبل و بعد از فروش ، برگزاری سمینارهای پیوسته و همچنین رابطه طولانی با شرکا و .... دلایل حمایتی دیگر باعث شده که شرکت DAS در بین کمپانی هایی قرار بگیرد که دوستداران زیادی به خود جلب کرده است .

محصولات شرکت DAS AUDIO ، انتخاب حرفه ایی ها ست .

شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی DASaudio در ایران بوده که تمام محصولات را به صورت آکبند و در بسته بندی اولیه کارخانه به فروش می رساند. اکثر محصولات داس در ایران موجود می باشد و در صورت نیاز می توانید محصولات را پیش خرید نمایید تا مستقیماً از اسپانیا وارد شوند. بلندگو و لاین اری داس و البته انواع دیگر محصولات دیگر Dasaudio همراه با اکسسوری موجود هستند و در صورت نیاز به تعویض قطعات می توانید از طریق نمایندگی رسمی فروش محصولات داس (سیما صوت ایرانیان)، اقدام به خرید و تهیه کالاهای اصل همراه با کد شناسایی نمایید. جهت خرید محصولات شرکت DASAUDIO از نمایندگی فروش رسمی محصولات داس با مشاوران ما در سیما صوت ایرانیان(به صورت رایگان) در تماس باشید.


برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

شرکت داس DASAUDIO از پیشروان صنعت مدرن صدا است.

محصولات متنوع بلندگو داس D.A.S امکان ضبط و پخش صدا با بهترین کیفیت و به‌صورت پویا را فراهم می‌کند. استفاده از بلندگوهای 4WAY در لاین اری داس (DAS AUDIO LINE ARRAY LARA) پخش صدایی فوق‌العاده و قوی را به همراه دارد. وجود تیوترهای قوی با تولید صدای روبه‌جلو و عقب در ساب ووفر داس DAS AUDIO صدا را به حد اعلایی می‌رساند و می‌توانید صدایی فوق‌العاده و شفاف را تجربه کنید. بلندگو داس در بیشتر موارد مجهز به نرم افزار کنترل گروهی هستند و در سایر موارد استفاده از امپلی فایر و پروسسور مدیریت بهتر صدا را ممکن می‌سازد.

لاین اری داس (DASAUDIO LINE-ARRAY) با صدایی یکنواخت در تمام سالن

داشتن صدای خوب و بدون نویز که در تمام سطوح منطقه پخش شود و گیرایی بالایی داشته باشد دیگر یک آرزو نیست. لاین اری داس (LINE-ARRAY) صدا را با زاویه پرتاب و به‌صورت درجه‌دار، به‌صورت کاملاً گسترده در سطح پراکنده می‌کنند. لاین اری ساخته شده از چند یونیت است که به یکدیگر وصل شده و از سقف‌آویز می‌شود. در کنار بلندگو لاین اری DAS LINE ARRAY می‌توانید از ساب ووفر (SUBWOOFER) هم استفاده نمایید تا صدای بم در این بلندگوها به‌درستی پخش شود.

تولید و پخش صدای حرفه ای با محصولات داس DASAUDIO

برای راه‌اندازی یک سیستم صوت حرفه ای به مواردی همچون امپلی فایر (AMPLIFIER)، پروسسور(DSP)، میکروفن و بلندگو نیازمند هستید. بلندگوهای DAS AUDIO (داس) دارای تنوع بالایی در ابعاد و توان تولیدی هستند. به طور خلاصه می‌توان گفت وجود فرکانس‌های مختلف و ایجاد اکولایزرهای متفاوت با سیستم صوت داس D.A.S امکان‌پذیر بوده و می‌تواند نیاز مهندسان صدا برای برقراری صدایی یکنواخت در تمام منطقه بر طرف نماید.

اسپیکر اکتیو داس (DASAUDIO ACTIVE) یا بلندگو پسیو داس (DASAUDIO PASSIVE)

همیشه این سؤال در بین فعالان صدا مطرح بوده که کدام محصول بر دیگری ارجحیت دارد؟ با دانستن تفاوت‌های بلندگو اکتیو (ACTIVE) و اسپیکر پسیو (SPEAKER PASSIVE) می‌توانید یکی از این سیستم‌ها را انتخاب نمایید.
- اسپیکر پسیو داس(D.A.S PASSIVE) وزن بیشتری نسبت به بلندگو اکتیو داس (DAS ACTIVE) دارند. (به دلیل وجود امپلی فایر (تقویت‌کننده سیگنال) در داخل بلندگوهای اکتیو)
- مزیت وجود امپلی فایر (AMPLIFIER) در داخل باند، و در بدنه داخلی اسپیکر، برای افرادی که برنامه‌هایی در مکان‌های مختلف دارند و یا زیاد جابه‌جا می‌شوند بهترین گزینه است. همچنین به مهندسین صدا امکان کنترل یک بلندگو به‌صورت مجزا را می‌دهد.
- از مزیت های بلندگو پسیو passive (اماکنی که از چندین بلندگو استفاده شده) مدیریت کلیه بلندگو ها؛ توسط یک تقویت کننده سیگنال است.
- کابل‌کشی کم و مرتب، در محل بلندگوهای پسیو (مخصوصاً زمانی که چندین اسپیکر داریم) و اتصال به برق مرکزی؛ در اکتیو به دلیل امپلی فایر داخلی، اتصالات کابلی کمتر است.
- با نصب و راه‌اندازی: پردازنده دیجیتال، پروسسور مدیریت بلندگو (DAS AUDIO DSP؛ می‌تواند کنترل بیشتری روی صوت داشته باشد.
- وزن بلندگو اکتیو از اسپیکر پسیو بیشتر بوده و به دلیل تقویت کننده داخلی قیمت بیشتری نسبت به اسپیکرهای پسیو (PASSIVE) دارد. اگر دنبال اسپیکر ارزان هستید می‌توانید از سیستم های پسیو استفاده کند.

انواع بلندگو داس SPEAKER DAS در محصولات حرفه ای این برند

بلندگو پسیو و اسپیکر اکتیو از دسته بندی های اصلی در زمان خرید بلندگو داس به شمار می آیند. همچنین می توان بلندگو ها را بر اساس توان تولید هم انتخاب کنید.
انواع مختلفی از اسپیکر داس با تنوع در قیمت، رنگ، ابعاد توان و پوشش فضایی وجود دارد: بلندگو دکوراتیو، بلندگو سقفی، لاین اری، ساب ووفر و بلندگو حرفه ای همه اینها مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه نمایید.
 
 

اسپیکر دکوراتیو داس PASSIVE DECORATIVE SPEAKER

این باند از بدنه ایی با طراحی زیبا و بلندگو تشکیل شده است. باند دکوراتیو داس (DAS AUDIO DECORATIVE SPEAKER) به اسپیکر سقفی و ستونی تقسیم می شود. بلندگو های سقفی(CEILING LOUDSPEAKERS) معمولاً دوراهه (2WAY) هستند تا بتوانند صداهای پایین هم تولید نمایند. در صورتی که بیس صدا کم باشد از ساب ووفر داس (SUBWOOFER DAS) استفاده می شود. بلندگو دکوراتیو، پسیو داس مدل DAS AUDIO ARCO24T از محصولات پر فروش در این دسته محصولات است.
سری بلندگو سقفی داس DAS AUDIO DECO SERIES از محصولات جدید با توانایی پخش صدا به بهترین حالت ممکن است. ارتفاع کم این محصول ازسقف و استفاده هوشمندانهی آهنربای نئودیمیوم؛ تغییرات در زمینه بهتر شدن باند سقفی را ایجاد نموه است. ظاهر زیبا به همراه پخش صدایی بی نظیر از مزیت های اسپیکر سقفی داس (CEILING LOUDSPEAKERS) به شمار می آید.
 
 

خرید بلندگو داس DAS AUDIO

تمام سری بلندگو ها و انواع اسپیکرهای داس DAS AUDIO دارای اکتیو و پسیو هستند و شما می‌توانید باتوجه‌به کاربری و گرفتن مشاوره رایگان، از طریق مشاوران فروش سیما صوت ایرانیان (DAS - نمایندگی محصولات داس) بهترین انتخاب در خرید بلندگو داس DAS AUDIO را داشته باشید.